Pavlikovsky
Jäsen
Vittu missä Scott Thornton, Claude Lapointe, Bryan McCabe ja Rick Tabaracci on? Ne todelliset havumetsien tukkijätkät. Eiku vittu mä katon -99 kisoja. Tami silloinkin studiossa.
Ja se vasta typerältä kuulostaisikin, kun kesken suomenkielisen selostuksen yrittäisi vääntää nimet jenkkiaksentilla.Yleisesti ottaen Saukkonen lausuu pelaajien nimet varsin kelvollisesti. Siinä on se tietty junttinuotti, mutta ihan OK suoriutuu. Vähän kohtuuton tämä marina aiheesta täällä.
Ei tuo Kanadankaan taktinen peli mitään silmiä hivelevää ole, mutta kun pelaajien taitotaso on tuossa B/C-maajoukkueessakin noin kovalla tasolla, niin vaarallisia tilanteita syntyy huonommistakin hyökkäyksistä.
Onko se sellanen Love Boat henkinen risteily? Vois lähtee.Olen lähdössä kesäkuussa Inka Korhosen ja Magdalenan kanssa laivalle. Hytissämme on yksi paikka tyhjänä. Lähdetkö mukaan?
Kholton Phäreikkö. Vittu Tsäsöön Lämi Shäppyi aka Hoopo Hänninenkin kohta kateellinen.
Onko se sellanen Love Boat henkinen risteily? Vois lähtee.
Läpsystä vaihto.Miten jaatte naiset? Ettei tule ikävää yllätystä ja riitaa kesken merellä seilaamisen.
Itse taas Kanadan kelkassa kun siellä Kärppien kasvatti Jason Demers johtaa puolustusta Ilkka Mikkolan opeilla.
Se on siellä näyttämässä, milloin pitää nauraa.Mikä tuo Tuomisen rooli on? Esittää kysymykset, jotka Tami käskee kysyä ja sitä rataa. Tami voisi olla ihan hyvin yksin tuolla.
Läpsystä vaihto.
Mikkola näytti pelaamisen mallia ja että aina ei tarvii rehkiä, riittää kun tekee välttämättömän. Tai edes puolet siitä.Demers oli Kärppiin tullessaan aivan huikea kiekollinen pakki, täydellinen isäntä molemmissa päissä. Taantui hieman Kärppäkauden loppua kohti ja lopulta änäriin palatessaan on ollut sellanen rivipakki. Olen miettinyt miksi, mutta tossahan se vastaus tulikin.
Tuominen siirtää lähetyksen takaisin studioon/selostajalle. Tamihan jakaisi tietoaan koko lähetyksen ajan.Mikä tuo Tuomisen rooli on? Esittää kysymykset, jotka Tami käskee kysyä ja sitä rataa. Tami voisi olla ihan hyvin yksin tuolla.
Ai että kun Late pääsisi penkin taakse virittelemään viivelähdöt kuntoon.
Annetaan flow'n mennä ja katsotaan mitä tapahtuu.Tässäkin on ongelmana se, että kumpi ottaa ns. "sloppy secondsit"? Aika vaarallisilla vesillä ollaan tuolla suunnitelmalla.
Se lyö Tamille kiekkoa lapaan.. Ja Don #79 hoitaa loput.Mikä tuo Tuomisen rooli on? Esittää kysymykset, jotka Tami käskee kysyä ja sitä rataa. Tami voisi olla ihan hyvin yksin tuolla.
Miroslav Satan lienee edelleen ainoa europelaaja kenen nimen jenkkiselostajat oppi lausumaan edes lähes oikein,Jenkkiselostajat eivät oppineet 20 vuodessa edes Selänteen nimeä. Tähän nähden suomalaiset selostajat hoitavat ääntämisen hienosti.
Ne on katsos vittu niin urheilijaa. Pumpataan välipäivät kuminauhaa, otetaan jääkylpyjä ja juodaan dexalia ja ollaan aamulenkillä trikoissa. Vanhat mestarit otti oluet erätauollakin.Kyllähän Team Canada tämän hoitaa. Vittu miksi nämä uuden sukupolven nikkarit ei voi ottaa näitä mmkisoja niinkuin vanhanliiton sepät?
Kanukkiselostaja. Ole tarkkana nyt. Ääntäminen ei itseäni pääsääntöisesti haittaa selostajilla, vaan se mistä puhutaan.Ai että mä nauroin kun IIHF:n striimin jenkkiselostaja puhui jotain Viktor Rääskista ja jostain Evöböögistä.