Su 20.2.2022 Otteluseuranta finaali Suomi – Venäjä (10. kisapäivä)

  • 141 305
  • 2 340

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulla on äänet aika hiljaisella, mutta olin kuulevinani pariinkin otteeseen, että "laukaukset 15-7 meille".

Missään nimessä ei pitäisi tuudittautua siihen. Venäjä oli melkeinpä lähempänä 2-0-maalia kuin Suomi tasoitusta. Nyt pitää pelata jäähytön erä ja laukoa tarkasti, kun paikka tulee.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Studion mielestä homma täysin Suomen hallussa. Itse näen niin että ei Venäjällä ole tuossa isompaa hätää myöskään. Ja tekevät jatkossakin todennäköisemmin ylivoimaalin jos jäähyjä tulee. Jännittää helvetisti.

Mulla loppui jännitys, kun varmistui ettei tässä turnauksessa pelaa maailman parhaat pelaajat. Muistan myös Jukka Jalosen ja Jere Lehtisen pettyneet ilmeet silloin.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Lähdin 3-0-tilanteessa lumitöihin. Meni ns. tunteisiin. Taidanpa siis tehdä lumitöitä Suomen loppujen matsien aikana vaikka ei olisi luntakaan.
Suomen kansan puolesta kysäisen, kai joku on Huerzolle toimittanut lumikuorman 7:17 jälkeen?
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vähän tuosta pelin kuvasta tulee mieleen mm-finaali 2019. Mutta niin päin että Suomi on Kanada ja Venäjä Suomi.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Toinen knoppitieto on, että kahdessa aikaisemmassa kultamitalissa voittomaalin tekijä on ollut Jokeripelaaja.
2011 Nokelainen teki voittomaalin
2019 Mörkö-Marko löi kai sisään

Tänään Suomen 2-1 johtomaalin (ja samalla voittomaalin) tekijäksi veikkaan Lindbohmia, kultaa tulee ja Jokeritaika säilyy
Ja 2016 U20-kullan ratkaisi Kapanen. Eli joko mestaruuden ratkaisee Savon mies tai Jokeripelaaja. Koko rahalla voittomaalibetsejä siis Pakariselle tai Hartikaiselle.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Jaloselta vain taktinen neronleimaus päästää Venäjä maalin johtoon, jolloin saadaan venakoille hyvän olon tunne.

Seuraavassa erässä rinnalle ja viimeisessä Mörkö lyö jonkun paskamaalin.
Epäilemättä venakoilla on nyt hyvän olon tunne, kun miehensä johtavat matsia. Jos Venäjän miehet häviävät, niin venakoille käy kuten Voinovin akalle.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Hallittiin erää jossain määrin, mutta viimeistelyn on pakko parantua. ROC myös tuntuu iskevän harvemmin, mutta kun iskee, niin iskee terävästi. Toivottavasti meidän peli tästä paranee.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Avasi tuon viimeisen hyökkäyksen suoraan lapaan kun venäläinen kuvitteli ettei tuosta paineesta yritä enää.

Sitten Björninen...
Jep, yhtä hupsista huolimatta hyvää peliä Vataselta. Vatasen kyky antaa se nopea syöttö suoraan vauhdissa olevan hyökkääjän lapaan on ihailtavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös