Su 13.5.2018 Otteluseuranta (10. kisapäivä)

  • 78 373
  • 980
Tila
Viestiketju on suljettu.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Turnausmuodossa mentaalivalmennuksen merkitys korostuu missä Marjamäki ei välttämättä ole parhaimmillaan. En tiedä pitäisikö siellä olla sitten joku Matikainen heilumassa moottorisahan kanssa vieressä. Marjamäen suurin kompastuskivi on ollut mielestäni nimenomaan siinä, ettei ole saanut muovattua sarjatason osaamistaan turnausmoodiin. Voi silti tehdä Narreissa ensi kaudella ihan hyvää tulosta, ei siinä.
Aikalailla sanasta sanaan samaa mieltä. Vähän tuollainen Jukka Rautakorpi -ilmiö, toki ihan karsintasarjaan ei olla jouduttu (koska sitä ei enää ole), eikä edes lähelle sitä, mutta kuitenkin.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei nouse. Mahdoton tehtävä, Suomi on peräti maalin tappiolla. Käsittääkseni tällaisesta tappioasemasta ei ole yksikään joukkue noussut voittoon jääkiekon historiassa.
On! Vuonna 2001 MM-finaalissa Suomi johti peräti 2-0 kahden erän jälkeen, mutta Tshekki nousi päätöserässä tasoihin ja jatkoerässä voittoon.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
En

En mä nyt mitään Tortorellaa sinne vaadikaan. Yrittäisi nyt vähän edes tsempata pelaajia tai muodon vuoksi piirtelisi vaikka pelikuvioita tai kirkkoveneitä fläppitauluun kun se kerran siellä seisoo. En mä sano että toi peli yhtään sen paremmalta näyttäisi, mutta mulla nyt vaan jostain syystä osuu hermoon.
Ja sulla on tietoa että Late ei tee näin?

Ei Laten maajoukkueura ole putkeen mennyt, se on selvää. Tuo vaino vain on naurettavaa ja Latea syytetään ties mistä. Kesken pelin.

EDIT: Laten vika kun ei pistänyt Suomi tuosta sisään. Olisi pitänyt tsempata erätauolla pistämään kiekot sisään.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nykyinen leijonapolvi ei myöskään ole tilivelvollinen selvästiiään karjalalippis-kansalle henkisesti huonojen läpihuutopelien jälkeen, mitä oli aiemmat polvet.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
On! Vuonma 2001 MM-finaalissa Suomi johti peräti 2-0 kahden erän jälkeen, mutta Tshekki nousi päätöserässä tasoohin ja jatkoeräsaä voittoon.
Saatana! Marjamäelle kenkää!

Siellä oli jo Vesa Rantasella tontin tynkää mutta ei napannut.
 

Lapa11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Vimpelin Veto
Karri Kivi puhuu jatkuvasti viisaita studiossa, mutta Ilveksen vaihtopenkin takana ei saa mitään aikaiseksi ja pelin sisällä reagoiminen heikkoa. Aivan eri mies studiossa ja valmentajana.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Antsaa kuunnellessa tulee korviini, että Leijonilla on ongelmia pelissään mikäli vastustajalla on maalivahti.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Mitä sinä luulet että tapahtuu jos sä turnausvalmentajana vedät 2 viikossa jotain palopuheita ja huudat pää punasena? Se sun touhusi kuolee vielä nopeampaa kuin siellä runkosarjassa missä pelejä on harvemmin.

Nyt kysytään niitä johtajia joukkueen sisältä.
Joo, mähän nimenomaan sanoin että pitäis huutaa. Vai?

Luoja mitä juttua.
 

SampoHoitaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Marjamäki saa jatkaa minun puolesta Suomen päävalmentajana. Jos näistä kisoista tulee kultaa, siis.

En tuomitse Marjaa yhden pelin vuoksi, vaan kokonaisuuden. Olen ihmetellyt tätä jatkoajan ilakointia banaanivaltioiden isonumeroisten maalijuhlien sekä yhden hyvän kanada-pelin perusteella. Marjan pelikirja on yksinkertaisesti kuraa, eikä näillä näytöillä ole asiaa jatkoille. Pelin taso vaihtelee aivan liikaa, vaikka (nytkin) on käytössä leveä materiaali. Lisäksi se, että pelaajat kieltäytyvät Marjan vuoksi, on ehdoton naula arkkuun. Ja miksi eivät kieltäytyisi. EHT, world cup, olympialaiset. Foorumista riippumatta esitykset surkeita. Luottamuksen voi menettää vain kerran.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Karri Kivi puhuu jatkuvasti viisaita studiossa, mutta Ilveksen vaihtopenkin takana ei saa mitään aikaiseksi ja pelin sisällä reagoiminen heikkoa. Aivan eri mies studiossa ja valmentajana.
Kyllä mä väitän että Ilveksellä ne kaikki muut asiat on heikommalla tasolla mitä päävalmentaja. Kivi siellä kentällä ei kuitenkaan pelaa.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Tolvanen ykköseen ja Kapanen ihan minne vaan. Ihan turha äijä ollu näissä kisoissa.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun mielestä Suomen pitäisi nyt pelata se vanha tuttu kuvio missä vastustajan veska heittäytyy selälleen sätkimään.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Karri Kivi puhuu jatkuvasti viisaita studiossa, mutta Ilveksen vaihtopenkin takana ei saa mitään aikaiseksi ja pelin sisällä reagoiminen heikkoa. Aivan eri mies studiossa ja valmentajana.
Maailmassa on vain yksi aurinkokuningas, joka pystyy hoitamaan suvereenisti molemmat hommat.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Anttilan pitäisi olla samanlainen ku se venäjän jätti muutama vuosi sitten. Oikeasti pelotti katsoa peliä kun ukko astui jäälle!
 

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Saako tuo Nutivaara oikeasti palkkaa jääkiekon pelaamisesta?
 

Hexa

Jäsen
Ja sulla on tietoa että Late ei tee näin?

Ei Laten maajoukkueura ole putkeen mennyt, se on selvää. Tuo vaino vain on naurettavaa ja Latea syytetään ties mistä. Kesken pelin.

EDIT: Laten vika kun ei pistänyt Suomi tuosta sisään. Olisi pitänyt tsempata erätauolla pistämään kiekot sisään.
Äskenkin oli Rantasella tuhannen taalan paikka. Jos olisi tehnyt, niin Marjamäkikin olisi taas hetken ihan hyvä valmentaja monen mielestä. Näinhän se menee.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
M
Ja sulla on tietoa että Late ei tee näin?

Ei Laten maajoukkueura ole putkeen mennyt, se on selvää. Tuo vaino vain on naurettavaa ja Latea syytetään ties mistä. Kesken pelin.

EDIT: Laten vika kun ei pistänyt Suomi tuosta sisään. Olisi pitänyt tsempata erätauolla pistämään kiekot sisään.
Mikä ihmeen vaino? Kunhan mainitsin että mä haluaisin nähdä vähän aktiivisempaa otetta päävalmentajalta kuin mitä ollaan nähty esim näillä power breikeillä. Totesin myös että ei välttämättä vaikuta mitenkään itse pelisuoritukseen. Ollaanpas siellä puolustuskannalla.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Oliko viivelähtö?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös