Jessus selänne on darrassa tuolla :D karmeet silmäpussit
Suojakänni.
Jessus selänne on darrassa tuolla :D karmeet silmäpussit
Bjööninen iskee vielä Suomen voittomaalin ja hänen viiksistään tehdään postimerkki.Björninen oli kyllä Suomen hahmo ekassa erässä. Kaksi maalipaikan tuhlausta ja jäähy.
Hemmetin hyvä eka erähän tuo oli, jos ei lasketa sitä hetkeä mukaan, kun Hannes Björninen päätti näyttää lahtelaisuutensa ottaen jäähyn 58 metrin päässä omasta maalista.
"Juha Hirvi ampui itsensä...hopealle"Sanoiko Yle Puheen selostaja juuri "Hannes Björninen, ammu itsesi" :D
Tanskassa ovat.Teemu ja Kime suht virkeen oloisia, koska vetäneet nää pari viikkoa Suomessa Amerikan ajassa eläen.
Studio on Kööpenhaminassa.Teemu ja Kime suht virkeen oloisia, koska vetäneet nää pari viikkoa Suomessa Amerikan ajassa eläen.
Noiden osuudet on äänitetty jo eilen.Onko nuo darraveljekekset studiossa nyt vasta erätauolla vai onko nuo oikeasti heränneet ennen mua?
Studio on Kööpenhaminassa.
Katsomossa. 19 ottelua arvokisoissa Suomen paidassa ja yksi tehty maali.Maalintekijöitä kaipaa, missä Ojamäki?
Olisin mennyt Olkinuoralla jatkopelit.Ihan mielenkiinnosta, olisitko siis vaihtanut Olkinuoran tähän peliin, jos Säteri kuitenkin pelasi sen edellisen Slovakia-pelin?
Olkinuorahan kyllä sille päälle sattuessaan torjuu ihan kaiken, josta muistona JYPillä on yksi CHL-mestaruus.
Selänne hieman väsyneen näkönen. Ollu varmaan torilla juhlimassa...
Eivät ole nukkuneet ollenkaan. Pilkun jälkeen suoraan studioon.Onko nuo darraveljekekset studiossa nyt vasta erätauolla vai onko nuo oikeasti heränneet ennen mua?
Jos ei kultaa tule niin muutan Kööpenhaminaan ja haen Ruotsin kansalaisuutta.Studio on Kööpenhaminassa.
Selänne ja Timonen studiokorvauksilla ryypänneet jo sen parisen viikkoa.Selänne hieman väsyneen näkönen. Ollu varmaan torilla juhlimassa...
Toinen knoppitieto on, että kahdessa aikaisemmassa kultamitalissa voittomaalin tekijä on ollut Jokeripelaaja.On se hienoa, että vielä turnauksen päätöspäivänä joku tulee tänne muistuttamaan kuinka perseestä on ettei NHL-miehet ole mukana, eikä tämä tunnu miltään.
Ja mitä itse peliin tulee, niin Jalosen jengi ei ole kertaakaan voittanut arvoturnauksissa kultaa niin ettei olisi ollut häviöllä finaalissa. Ei tässä mitään hätää.
Ja kuulostaa.Teemu muuten näyttää vähän Tikkaselta.