Pärssinen on heitetty jo ajat sitten ulos junasta, posket oli sen verran täynnä bisnes-osaston termarista imuroitua kahvia, että osa purskahti suun kautta asemalaiturille. Tällä hetkellä matkustajina on enää tutut nimet Mikko, Roope ja Sebastian, ja Roopen vieressä matkustaa vastikään junaan tuota valtava rahasäkki, Roope sitä suu messingillä silittelee. Mikko virittelee sukkasaippuoita ensi yötä varten, ja Sebastian on jo asettanut oman penkkinsä makuuasentoon, valmiina eilisillan kiikaroinnista johtuvaan rangaistukseen.
Juna-asemalla hengailevat tällä hetkellä Heiskanen, ja ebolan kourissa pyörivä Barkov. Lainekin on rullaillut mestoille pyörätuolilla, ja kovasti alahuuli vapisten toitottaa Mirolle sekä Aleksanderille että kyllä minä vielä sinne tulen, ihan varppina tulen, Jouni Kiekon kanssa kun kunnolla aletaan pelaamaan niin peijooni vieköön, saattepa vielä nähdä! Baarissa Lehkonen, Granlund ja Mathias Macheli katselevat että pitäiskö sitä tonne asemalle mennä, vai jäädänkö vielä tänne kuuntelemaan Mäenalasen, Määtän, Salon, Kapasen, Heponiemen ja Luostarisen vuoron perään liukuhihnalta tulevia karaoke-esityksiä sankaruudesta, ja Tolvasen loputonta jupinaa siitä että hänkin oli siellä junassa.
Toukkajuna on saanut pari uutta matkustajaa, ja tällä hetkellä Rasmus Ristolainen on vetänyt eniten kierroksia, Niemeläinen ja Armia ovat hekin ihan epäkunnioitettavan monta rundia jo vetäneet. Sampo Rannan lisäksi kyydissä istuvat tällä hetkellä myös Heinola, Thomson ja Vaakanainen, jotka kaikki kyselee Rannalta että kuka vittu sä oot, ootko säkin pakki kun täällä pyörit, vai joku lösöpaska-hyökkääjä niinku toi etummaisessa vaunussa itkevä porilainen Joppe tuolla? Niemeläinen huutaa innoissaan että mä oon pakki, johon kaikki huutaa että kyllä me nyt vittu se tiedetään. Ristolainen selailee puhelimellaan levypainojen kuvia, eikä edes vilkaise toukkajunaa operoivaa Tomi Pettistä, vaikka tämä aina uuden kierroksen alkaessa vilkuttaa kyydissä oleville innoissaan. Niemeläisestä on aina vain yhtä mahtavaa vilkuttaa Pettiselle takaisin, ja pistää tunnelissa yläfemmat kärpässieniasuisille Kari Haakanalle ja Teemu Laaksolle.