Mutta ylläolevasta Luiron viestistä taas heijastuu sellainen ihanan perussuomalainen oonvitunkateellinen-vituttaaollaroskakuski-miksajattesaksalaisillaautoilla-haistapaska -mentaliteetti, että ihan turha odottakaan mitään kovin iloista asennetta muilta autoilijoilta. Jos on itse asenteeltaan noin kiero kyrpä, niin muut ovat varmasti sitä takaisin.
Harvemmin sulle hymyilläänkään, jos itse olet naama norsunvitulla.
Tuo nyt oli pelkkä empiirinen havainto, että paskimmat autoilijat löytyvät näiden uusien ja kalliiden autojen ratista. En tiedä, mistä johtuu, mutta näin se vaan on. He ovat myöskin röyhkeimpiä ja luulevat, että maailma pyörii heidän ympärillään.
Toisekseen, en ole kateellinen ihmiselle, joka on niin tyhmä, että sijoittaa yli 30 tuhatta euroa autoon. En todellakaan. Luulisi että tuolla rahalla olisi myös varaa sijoittaa siihen autolla ajamisen taitoonkin. Enkä muuten myöskään ole asiakaspalveluammatissa, enkä odotakaan, että mulle ihmiset hymyilevät. Toisaalta tekisi joskus mieli vähän kolhaista jonkun kusipään bemaria, kun siihen tulee tööttäilemään.
Ja niin, mua ei todellakaan vituta tämä ammatti. Sille tienaa leipänsä, voita leivän päälle ja kaikenmoisiin särpimiinkin on varaa.