Sinä ihan tosissasi uskot, että Antti Ruuskanen alkaa kisan jälkeen selittelemään? Tai tekee ilmoituksen jostain pienestä vaivasta?
Kiinnostaako vedonlyönti?
Veikkaan tosin, että puhuit lämpimiksesi. Mitään tuollaistahan ei ole tapahtunut, joten en näe nyt tässä ongelmaa. Jos vaivasta ei ilmoiteta, niin se ei ole selittelyä. Paitsi sinun kuvitteellisissa jossitteluissasi.
Kyllä minä väitän, että sieltä tulee jokin selittely, mikään ei väitä asiaa vastaan, siis jos keppi ei lennä. Tämä asiahan on meille kaikille mysteeri.
Logiikka sanoo aika pitkälti kolme vahtoehtoa:
1. urheilija kertoo etukäteen, että on paikat paskana ja tekee kaikkensa lääkärien ja muun huollon kanssa, että voisi heittää, jos on pahat kivut, niin lataa sitten pariin heittoon täydet.
2. Leikitään tätä nykyistä, että "ei ole mitään vikaa" leikkiä, kaikkine muka psyykkauksineen yms. mitä täällä väitetään.
3. Urheilija on paskana, ei kehtaa asiaa myötää, saa siitä kuitenkin lopputulokselleen jonkun selityksen ja täällä muutamat pissii hunajaa, kun olihan se nyt selvä kaikille ettei ole kunnossa. Mutta tärkeintähän ei ole se, että olisi rehellinen, vaan että on sopivasti näiden mieleen "rehellinen", koska aina voi joku psyykata, Voi olla ehkä kylki paskana, vaikka ei pystynyt aiemmin heittämään kolmatta jada jada.
Ihmettelen vain mikä ajaa tuota kolmatta kohtaa puolustelemaan? Joko on paskana tai ei, jos on kiikun ja kaakun, niin onko se jotain väärää myöntää asia? Näköjään joidenkin mielestä on, salassa pitää olla ja jälkikäteen sitten vasta saa sanoa, muuten on tapahtunut perisynti.
Selitäs nyt siis uudestaan sun juttus pointti. Ja kyllä minä olen valmis lyömään vetoa, että jos ei Ruuskasen keppi lennä ja ei pysty heittämään kaikkia heittoja, niin sieltä tullaan jonkun typerän selityksen kanssa kertomaan miten oli se ja tää paskana. Minä en ole mistään "pienistä vaivoista" puhunut missään välissä, vaan siitä miten jätetään sille selittelylle varaa, kun on sellanen vaiva ettei vaan pysty heittämään, samalla kun lööppeihin vuodetaan, että ihan on kunnossa.
Kyseessä on helvetin paskaa medianhallintaa. Suomalaiset on keskimäärin valmiimpia antamaan siimaa sellaiselle, joka yrittää tosissaan paskana, kuin sellaiselle jonka mainostetaan olevan kunnossa, mutta ei ole.