Topi Jaakola on kyllä kehittynyt jatkuvasti. Katsoin keskiviikkona että oli Kärppien paras pakki, ohi Lehtosen ja Mikkolan. Olen oppinut luottamaan Jaakolaan. Miehestä on kehittynyt kovan luokan allround-pakki: kohtuullisen hyvä fyysisesti ja kiekollisesti, kiekollinen peruspuolustaja. Toivottavasti jatkaa Kärpissä.Kyllä se olisi balanssissa jos kaikki olisivat terveenä (tai korkeintaan pari loukkaantumista eikä yhtään vankilassa). Nyt sieltä puuttuu kolme kaveria joten tiukkaa tekee, mutta selvittänee. Lähteneet nimet olivat kovia, mutta kyllä varsinkin Jaakola ja Korpikarikin ovat parantaneet taas viime kaudesta. Oskari vaan on kärsinyt 3 loukkaantumista kauden aikana, joista viimeisin päätti kauden. Yksi huippupakkihan sieltä puuttui siirtoajan kynnyksellä. No Haakana saatiin, ei ole huippu, mutta on rauhallinen ja tuo jonkin verran kovuutta, ei vaan pysy terveenä.
Mielipiteeni kanssa on kuin taistelisi tuulimyllyjä vastaan! Toisaalta tiedän, että loukkaantumiset esim. tällä kaudella ovat heikentäneet puolustusta tuntuvasti, mutta toisaalta ajattelen, että puolustus on rakennettu väärin ja hyökkäys on rakennettu puolustuksen kustannuksella. Nykytila on seuraus jo pitkään jatkuneesta trendistä: Kärppien pakisto heikkenee vuosi vuodelta. Kärpät joutuu joka vuosi paikkailemaan pakistoa kesken kauden ja tietty jatkuvuus puuttuu. Itse toivoisin, että tähän asiaan panostettaisiin Kärpissä. Minun ajatusmaailmassa peli lähtee puolustuksen kautta ja se on koko paletin kivijalka. Nyt meidän kivijalka on ollut jatkuvasti horjutettavissa.
Viimeksi muokattu: