Steve Guolla IFK:hon

  • 168 194
  • 474

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Baarimikko kirjoitti:
Stephen Guollan selkä on kunnossa ja hän on valmis hyppäämään kaukaloon, koska tahansa. Voi toki olla mahdollista, että Guolla lähettää Jan Hrdinan Ruotsiin jo ennen aikojaan. HIFK:lla on nyt jopa ylitarjontaa sentteri osastolla.

Miten ihmeessä ylitarjontaa? Miten mä en saa kuin kolme? Guolla, Hrdina ja Porthen. Kenet olen unohtanut? Kolmeen ketjuun sentteri. Sekö riittää?
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Rambo kirjoitti:
Miten ihmeessä ylitarjontaa? Miten mä en saa kuin kolme? Guolla, Hrdina ja Porthen. Kenet olen unohtanut? Kolmeen ketjuun sentteri. Sekö riittää?
Juuri näin! Kuka helvetin Rem Murray? Sentteriksi hänet meille hommattiin.
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
#10 forever kirjoitti:
Juuri näin! Kuka helvetin Rem Murray? Sentteriksi hänet meille hommattiin.
Niinpä. Olen mieltänyt hepun vasemman laidan pelaajaksi. No, toivottavasti saadaan ketjut toimimaan niin, että voidaan hyödyntää sentterinä.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Rambo kirjoitti:
Niinpä. Olen mieltänyt hepun vasemman laidan pelaajaksi. No, toivottavasti saadaan ketjut toimimaan niin, että voidaan hyödyntää sentterinä.

On sentterinä pelannut koko harjoituskauden, ja myös aiemmin siinä.. mikä se nyt olikaan... NHL:ssä tai jotain sinne päin.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Mielenkiintoista miten Francis&Coolen aikoo ratkaista huomisen ulkkaritilanteen.
Ykkösketjumme lienee siis Kuhta-Guolla-Petrell, tämä asia on jo varma.

Kysymys on nyt, että huilaako Schnappi vai Hrdina? Tätä voisi kutsua myönteiseksi ongelmaksi, veikkaan että #3 istuu huomenna.

Mielenkiintoiset hyökkäysketjut, mikäli Schnabel istuu:

Kuhta-Guolla-Petrell
Murray-Hrdina-Laakkonen
Pikkarainen-Porthen-Järvinen
Lostedt-Laine-Nielikäinen

..ja kuka sanoo ettei HIFK:lla ole mielenkiintoinen rosteri?
 
Viimeksi muokattu:

Animal

Jäsen
Renegade kirjoitti:
Mielenkiintoista miten Francis&Coolen aikoo ratkaista huomisen ulkkaritilanteen.
Ykkösketjumme lienee siis Kuhta-Guolla-Pikkarainen, tämä asia on jo varma.

Kysymys on nyt, että huilaako Schnappi vai Hrdina? Tätä voisi kutsua myönteiseksi ongelmaksi, veikkaan että #3 istuu huomenna.

Minä taas veikkaan, että Schnabel pelaa huomenna ja istuu pelikiellossa seuraavassapelissä. ; )
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Renegade kirjoitti:
Mielenkiintoista miten Francis&Coolen aikoo ratkaista huomisen ulkkaritilanteen.
Ykkösketjumme lienee siis Kuhta-Guolla-Pikkarainen, tämä asia on jo varma.

En tiedä pitääkö uskoa aamun Hesariin, mutta siellä sanottiin ketjun menevän näin: Kuhta-Guolla-Petrell. Snappia ei voi huomenna millään lepuuttaa, joten eiköhän Hrdinan lepuutus tule kyseeseen. Who knows!?

Edit. Animal ratkaisi sen homman! ;)
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Renegade kirjoitti:
Kuhta-Guolla-Petrell
Murray-Hrdina-Laakkonen
Pikkarainen-Porthen-Järvinen
Lostedt-Laine-Nielikäinen

..ja kuka sanoo ettei HIFK:lla ole mielenkiintoinen rosteri?

Ja joku muuan Sihvonen on "joskus" sanonut, että Franciksella on hävettävän huono joukkue?!?

Hrdinan lähdön jälkeen (ilman loukkaantumisia):

Kuhta-Guolla-Petrell
Salonen-Murray-Laakkonen
Pikkarainen-Porthen-Järvinen
Lostedt-Laine/Fagerstedt-Nielikäinen

+ hyvä puolustus (liigan top 3:ssa)
+ hyvä maalivahtitilanne

...tämäkö surkeaa ja hävettävää?
 
Viimeksi muokattu:

avojääpommi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Renegade kirjoitti:
Kuhta-Guolla-Petrell
Murray-Hrdina-Laakkonen
Pikkarainen-Porthen-Järvinen
Lostedt-Laine-Nielikäinen

..ja kuka sanoo ettei HIFK:lla ole mielenkiintoinen rosteri?
Missäs Salonen ja Fagerstedt viilettää? Loukkaantuneena?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Guollan pelaamisessa huomenna tietysti vähän hirvittää se, että peli on Guollalle kauden ensimmäinen, muuten ketju Petrell-Guolla-Kuhta kuullostaa ihan hyvältä.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hextall kirjoitti:
Ei Fagusta niin, mutta Salosen pitäisi ehdottomasti päästä pelailemaan. Vai annetaanko Saipalle?

Ja varmasti pääseekin, ja kyllähän Fagu menee esim. Laineen edelle 100-0. Ja etenkin Laineen sijoittaminen sentteriksi ylempänä esitetyissä ketjuissa on lähinnä huvittavaa, eiköhän nelosen keskellä ole Fagu tai Jouhkimainen, varauksin Salonen.
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Kovasti jakautuu pakka keskeltä kahtia. Osa on sitä mieltä, että rosteri on heppoinen. Toiset taas paukuttelevat kahdella klesalla sentterillä varustetun putken puolesta. No, ajatelkaa ihan miten haluatte mutta ei tämä pakka kummoinen ole.

Jengi lienee samaistunut Matikaisen eilisiin yltiöpositiivisiin mielipiteisiin taistelukyvystä joukkueen osalta. Ei kai kukaan täysjärkinen toimari luukuttele ostoskeskuksissa kuinka jengin kemia on pilvenä viemäreissä ja rosteri on kalpea.

Ei se ole huonompi kuin viime kaudella, mutta huomattavasti heikompi kuin esimerkiksi muutamalla kaverilla...Järvinen, Salonen, Petrell, Fagerted, Porthen, Jouhkimainen, Salmelainen ja muut "junnut" kuuluvat siihen valitettavaan kastiin johon muuan Vihko, A-P Lamberg, Grünn, Viitaluoma ja muutama muu kuuluivat. Eli maaseudulle kolmen - viiden laihan IFK-kauden jälkeen, ja putki rullaa. Laskekaamme pois Hirso. Ikuisia vitun lupauksia...Toivottavasti olen väärässä, olen mielelläni väärässä mutta lähtofiilikset ovat nämä.

Toinen osasto on tämä ns. kovaa ja kasseille veijarit. Nielikäinen, Laine ja
LostEd. Ei mitään käyttöä, edelleenkään. Varsinkaan kun tuomarilinja on se mikä se nyt sattuu (milloinkin) olemaan.

Ei provona, ei unelmana, vaan ihan rehellisenä mielipiteenä.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Et sitten viitsinyt tuoda esille herroja nimeltä Lundell, Murphy, Karalahti, Saarinen, Laakso, Seppänen, Schnabel, Niskanen, Murray, Guolla, Hrdina, Kuhta, Pikkarainen, Nielikäinen, Laakkonen jne. Valmennushan unohtui myös täysin.

Ketkäs ne "klesa-sentterit" ovat?

Kauneus on katsojan silmissä, mutta tiettyä realiteettiä on annettava ja jopa nähtävä. Ei Kärpätkään ole häävi jos katsoo ainoastaan Paakkolanvaaraa, Leinosta, Alikoskea tai Junnilaa.

Mielestäsi siis joukkueessa ei saa olla ainuttakaan "jouhkimaista" tai "fagerstedtia", vaan ainoastaan 4 ketjua täynnä todellisia nimimiehiä? Mielenkiintoinen yhtälö.

Sekin että laitat Petrellin "nobodyjen" joukkoon kertoo miten hyvin tiedät tämänhetkisen tilanteen. Petrell on omasta tuotannosta todellinen helmi joka oli jo lähellä Pohjois-Amerikkaa täksi kaudeksi.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Renegade kirjoitti:
Et sitten viitsinyt tuoda esille herroja nimeltä Lundell, Murphy, Karalahti, Saarinen, Laakso, Seppänen, Schnabel, Niskanen, Murray, Guolla, Hrdina, Kuhta, Pikkarainen, Nielikäinen, Laakkonen jne. Valmennushan unohtui myös täysin.

Ketkäs ne "klesa-sentterit" ovat?

Kauneus on katsojan silmissä, mutta tiettyä realiteettiä on annettava ja jopa nähtävä. Ei Kärpätkään ole häävi jos katsoo ainoastaan Paakkolanvaaraa, Leinosta, Alikoskea tai Junnilaa.

Mielestäsi siis joukkueessa ei saa olla ainuttakaan "jouhkimaista" tai "fagerstedtia", vaan ainoastaan 4 ketjua täynnä todellisia nimimiehiä? Mielenkiintoinen yhtälö.

Sekin että laitat Petrellin "nobodyjen" joukkoon kertoo miten hyvin tiedät tämänhetkisen tilanteen. Petrell on omasta tuotannosta todellinen helmi joka oli jo lähellä Pohjois-Amerikkaa täksi kaudeksi.

Petrell on kehittynyt, mutta helmi on liioittelua, ainakin osittain.

Nielikäinen oli jo mainittu.

Klesat on Murray (ai niin, sehän on laita) ja Guolla. Niska- ja selkävammat voidaan kyllä parantaa mutta ovat melko taipuvaisia uusiutumaan. tosin tästähän joku saa taas lisähappea vedättämään kuinka jokainen loukkaantuminen on uusiutumisaltis. Tosin selkä on hieman arempi paikka noiden suhteen.

Pitää olla junnuja lupauksina, jotta niitä sitten saadaan jaettua maaseudulle pelimiehiksi.

Pikkarainen on turhan flegu. Paljon saa tapahtua.

Kuka Niskanen, ai se HV:n vemppakone.

Mitä vielä...Schanabelin jatkuvat pommit ja hanskaaminen...not. Seisoisi vaan maalin edessä maskina.

Vieläkö jotain...Korostan, mielipide...en väitä että absoluuttinen totuus tai muutakaan, ei muuta...

Loput mainitsemistasi OK, ei vaan riitä.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
leivoja kirjoitti:
Klesat on Murray (ai niin, sehän on laita) ja Guolla. Niska- ja selkävammat voidaan kyllä parantaa mutta ovat melko taipuvaisia uusiutumaan. tosin tästähän joku saa taas lisähappea vedättämään kuinka jokainen loukkaantuminen on uusiutumisaltis. Tosin selkä on hieman arempi paikka noiden suhteen.

Millä tavalla Murray on klesa? Sillä tavalla, että miehellä on sairaus, joka pysyy hyvin kurissa oikealla lääkityksellä? Laskepa miehen pelit viime kaudelta, kovin klesa mies ei noin paljoa pelaa, varsinkaan NHL-finaalissa. Eli ota ne pessimistilasit päästä pois.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
leivoja kirjoitti:
- - -
Nielikäinen, Laine ja
LostEd. Ei mitään käyttöä, edelleenkään.
- - -

Et sitten ole käynyt katsomassa ainuttakaan IFKoon kotipeliä, vaikka niitä piitkän tauon jälkeen on kotihallissa ollut?

Näissä peleissä nimittäin herrat Lostedt ja Nielikäinen pelasivat erittäin hyvin. Jopa minä, joka olen aina ennen pitänyt sekä Lostedtia että Nielikäistä täysin turhina kortteina, olin yllättynyt heidän täysipainoisesta esityksestään. Toivottavasti homma jatkuu narreja vastaan samanlaisena.

HesusLaineesta edelleen samaa mieltä, joutaa Salamiksi, ja Fagu tilalle.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Tää on kyllä yksi maailman ihmeellisyyksi. sillä netissä oman näkemyksensä esittäminen poikii huomattavasti enemmän kärkästä palautetta kuin mitä oikeassa elämässä...

Olen nähnyt Kärpät treenimatsin, eikä siitä paljoa näppiin jäänyt. Loppu on tietysti netin perusteella arvottua omaa absoluuttista totuuttani. Mitä tohon LostEd ja Nielikäinen -caseen tulee, niin mielestäni se on aika surullista, että nuo herrat esittivät pirteimpiä otteita koko kaukalossa. Tämän voi kääntää sillä tavalla, että muut ovat oikeasti niin helvetin nihkeitä jos kaksi parasta ovat LostEd ja Nielikäinen. Mutta koska enemmistä haluaa ajatella, että P-miehet ovat hyviä, niin siitä sitten vaan. Silti myös minulla on oikeus ajatella herroista niin kuin lystään...maksan lipuistani, joten oikeutettua on oma kanta ilmaista.

Edelleenkään en ymmärrä sitä kuinka joku Stanley Cup -hemmo pelaa Helsingissä. Varsinkin jos kyseessä niin hyvä mies on kuin täällä toitotetaan. Jos vakuutusmaksut ovat olemassa, niin luulisi herran vaikka itse niihin osallistuvan, jos siis on halua pelata NHL:ssä.

Guolla, selkä ja Hannover Scorpions. Siinä varsinainen tehotiimi. Tästä miehestä on niiin ristiriitaista "näyttöä" ettei enää tiedä uskoako vaiko itkeäkö. Tänään treenaa ja huomenna vempassa. Ollakko vai eikö olla, siinä vasta...Saksan liigaa nähneenä en voi sanoa muuta kuin sen, ettei siellä kanukkeja ole koskaan kehuittymässä ollut. Pelkkä rahasampo se on.

Jotenkin tästä meikäläisen kommenttien vastaisesta kritiikistä on aistittavissa se, että IFK 2006-2007 pitäisi sisällään vähintäänkin Peter Forsbergin, Paul Kariyan ja Joe Thorntonin, sen verran on paukutusta on täällä ollut.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
leivoja kirjoitti:
Tää on kyllä yksi maailman ihmeellisyyksi. sillä netissä oman näkemyksensä esittäminen poikii huomattavasti enemmän kärkästä palautetta kuin mitä oikeassa elämässä...


Edelleenkään en ymmärrä sitä kuinka joku Stanley Cup -hemmo pelaa Helsingissä. Varsinkin jos kyseessä niin hyvä mies on kuin täällä toitotetaan. Jos vakuutusmaksut ovat olemassa, niin luulisi herran vaikka itse niihin osallistuvan, jos siis on halua pelata NHL:ssä.

Kärkkäisiin mielipiteisiin saa kärkkäitä vastauksia.

Kerro nyt kuinka klesana Murray on? Vai perustuuko väittämäsi siihen, ettet voi ymmärtää, että Pena saattoi ihan oikeasti tehdä aika hyvän kaappauksen?
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
leivoja kirjoitti:
Edelleenkään en ymmärrä sitä kuinka joku Stanley Cup -hemmo pelaa Helsingissä. Varsinkin jos kyseessä niin hyvä mies on kuin täällä toitotetaan. Jos vakuutusmaksut ovat olemassa, niin luulisi herran vaikka itse niihin osallistuvan, jos siis on halua pelata NHL:ssä.

Jos sinä et ymmärrä miksi Murrayn on kannattavampaa (rahallisesti) pelata euroopasssa kuin NHL:ssä se on sinun ongelmasi. Guollasta en osaa sanoa mitään, kuten ei suurin osa HIFK-faneistakaan. Onkohan kukaan JA:n HIFK-faneista nähnyt hänen pelaavan? Kolme viimeistä AHL:ssä pelattua kautta (01-02, 02-03, 03-04) kuitenkin tahkonut n. 1 per peli tahtia. Tämä keskiarvo on sm-liigan parhaita. Mutta olisipa se noin helppoa. Faktahan on että Guolla on kärsinyt pahasta loukkaantumisesta ja nähtäväksi jää kuinka hyvin hän on toipunut tästä. Itse en odota mitään ihmetekoja häneltä mutta ainahan hän voi yllättää. Tai sitten ei.

- tinke.80
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
leivoja ottaa vaan ihan rauhallisesti, huomennahan me kaikki näemme missä mennään.

Itse useampia harkkapelejä ja treenejä nähneenä olen aiemmin jo useaan kertaan todenneena edelleen sitä mieltä, että alkukaudesta tulee tasaisesti pataan. Toivottavasti kuitenkin narri-peli klaarataan, sillä lauantaina Tampesterissä tullee kuokkaan ja sitten kotipeli taas Kalpaa vastaan on voitettava.

Jos Guolla pelaa narreja vastaan, huilaa hän lauantaina. Sitten taas pelaa Kalpaa vastaan ja sitä rataa.
 

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Palikat sekaisin narreilla

Kaikesta tästä HIFK.n pelaajarumbasta on ainakin se hyöty, että narrit ei ole mitänkään pystyneet scouttaamaan HIFK.n peliä. HIFK:lla oli helpompaa käydä katsomassa narrien pelejä Ärrässä.

Eli todellisuudessa Sheddenillä on yhtä huono käsitys HIFK.n rosterista ja pelityylistä kuin meillä katsomossa. Toisaalta ehkä taktiikkaa...:o)

Ehkä Guolla ei ole ollut niin kipeä kun kaikki luulee, vaan onkin pidetty piilossa scouttauksesta. Onko narripelissä meillä yllättävä kortti jota voidaan käyttää joka on tuntematon kaikille muille kuin pelikavereille. On se aika velmu toi meidän Bob....
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Guolla kehissä paikallissodassa

HIFK pääsee esittelemään kannattajilleen täydessä tuvassa uuden pelaajatuttavuuden, kun kaukaloon luistelee kanadalainen keskushyökkääjä Steve Guolla. Selkävaivojensa takia Guolla ei ole pelannut HIFK:ssa ainuttakaan kauteen valmistavaa peliä.

- Guolla on nyt kunnossa ja hän pelaa Jokereita vastaan, Lindfros ennakoi

Copy MTV3.fi

Kuka siis huilaa? Mielenkiintoista.

LT: 4-1

Julli
 

jaromir

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk,man utd,chelsean sääli kannattaja
hyvin todennäkoöisesti schnabel jos en ole aivan todellakin väärässä mutta onko tossa mitään järkeä pistää pakki pois (tosin aika jäähhy herkkä)!?koska saarinen on jo pois no toivottavasti sieltä riittää luottoa myös muitten seurasta(mitä toivon)ja korjatkaa jos olen erittäin väärässä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös