Jokainen voi ajatella asioista aivan kuten parhaaksi näkee. On hyvä, että on mielipiteitä ja vielä parempaa on se, että mielipiteet ovat perusteltuja. Minulla on omat mielipiteeni ja niitä olen perustellut. Hehkuttelen jatkossakin oman mieltymykseni mukaisesti vaikkapa nyt Harri Ahoa, Kai Suikkasta tai Lasse Kukkosta. Aina kulloinkin häntä, kenelle hehkutukset mielestäni kuuluvat. Toivon, että muut tekevät rohkeasti samoin oman mieltymyksensä mukaisesti.Kritisoit aina välillä negatiivisten kommenttien esittäjiä ja muistutat, että vasta keväällä nähdään missä mennään. Kuitenkin innostut itse aika usein hehkuttamaan yksittäisiä pelaajia, Harri Ahoa tai koko joukkuetta pienten onnistumisten jälkeen. Tässäkin tapauksessa maltti voisi olla valttia eli kehujenkin suhteen olisi tulloin hyvä katsoa kauemmaksi, etenkin jos sitä vaatii tai ainakin toivoo kriittisten mielipiteiden esittäjiltä. Sama pieni otanta se vaikuttaa sielläkin puolella.
Mitä tulee tuohon pieneen otantaan, niin olen perustellut oman näkökulmani paljolti muilla tekijöillä kuin kauden alun 13 ottelulla. Olen hakenut paljon laajempaa näkökulmaa, jos olet huomannut. Jos nyt totta puhutaan, en kyllä oikein saanut kiinni viestisi punaisesta langasta. No, vastasinpa nyt silti.