Su 21.5.2017 Otteluseuranta (17. kisapäivä, mitalipelit)

Tila
Viestiketju on suljettu.
Vittu missä Scott Thornton, Claude Lapointe, Bryan McCabe ja Rick Tabaracci on? Ne todelliset havumetsien tukkijätkät. Eiku vittu mä katon -99 kisoja. Tami silloinkin studiossa.
 

Squit

Jäsen
Tuossa vasta järkeilin, että Ruotsilla on materiaaliltaan parempi puolustus ja maalivahtiosasto. Vaikka Kanadakin kovan ryhmän on saanut jalkeille.
 

Hirvonen

Jäsen
Yleisesti ottaen Saukkonen lausuu pelaajien nimet varsin kelvollisesti. Siinä on se tietty junttinuotti, mutta ihan OK suoriutuu. Vähän kohtuuton tämä marina aiheesta täällä.
Ja se vasta typerältä kuulostaisikin, kun kesken suomenkielisen selostuksen yrittäisi vääntää nimet jenkkiaksentilla.
 

joceri

Jäsen
Ei tuo Kanadankaan taktinen peli mitään silmiä hivelevää ole, mutta kun pelaajien taitotaso on tuossa B/C-maajoukkueessakin noin kovalla tasolla, niin vaarallisia tilanteita syntyy huonommistakin hyökkäyksistä.

Ai että kun Late pääsisi penkin taakse virittelemään viivelähdöt kuntoon.
 

Trimmer

Jäsen
Kyllähän Team Canada tämän hoitaa. Vittu miksi nämä uuden sukupolven nikkarit ei voi ottaa näitä mmkisoja niinkuin vanhanliiton sepät?
 
Itse taas Kanadan kelkassa kun siellä Kärppien kasvatti Jason Demers johtaa puolustusta Ilkka Mikkolan opeilla.

Demers oli Kärppiin tullessaan aivan huikea kiekollinen pakki, täydellinen isäntä molemmissa päissä. Taantui hieman Kärppäkauden loppua kohti ja lopulta änäriin palatessaan on ollut sellanen rivipakki. Olen miettinyt miksi, mutta tossahan se vastaus tulikin.
 
Demers oli Kärppiin tullessaan aivan huikea kiekollinen pakki, täydellinen isäntä molemmissa päissä. Taantui hieman Kärppäkauden loppua kohti ja lopulta änäriin palatessaan on ollut sellanen rivipakki. Olen miettinyt miksi, mutta tossahan se vastaus tulikin.
Mikkola näytti pelaamisen mallia ja että aina ei tarvii rehkiä, riittää kun tekee välttämättömän. Tai edes puolet siitä.
 
Jenkkiselostajat eivät oppineet 20 vuodessa edes Selänteen nimeä. Tähän nähden suomalaiset selostajat hoitavat ääntämisen hienosti.
 
Kyllähän Team Canada tämän hoitaa. Vittu miksi nämä uuden sukupolven nikkarit ei voi ottaa näitä mmkisoja niinkuin vanhanliiton sepät?
Ne on katsos vittu niin urheilijaa. Pumpataan välipäivät kuminauhaa, otetaan jääkylpyjä ja juodaan dexalia ja ollaan aamulenkillä trikoissa. Vanhat mestarit otti oluet erätauollakin.
 
Tomi Tuominen. Katseet kiinnitetään Magdaleenaan seuraavan erän aikana. Ihan kuin palstan kiekkorunkkaritkin haluaisivat!
 

Ollakseni

Jäsen
Ai että mä nauroin kun IIHF:n striimin jenkkiselostaja puhui jotain Viktor Rääskista ja jostain Evöböögistä.
Kanukkiselostaja. Ole tarkkana nyt. Ääntäminen ei itseäni pääsääntöisesti haittaa selostajilla, vaan se mistä puhutaan.
 
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös