onneksi muutti Tampereelle
Saipa-kasvateista tulee sekä olympiajoukkueen että mm-kullan maalivahdit eli siis puoli runkoa?Minä uskoin jo silloin kun SaiPa tiedotti että ois tämmönen Torbjörn Olkinuora hankittu nyt loukkaantunutta Tuohimaata paikkaa jostain tuolta Mestiksen syövereistä. Tiesin heti että noi jätkät tulee voittamaan olympiakultaa ja MM-kultaa samana vuonna.
Niin minäkin! Kasarmin tv-huoneessa katsottiin ja sitten nukkumaan ilman turhia juominkeja ja kuudelta herätys.MÄ OLIN VITTU INTIS VIIMEKS
Olis kyllä kruunannu illan. :D Toi äänekäs kaveri näytti Mikko Lehtoselta.Katoin että Sakari Manninen tuossa kaveriporukassa. :D
Taitaa olla tori jo täynnä Jyväskylässä,suihkulähteessä ei vettä..Raketit paukkuu, ihmisiä valuu keskustaan. Mukava katsella ikkunasta.
Puhelin korvalla tiputtelee faktat sieltä takaa. Suht asiallisesti sai sanottua asiansa, mutta kyllä itseä jännittää ihan katsojana, että mitä sieltä juhlijoiden suusta tulee. Voin kuvitella, että maikkarilla vielä enemmän.Nyt joku partapete ottaa roolia.
Aattel. Kyl o pitkä aika edellisest. Kyl tätä onki sit odotettu.MÄ OLIN VITTU INTIS VIIMEKS
OJ näyttää siltä että se tunsi noi urpot, paskainen virne kun tultiin takas studioon.
Nyt saa urpoilla <3OJ näyttää siltä että se tunsi noi urpot, paskainen virne kun tultiin takas studioon.
Hienosti otti roolia ja veti paikasta eikä jääny siirtelemään.Puhelin korvalla tiputtelee faktat sieltä takaa. Suht asiallisesti sai sanottua asiansa, mutta kyllä itseä jännittää ihan katsojana, että mitä sieltä juhlijoiden suusta tulee. Voin kuvitella, että maikkarilla vielä enemmän.
MÄ OLIN VITTU INTIS VIIMEKS
Itse olin intissä Marjamäen aikoihin, hyvä ajoitus sinänsä.