Su. 29.5.2022 Suomi vs. Kanada (finaali)

  • 243 623
  • 4 402

PetriVaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
MÄ OLIN VITTU INTIS VIIMEKS

Maailmanmestaruuden intissä kokeneena voin samaistua. Ei riittänyt käsien sormet eikä jalkojen varpaat laskemaan sitä määrää porukkaa, joka jätti tuona sunnuntaina tulematta kasarmille. Kapiaiset eivät jostain syystä olleet juhlatuulella ja esapekkaa paukkui pojille kun me muut kirmasimme TJ 0-päivänä ulos porteista...

Se siitä paskanjauhannasta ja ONNEA Valtteri Filppula 3 Gold Club membershipistä, ei sitä varmaan Suomessa yleisesti tajutakaan kuinka saatanan kova suoritus tuo onkaan!!!!
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kanadan kolmas erä oli hämmentävä, ihan kuin erätauolla olisi sovittu että nyt alkaa koukkiminen ja huitominen. Jokseenkin holtitonta peliä johtoasemassa. Pari kyseenalaista vihellystä nähtiin, mutta jäi noita viheltämättäkin. Et jos nyt kanukki-faneja tuomaritoiminta mietityttää, niin peli kaatui kyllä Kanada kurittomuuteen.
Kyllä kolmannessa erässä vielä voi jäähyllä, kuten tulostaulu osoitti. Mutta tämä jatkoajan kanadalaisjäähyilijä varmaan soimaa itseään jonnin aikaa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
On perkele tervepäisiä nämä voittajat. Manninen, Granlund, Anttila tyylikkäitä, analyyttisiä haastatteluja ja ei mitään kukkoiluja eikä toisaalta jäätymisiä.
Tämähän tässä myös vähän rassaa ja on ihan buu!

Missä on showmaster Salmela? Missä on Juti? Missä on Kollaa Kestää? Missä on Nupe? Missä on Noitalinna Huraa?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Hienosti Kanada pelasi toki- kaikki kunnia heille. Hölmöt jäähyt ja maalivahdin loukkaantuminen kävivät kalliiksi. Tietysti tavallaan ikävä fiilis Tomkinsin puolesta- ei nyt ihan helppo paikka ole tulla kylmiltään kesken peliin MM- finaaliin. Eivätpä sitten nämä Kanadan nopeat, hirven kokoiset hyökkäysvaunut Dubois ja Iso/Mega- Andersonkaan kyenneet ratkomaan.
Toki tämä lienee syy miksi melkein kaikki peluuttaa turnauksessa yli yhtä veskaa.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Puhelin korvalla tiputtelee faktat sieltä takaa. Suht asiallisesti sai sanottua asiansa, mutta kyllä itseä jännittää ihan katsojana, että mitä sieltä juhlijoiden suusta tulee. Voin kuvitella, että maikkarilla vielä enemmän.
Oli kyllä odotuksiin nähden ja alun ”Mä asun Tampereella”-stiplun jäleen ihan asiallinen esiintyminen, silmät seiso päässä ku paskana olevissa liikennevaloissa, mutta silti sieltä tippu faktaa ja hyvällä fiiliksellä. Valavuori anna sille kultamekolle kenkää ja palkkaa Motorola-urpo!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä kolmannessa erässä vielä voi jäähyllä, kuten tulostaulu osoitti. Mutta tämä jatkoajan kanadalaisjäähyilijä varmaan soimaa itseään jonnin aikaa.
Oliko se vielä se Tomas Saboo? Haha, sitä vituttaa. Ihanaa että sitä vituttaa, ja suomalaisia ei!
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Pitääköhän tästä suunnata nyt yksin tänne syksyisen Porto Alegren torille ja hypätä johonkin suihkulähteeseen uimaan. En taida sitä kuitenkaan tehdä, koska Suomen lippua ei sattunut matkaan.

Olin Olympifinaalin aikana työmatkalla täällä Brasiliasssa ja viikko sitten tulin taas käymään tänne ja taas Leijonat voitti.
Mun pitää varmaan suunnistaa tänne joka kerta, kun Leijonat pelaa finaaleja, koska kultamitali saldo näyttää aika hyvältä.

Muutenkin kuriositeettinä täytyy mainita, että olen Suomen neljästä MM kullasta nähnyt vain yhden kotisohvalta. Kolmen muun MM kullan aikana olen ollut ulkomailla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös