Studion mielestä homma täysin Suomen hallussa. Itse näen niin että ei Venäjällä ole tuossa isompaa hätää myöskään. Ja tekevät jatkossakin todennäköisemmin ylivoimaalin jos jäähyjä tulee. Jännittää helvetisti.
Annetaan ensin siimaa ja vedetään sitten matto alta?Jaloselta vain taktinen neronleimaus päästää Venäjä maalin johtoon, jolloin saadaan venakoille hyvän olon tunne.
Suomen kansan puolesta kysäisen, kai joku on Huerzolle toimittanut lumikuorman 7:17 jälkeen?Lähdin 3-0-tilanteessa lumitöihin. Meni ns. tunteisiin. Taidanpa siis tehdä lumitöitä Suomen loppujen matsien aikana vaikka ei olisi luntakaan.
Selänne ja Timonen studiokorvauksilla ryypänneet jo sen parisen viikkoa.
Ja 2016 U20-kullan ratkaisi Kapanen. Eli joko mestaruuden ratkaisee Savon mies tai Jokeripelaaja. Koko rahalla voittomaalibetsejä siis Pakariselle tai Hartikaiselle.Toinen knoppitieto on, että kahdessa aikaisemmassa kultamitalissa voittomaalin tekijä on ollut Jokeripelaaja.
2011 Nokelainen teki voittomaalin
2019 Mörkö-Marko löi kai sisään
Tänään Suomen 2-1 johtomaalin (ja samalla voittomaalin) tekijäksi veikkaan Lindbohmia, kultaa tulee ja Jokeritaika säilyy
Deja vú, olen kokenut tämän tunteen joskus aiemminkin...Annetaan ensin siimaa ja vedetään sitten matto alta?
Juri näin, MY GOD. Hockey is a momentum game. Take my word.Annetaan ensin siimaa ja vedetään sitten matto alta?
Epäilemättä venakoilla on nyt hyvän olon tunne, kun miehensä johtavat matsia. Jos Venäjän miehet häviävät, niin venakoille käy kuten Voinovin akalle.Jaloselta vain taktinen neronleimaus päästää Venäjä maalin johtoon, jolloin saadaan venakoille hyvän olon tunne.
Seuraavassa erässä rinnalle ja viimeisessä Mörkö lyö jonkun paskamaalin.
Miten se venäläisten naisten hyvän olon tunne Suomen peliin vaikuttaa?Jaloselta vain taktinen neronleimaus päästää Venäjä maalin johtoon, jolloin saadaan venakoille hyvän olon tunne.
Käy pelissä miten vaan, päivän urheilusuoritus tuli jo tehtyä.
Noroviruksessa eka erä katsottu käymättä kertaakaan vessassa. Missä on mun mitali Hä.
Paska housussa?
Paska housussa?
Montaks ohjauspeliä olet itse laittanut kuntoon?Miten se venäläisten naisten hyvän olon tunne Suomen peliin vaikuttaa?
Tosin tänää sentää vähä asiallisempaa menoa kuin silloin olikohan se slovakiapelissä, mikä meni ihan hihittelyksi.Kaikki studiokorvaukset menny. Vaimot kysyy kotona että milläs nyt eletään tuleva kuukausi?
Jep, yhtä hupsista huolimatta hyvää peliä Vataselta. Vatasen kyky antaa se nopea syöttö suoraan vauhdissa olevan hyökkääjän lapaan on ihailtavaa.Avasi tuon viimeisen hyökkäyksen suoraan lapaan kun venäläinen kuvitteli ettei tuosta paineesta yritä enää.
Sitten Björninen...