Steve Guolla IFK:hon

  • 168 194
  • 474

zaluun

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tanska
Ehkä olisi aika antaa Guollallekin kiitosta. Tämä Veikkajan rivimieheksi liigassamme laskema sentteri pelaa siis tänään Ässiä vastaan kultakypärä päässään. Vaatimattomat 44 pistettä 38 peliin ei tietenkään tee hänestä tähteä, eikä edes luottomiestä. Mielestäni Guolla kuitenkin täyttää kaikki hyvän ykkössentterin vaatimukset. Pyörittää yv:tä ja omaa kyvyn ratkaista otteluita omalla henkilökohtaisella taidollaan. Vaatimukset aika kovat jossei miestä selkeänä vahvistuksena pidetä. Ja meidän onneksi alkukauden loukkaantumismurheet on nyt voitettu kanta.

Jatkosopparia vaan käteen Guollallekin.
 

Feenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Phoenix ja San jose
Guolla on välillä ollut näkymätön, mutta on tehnyt enemmän pisteitä kuin pelannut otteluita niin ei huonosta pelaajasta ole kyse. Todella epäitsekkäästä kaverista on kyse. Eilenkin olisi voinut itse tehdä tyhjiin, mutta yrittikin hakea syöttämällä Kibelle kolmatta maalia.
Jatkoa.......PENA!
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Lähinnä pisti kyllä talven aikana hymyilyttämään veikkaajan arvostelu Stevestä. Guolla on pelannut reilu pinnan keskiarvolla ja niitä ei tälläkään hetkellä ole liigassa montaa ja herra laitetaan rivimieheksi. Toisaalta en ole viime vuosina arvostanut paljon kyseistä lehteä muutenkaan. Tolle miehelle täytyy saada soppari ja nopeasti käteen. Steven peliä, kun seuraa niin saattaa olla hetkiä ettei herraa edes huomaa mutta pelin tiimellyksessä pistesarake vaan kasvaa. Harvinainen sentteri myös sillä saralla, että ei ihan heti luovu kiekosta sen saatuaan vaan tykkää myös pitää sitä.
 

joey77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HIFK
Liigan ykkös pelintekijä

On tämä meidän loukkaantumisten runtelema puolirampa luistelutaidototon rivimies siitä erinomainen äijä, että johtaa oman joukkueensa pistepörssiä ja koko liigan syöttöpörssiä vaikka on missannut 7 peliä. Jos on rivimiehet tätä tasoa niin kyllä täytyy oikeen ihmetellä miten hurjia ne tähtipelaajat onkaan

Kuten tässä aiemmin on kirjoteltu niin Guollalle äkkiä jatkopahvia käteen. Joukkueen pistepörssin voittaja on omassa hierarkiassani aina korkealla, siitä kun on vaikea parantaa enää omassa jengissä, ja tuon tason pelisilmän omaavia kavereita ei kasva joka puussa, meidän liigaamme ainakaan.
 

Hagu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
joey77 kirjoitti:
On tämä meidän loukkaantumisten runtelema puolirampa luistelutaidototon rivimies siitä erinomainen äijä, että johtaa oman joukkueensa pistepörssiä ja koko liigan syöttöpörssiä vaikka on missannut 7 peliä. Jos on rivimiehet tätä tasoa niin kyllä täytyy oikeen ihmetellä miten hurjia ne tähtipelaajat onkaan

Kuten tässä aiemmin on kirjoteltu niin Guollalle äkkiä jatkopahvia käteen. Joukkueen pistepörssin voittaja on omassa hierarkiassani aina korkealla, siitä kun on vaikea parantaa enää omassa jengissä, ja tuon tason pelisilmän omaavia kavereita ei kasva joka puussa, meidän liigaamme ainakaan.

Pelilliset esitykset riittävät erinomaisesti jatkopahviin ja toivottasvasti Pena on hereillä ajoissa. Itse istun hallilla Guollan perheen lähellä ja nuori-herra Guollan jokaisessa pelissä esittämä popcorn-show on niin hauska, että jo sekin on jatkon arvoinen...
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hagu kirjoitti:
Pelilliset esitykset riittävät erinomaisesti jatkopahviin ja toivottasvasti Pena on hereillä ajoissa. Itse istun hallilla Guollan perheen lähellä ja nuori-herra Guollan jokaisessa pelissä esittämä popcorn-show on niin hauska, että jo sekin on jatkon arvoinen...

Mitä iso edellä, sitä pieni perässä... Pappa Guollahan tuli tunnetuksi Nordic Trophyn aikana siitä, että kun loukkaantumiset estivät pelaamisen, herran tavoitti kaukalon sijasta katsomosta pää popparipöntössä :-) Ja jos pojasta polvi paranee kaukalossakin, voi olla, että vuonna n. v.2030 IFK:ta edustaa nuori Tyler Guolla.

Joten jatkosopparia kouraan, ehdottomasti. Paljon pelätty selkävammakin on toistaiseksi pysynyt kaukana, nivuset paukkuu sitten rivimiehiltäkin, eikä niihin voi aina itse vaikuttaa hirveästi. Pikkulinnut kertovat, että Guollan perhekin viihtyy täällä, joten nyt hereillä. Olisihan se aikamoista, jos IFK:lla olisi samat vahvistukset, tai ainakin 50%, ensi kaudella kuin kuluvallakin kaudella. Jestas sentään!
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Nostetaan ketjua vähän ylös. Selkäsairas raakki on vaivihkaa noussut pistepörssissä sijalle 5 tehoilla 10+42=52p. Kun otetaan huomioon, että kaveri on pelannut 7 ottelua vähemmän kun Hirso, Straka, ja Haataja niin voidaan todeta, että olipa loistava sainaus vaikka alussa pelottikin kun ei miestä näkynyt harjoituspeleissä. Äkkiä nyt jatkopaperia kehiin! Mikä helvetti siinä muuten aina on, että meillä kestää noiden jatkojen kanssa? Saatana! Murray vai Guolla? Siinä vasta pulma.. Molemmat!

Edit. tauon jälkeen 5 peliä ja 1+6.
 
Viimeksi muokattu:

Bedrock

Jäsen
Hextall kirjoitti:
Nostetaan ketjua vähän ylös. Selkäsairas raakki on vaivihkaa noussut pistepörssissä sijalle 5 tehoilla 10+42=52p. Kun otetaan huomioon, että kaveri on pelannut 7 ottelua vähemmän kun Hirso, Straka, ja Haataja niin voidaan todeta, että olipa loistava sainaus vaikka alussa pelottikin kun ei miestä näkynyt harjoituspeleissä. Äkkiä nyt jatkopaperia kehiin! Mikä helvetti siinä muuten aina on, että meillä kestää noiden jatkojen kanssa? Saatana! Murray vai Guolla? Siinä vasta pulma.. Molemmat!

Edit. tauon jälkeen 5 peliä ja 1+6.
Ei niissä mikään kestä. Kyllä jatkosopimuksia tehdään HIFK:ssakin pitkin kautta. Kaikki jatkosopimukset (+ yleensä muutama uusi) julkaistaan yhdellä kertaa kauden päätyttyä.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Steve on ollut kyllä koko kauden loistava. Joukkueen keskuudessakin todella pidetty kaveri. Olisi todella tärkeää saada hänet jatkamaan täällä ensi kaudellakin. Steve on itsekin maininnut useampaan kertaan viihtyvänsä täällä todella hyvin niin miksi ei jatkaisi täällä. Nyt Pena sopparia kehiin ja äkkiä.
 

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
Tämä mies on yhdessä Murrayn kanssa pidettävä ehdottomasti joukkueessa myös ensi kaudella.
Loistava pelisilmä, ovelia syöttöjä, nopeutta ja muistaa myös tunnollisesti puolustaa.


Keep up the good work Steve!
 

punainenpeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYR
Sopparia käteen!

Steve on löytänyt alkukauden vireensä. Ovelaa ja loisteliasta syöttötyöskentelyä koko matsin tänään. Tällaisia senttereitä ei Euroopan kentiltä montaa löydy.

Pena hoida homma ja anna parin kauden pahvi käteen [jos et ole sitä jo tehnyt]!
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
punainenpeto kirjoitti:
Steve on löytänyt alkukauden vireensä. Ovelaa ja loisteliasta syöttötyöskentelyä koko matsin tänään. Tällaisia senttereitä ei Euroopan kentiltä montaa löydy.

Pelasi tänään ns. normipelin. Tähän tasoon on jo tottunut, joten siksi ei oikeastaan enää edes erotu... =))

Mies muuten muistuttaa ulkoiselta olemukseltaan jäällä erästä toista herraa joka on myös kantanut numeroa 11... ; ) Ja kyllähän nämä luovat ratkaisutkin tuovat sen toisen # 11:sta mieleen... Onko kukaan muu pistänyt merkille?
 

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
-BR- kirjoitti:
Mies muuten muistuttaa ulkoiselta olemukseltaan jäällä erästä toista herraa joka on myös kantanut numeroa 11... ; ) Ja kyllähän nämä luovat ratkaisutkin tuovat sen toisen # 11:sta mieleen... Onko kukaan muu pistänyt merkille?

Itsellä ainakin on käynyt sama mielessä ja varsinkin eilen hyvin elävästi.
Tämä nykyinen # 11 tosin osaa ja haluaa myös puolustaa :)
 

Melrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harkins#33 kirjoitti:
Tämä nykyinen # 11 tosin osaa ja haluaa myös puolustaa :)

Halusta en tiedä mutta sentterin tehtäviin kuuluu puolustaa. Se toinen #11 osasi ja halusi tehdä maaleja ja ratkaista pelejä. :)
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Melrose kirjoitti:
Halusta en tiedä mutta sentterin tehtäviin kuuluu puolustaa. Se toinen #11 osasi ja halusi tehdä maaleja ja ratkaista pelejä. :)

Minun mielestäni White ei osannut, eikä halunnut tehdä maaleja tai ratkaista pelejä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Wiltord kirjoitti:
Minun mielestäni White ei osannut, eikä halunnut tehdä maaleja tai ratkaista pelejä.

Niin ja Whitehan kantoi irvokkaasti numeroa 9 selässään...
Mutta siinä olet oikeassa että White ei kentällä osannut tai ehkä paremminkin ei pystynyt tekemään oikeastaan mitään. Jos nyt kuitenkin odotellaan kolmekymmentä vuotta kun ei ole oikein säädyllistä edes kirjoittaa tai edes mainita Peter Whitea samassa ketjussa herra Guollan kanssa.

Edit: Kirottua Wiltord! Mä olin jo ehtinyt unohtaa nämä kaikenmaailman anjapäärssönit joita tuolla kaukalossa viimevuonna hiihteli helvetilliset pidot pohjissaan...
 
Viimeksi muokattu:

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Neely kirjoitti:
Niin ja Whitehan kantoi irvokkaasti numeroa 9 selässään...
Mutta siinä olet oikeassa että White ei kentällä osannut tai ehkä paremminkin ei pystynyt tekemään oikeastaan mitään. Jos nyt kuitenkin odotellaan kolmekymmentä vuotta kun ei ole oikein säädyllistä edes kirjoittaa tai edes mainita Peter Whitea samassa ketjussa herra Guollan kanssa.

Ai niinhän se olikin. Paha moka. Taisi olla sitten Parsons, joka ei sekään kyllä ansaitse mainintaa täällä.

Joo tuo nykyinen ysikin on hieman entistä yhdeksikköä parempi.

Guollalle olisi kullanarvoista saada jatkopaperi sorvattua. Erinomainen ykkössentteri. Eipä löydy puutteita ainakaan omaan silmääni. Liike on hyvää tasoa ja kokemustakin löytyy. Pelintekijä, joka osaa myös tehdä maalejakin tarvittaessa ja puolustushommat hoituu. Erittäin epäitsekäs kentällä, mikä on vain hyve. Tosin Kalpa-pelissä nauratti tuossa helmikuun alussa, kun oli puolittain läpi siniviivan kohdalla ja Kalpa oli ottanut veskarin pois. Löi kuitenkin jarrut lukkoon ja haki pakin längeistä Petrelliä, jotta kaveri saisi hat trickin täyteen.

Hyvä äijä ja hienolla asenteella painaa illasta toiseen. Ainut kysymysmerkkihän tässä oli, että pysyykö mies kunnossa. KOP KOP, syksyn jälkeen ei ole ongelmia ollut. Liigan eliittiä sentteriosastolla.
 

Melrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Wiltord kirjoitti:
Taisi olla sitten Parsons

Epäilen, että kenellekkään ei tule Guollasta mieleen Parsons. Jos tulee niin se on helvetin huolestuttavaa. Eikä #9 White eikä edes #11 Pirjetä vaikka hyvä pelaaja onkin vaan ihan joku muu #11
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
bozik kirjoitti:
Nyt on paikallaan legendaarinen kysymys, onko tässä mitään järkeä ? Tarkoitan sitä, että palkataan helvetin iso kysymysmerkki kakkossenaksi ja lasketaan kaksi omaa (Hirso/Häppölä) jo tasonsa näyttänyttä ja suhteellisen varmaa/tasaista suorittajaa muualle ? Ei aukea minulle.

Tosin voin mä olla ihan hukassakin. Kun tänään näin uutisen tästä hankinnasta ja selailin miehen statseja viime vuosilta, niin olin/olen totaalisen varma, että kunnon floppi kyseessä. Ei jumalauta mitkään seitsemän pelin kaudet tai kovat tehot Saksassa kovin hyvää kerro. Joku/jotkut täällä koetti perustella hankitaa sillä, että uusi koutsi on sen siunannut ja tuntee todennäköisesti pelaajan. Aivan niin, mutta koutsi tuntee pelaajan muutaman vuoden takaa, ennen selkäongelmia ja koutsilla ei ole hajuakaan sm-liigan tasosta.

Saa tulla kuittailemaan jos heitän hudin, mutta tuo jätkä on täysi floppi eikä näe joulua Hifk:ssa.

Sorry Bozik, oli pakko kaivaa tämä esiin! No niin, tämä selkävammainen floppi sitten teki vaatimattomat 56 pistettä ja voitti sisäisen pistepörssin! Ei huono. Toivottavasti jatkaisi meillä!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyynikko kirjoitti:
Sorry Bozik, oli pakko kaivaa tämä esiin! No niin, tämä selkävammainen floppi sitten teki vaatimattomat 56 pistettä ja voitti sisäisen pistepörssin! Ei huono. Toivottavasti jatkaisi meillä!

Montas pistettä se hirso teki?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kyynikko kirjoitti:
Sorry Bozik, oli pakko kaivaa tämä esiin! No niin, tämä selkävammainen floppi sitten teki vaatimattomat 56 pistettä ja voitti sisäisen pistepörssin! Ei huono. Toivottavasti jatkaisi meillä!

Bozikille kuitenkin pinnat reaaliaikaisesta mielipiteestä. Yleensähän jälkiviisaat kokoontuvat, kun kausi on ohi.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
JHag kirjoitti:
Bozikille kuitenkin pinnat reaaliaikaisesta mielipiteestä. Yleensähän jälkiviisaat kokoontuvat, kun kausi on ohi.

Kyllä kyllä. Guollan taitoja epäiltiin vaan kovasti viime syksynä, myös itse olin hyvin skeptinen miehen pelikunnon suhteen. Olen iloinen että olin väärässä!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyynikko kirjoitti:
Sorry Bozik, oli pakko kaivaa tämä esiin! No niin, tämä selkävammainen floppi sitten teki vaatimattomat 56 pistettä ja voitti sisäisen pistepörssin! Ei huono. Toivottavasti jatkaisi meillä!
Näin siinä perkele kävi. Olin jo ottamassa itselleni gurun asemaa kun omien osalta osasin odottaa Stapeltonin olevan vahvistus. Tähän sitten ropisi viimeinenkin palstauskottavuus.

Eipä silti vaikka veikkaus meni kuten pitkävedotkin, niin olihan niille silloin aikanaan ainakin perusteluja. Mies oli pelannut pelin tai pari kaudessa ja ei osallistunut treenipeleihin. Harvemmin tuollaisesta mitään pistelinkoa tulee.
 

Hagu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
bozik kirjoitti:
Näin siinä perkele kävi. Olin jo ottamassa itselleni gurun asemaa kun omien osalta osasin odottaa Stapeltonin olevan vahvistus. Tähän sitten ropisi viimeinenkin palstauskottavuus.

Eipä silti vaikka veikkaus meni kuten pitkävedotkin, niin olihan niille silloin aikanaan ainakin perusteluja. Mies oli pelannut pelin tai pari kaudessa ja ei osallistunut treenipeleihin. Harvemmin tuollaisesta mitään pistelinkoa tulee.


Mutta onneksi näitä iloisia yllätyksiä tulee välillä eikä aina "paljon melua tyhjästä" -tyyppisiä ratkaisuja. Itsekin Bozikin kanssa samoilla linjoilla ja metsäänhän se luojan kiitos meni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös