Kyllä kolmannessa erässä vielä voi jäähyllä, kuten tulostaulu osoitti. Mutta tämä jatkoajan kanadalaisjäähyilijä varmaan soimaa itseään jonnin aikaa.Kanadan kolmas erä oli hämmentävä, ihan kuin erätauolla olisi sovittu että nyt alkaa koukkiminen ja huitominen. Jokseenkin holtitonta peliä johtoasemassa. Pari kyseenalaista vihellystä nähtiin, mutta jäi noita viheltämättäkin. Et jos nyt kanukki-faneja tuomaritoiminta mietityttää, niin peli kaatui kyllä Kanada kurittomuuteen.
Tämähän tässä myös vähän rassaa ja on ihan buu!On perkele tervepäisiä nämä voittajat. Manninen, Granlund, Anttila tyylikkäitä, analyyttisiä haastatteluja ja ei mitään kukkoiluja eikä toisaalta jäätymisiä.
Ehkä se Seppälä lasketaan. Eikä ees ollu Peetro.Ennen vanhaan Suomen mm-joukkueissa pelasi Pauli Järvisiä, Tuukka Mäntylöitä ja Pekka Saravoja. Nykyaikana Suomi voittaa mestaruuksia.
Toki tämä lienee syy miksi melkein kaikki peluuttaa turnauksessa yli yhtä veskaa.Hienosti Kanada pelasi toki- kaikki kunnia heille. Hölmöt jäähyt ja maalivahdin loukkaantuminen kävivät kalliiksi. Tietysti tavallaan ikävä fiilis Tomkinsin puolesta- ei nyt ihan helppo paikka ole tulla kylmiltään kesken peliin MM- finaaliin. Eivätpä sitten nämä Kanadan nopeat, hirven kokoiset hyökkäysvaunut Dubois ja Iso/Mega- Andersonkaan kyenneet ratkomaan.
Filppula on streitti jätkä....ei ollut ennen haastattelua ottanut tippakkaan..
Tässä tilastoja IIHF:n sivuilta: IIHF - Game Centre 2022 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP Kaikki pelasivat yli 10 minuuttia, paitsi Friman. Filppula 13:57 ja Vatanen 14:18.Olisikohan Filppula ja Vatanen pelannut osittain klesana tänään aika vähän vaikutti olevan askissa. Ei ole tullut peliaikoja mistään katsottua.
Oli kyllä odotuksiin nähden ja alun ”Mä asun Tampereella”-stiplun jäleen ihan asiallinen esiintyminen, silmät seiso päässä ku paskana olevissa liikennevaloissa, mutta silti sieltä tippu faktaa ja hyvällä fiiliksellä. Valavuori anna sille kultamekolle kenkää ja palkkaa Motorola-urpo!Puhelin korvalla tiputtelee faktat sieltä takaa. Suht asiallisesti sai sanottua asiansa, mutta kyllä itseä jännittää ihan katsojana, että mitä sieltä juhlijoiden suusta tulee. Voin kuvitella, että maikkarilla vielä enemmän.
Nuorena vuosikin on ikuisuus...Söpöä, kun nää nykynuoret kertoo, että tätä on odotettu monta vuotta. :)
Itse olin intissä Calgaryyn olympiahopean aikaan. Sitä oli odotettu KAUAN!MÄ OLIN VITTU INTIS VIIMEKS
Chabot toki pelasti varman maalin siinä Heiskasen pienessä soolossa jatkoajalla, eli mukana hyvässä ja pahassa.Kyllä kolmannessa erässä vielä voi jäähyllä, kuten tulostaulu osoitti. Mutta tämä jatkoajan kanadalaisjäähyilijä varmaan soimaa itseään jonnin aikaa.
Oliko se vielä se Tomas Saboo? Haha, sitä vituttaa. Ihanaa että sitä vituttaa, ja suomalaisia ei!Kyllä kolmannessa erässä vielä voi jäähyllä, kuten tulostaulu osoitti. Mutta tämä jatkoajan kanadalaisjäähyilijä varmaan soimaa itseään jonnin aikaa.
Itkettääkö vieläkin? Sama selostaja on selostanut Suomelle jo 4 kultaa.Antero Mertaranta: Mies joka hehkutti Suomen maailmanmestaruutta 29.5.2022 noin klo 22:25, kun Suomi johti kahdella maalilla ja aikaa oli yli 2 minuuttia.
Miks tämä sama pelle saa jatkaa vuodesta toiseen tämän paskan suoltamista?
Jumaliste luulin jo että nyt se tinnitus alkoi.Vinkuuko lähetys vai mun tv?
Valle on.Valle on lähempänä Jere
Mä kun luulin että mun tinnitus on vaan pahentunu, mut joo taitaa vinkua,Vinkuuko lähetys vai mun tv?
Molemmat pelas noin 14 minuuttia, eli ihan normaalit minuutit.Olisikohan Filppula ja Vatanen pelannut osittain klesana tänään aika vähän vaikutti olevan askissa. Ei ole tullut peliaikoja mistään katsottua.
Tässä tilastoja IIHF:n sivuilta: IIHF - Game Centre 2022 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP Kaikki pelasivat yli 10 minuuttia, paitsi Friman. Filppula 13:57 ja Vatanen 14:18.