Jääkoneenkuljettaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Susanna Pöykiö
Tjaa-a, kalliita? En nimittäin sanonut halaistua sanaa muusta, kuin tämän ketjun sisällöstä. Minulle on ihan yksi ja sama mitä Summanen-Niinimaa-casesta on kirjassa, itseä kiinnostaa nimenomaan se valmennuksellinen puoli siinä.Grainger kirjoitti:Kalliita sanoja. Ensin kaikki muut haukkuu Jannea neidiksi ja sitten pari Kärppä-kannattajaa tulee puolustamaan Niinimaata.
Ei se Janne voi täysin mätä olla, jos itse Saku Koivu on puolustanut miestä. Silti olen Sumpin puolella. Kirja on jo ostettu, vielä kun ehtisi lukea. Ensisilmäyksellä vaikutti loistavalta.
Itse en usko, että Jere Lehtinen olisi ollut yksi poistumassa olevista pelaajista, kuten Routainen Sydän epäili. Jere ja Summanen pelasivat samassa ketjussakin ja tuskin välit ihan äkkiä poikki on menneet.
Mutta nimenomaan tuota "keissin" ympärillä käytävää keskustelua on kertakaikkiaan mahtava seurata. Tahatonta komiikkaa, seassa muutama perustellen kantansa esittävä asiakirjoittajakin toki.
Enkä todellakaan ole kiinnostunut siitä hiekkalaatikkomeiningistä, missä nyt pitäisi jotain puolia valita tässä. Älä yritä.