Steve Guolla IFK:hon

  • 168 204
  • 474

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Steve Guaoiuyllla

Mahtavaa analyysia ja pääsipä Sihvonen jälleen korostamaan itseäänkin tyyliin "mikäli minä nyt tuhannen vuoden kokemuksella jotain osaan sanoa jääkiekosta...". On tainnut kaveri muutenkin haastatella taas itseään...

Ja on se kumma, kun Guollan nimikin on joka rivillä kirjoitettu eri tavalla, Guolla, Gualla, Guoalla...

Pääasia, että Guolla nyt sinne jäälle asti on päässyt. Toki P. Sihvosen tuhannen vuoden kokemuksella voi olla, että siellä jäällä on Kiben kanssa kikkaillut joku Gorilla....noi nimi-asiat kun ei näytä olevan ihan hanskassa.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
avojääpommi kirjoitti:
Mä en oo missään vaiheessa nähnyt mitään erikoista tässä, enkä ymmärrä tätä hermostumista. Kiitos luojan kukaan teistä panikoijista ei ole Penan saappaissa. Jos menee puihin, niin korvaaja kehiin. Kyllä sieltä aina joku löytyy, eikä me yhteen jätkään kaaduta vaikka Forsbergiä ei tuukaan.
Vittu mikä 'case'.
Yks pelaaja on loukkaantuneena, ja jengi kusee housuun.
Ei saatana.
Ei semmosta sademiestä oo olemassakaan, joka yksin kantaa nakkikattiloita saunaan ja hinaa viirejä kattoon.

p.s. HIFK voisi kyllä vähän tarkistaa tiedottamistaan/nettisivujaan, aika surkeeta on, mikä osaltaan selittää tätä turhan vatvomista tämmöisellä foorumilla.

Mulla ei kyllä ole kuset housussa, mutta vastataan nyt omalta osalta, miksi olen huolestunut/ihmettelen tilannetta. Muuten tästä sademiehestä olen samaa mieltä.

1) Steve Guolla hankittiin meille ykkössentteriksi/kakkossentteriksi. Miehelle on kaiketi maksettu ihan mukavaa palkkaa koko sopimuksen ajan, mutta mies ei ole pystynyt maksamaan yleisölle/faneille/yhteistyökumppaneille vielä penniäkään takaisin. Kaverin tasosta ei ole siis yhtään mitään käsitystä, meillä tämän homman lopulta maksavilla. Bobi on toki ilmoittanut miehen olevan kova kaveri, mutta tässä iässä ei enää joulupukkiin tule uskottua ilman itse valkoparran näkemistä.

2) Lueskelin Hannoverin fanien keskustelupalstalta heidän mielipiteitään Guollasta pelaajana. Yhteinen nimittäjä kaikissa viesteissä: todettiin harmistuneisuutta siitä, että mies lähti ja toivotettiin parempaa terveyttä Suomeen. Moni myös kiitteli loistavista playoffeista, mutta samaan hengenvetoon harmitteli(/moitti miestä loukkaantumisherkäksi) sitä, että mies oli paljon sivussa peleistä. Niin sama liksa sille toki juoksee, pelasi tai ei. Saksassa pelataan paljon, mutta tempo ja pelin taso ovat näkemäni perusteella Suomen Sm-liigaa jäljessä. Tällä perusteella on pikkaisen pelko persuksissa sen suhteen, että jos jo Saksassa jäi pelejä väliin, miten käy astetta fyysisemmässä Suomessa?

3) Selkä varmaan saadaan jossakin vaiheessa kuntoon, mutta milloin? Onko meillä varaa odottaa kuinka pitkään (Hrdinan lähtö on mielestäni se aivan viimeinen takaraja)? Ja miten mies kestää tärskyjä, joku vetää levyksi, niin onko taas 6 kuusi viikkoa putkeen sivussa? Kuinka pitkään mies itse ottaa riskejä selkänsä suhteen?

4) Mitä kaveri on tehnyt kesän aikana? Onko hän yrittänyt vahvistaa selkäänsä, jotta pelivuodet vielä mahdollisesti jatkuisivat tämänkin diilin jälkeen? Vai vain ollut?

5) Informaatio ja varsinkin sen moninaisuus täällä ja HIFK:n sivuilla.
- Guolla on jo harjoitellut pitkään muiden kanssa
- Guolla joutui jättämään treenit kesken
- Mies on peliluvan suhteen täysin valmis hyppäämään kaukaloon, mutta lopullinen varmistus saadaan aamutreenien jälkeen. Sitten iltapäivällä julkistetussa kokoonpanossa mies ei ole, eikä mitään selitystä miehen poissaololle ole mainittu.
- Jossakin vaiheessa oli treenannut täysin normaalisti, sitten pari viikkoa sitten ilmoitettiin, että mies palasikin juuri treeneihin.
- Pelaa varmasti liiga-avauksessa, Jatkoaika-uutisessa Guolla ei ole pelikuntoinen liiga-avauksessa.
- Hrdina ei taida pelata ilmaiseksi meillä, jos tarvetta miehelle ei olisi(Guollan loukkaantumisen takia) , niin olisiko hankittu varsinkin kun nyt ollaan yksi yli ulkkarikiintiön?

Joten näillä perusteilla olen hieman skeptinen Steve Guollan suhteen. Jos olen erehtynyt miehen suhteen, niin olen erittäin mielelläni väärässä.
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Renegade kirjoitti:
Luuleeko joku nyt tosissaan että HIFK roikottaa Guollaa väkisin mukana, kehuu häntä julkisesti, rääkkää treeneissä ja näkee miehessä kovan potentiaalin, jos mies olisi täysi klesa ja täysin pelikyvytön?

Ei kai kukaan täysijärkinen olis viime kaudellakaan luullut tai uskonut että Whitea roikotetaan mukana aina hamaan loppuun saakka? Mikäli Guolla on samaa tasoa "pukukoppipelaajana", niin miehestähän on rikki ollessaan jopa enemmän hyötyä kuin piitteristä viime kaudella. Ei oo ainakaan kentällä tekemässä joukkueelle hallaa.

Tutkimattomia ovat Pentin tiet.
 

HemmoP

Jäsen
Eli tuon perusteella voisi ounastella, että Kibekin on kunnossa ?

"
Oletko varma, että Gualla on pelikuntoinen?
En tietysti voi varma olla, mutta sikäli kun tunnistin Kimmo Kuhdan vierellä pelanneen miehen Guollaksi, ja sikäli kun olen parikymmentä vuotta ollut kiekkoilussa mukana, vain pelikuntoinen kaveri harjoittelee tuolla intensiteetillä ykkösylivoimassa.
"
 

Syylä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Kisa
sixtus kirjoitti:
Ei kai kukaan täysijärkinen olis viime kaudellakaan luullut tai uskonut että Whitea roikotetaan mukana aina hamaan loppuun saakka? Mikäli Guolla on samaa tasoa "pukukoppipelaajana", niin miehestähän on rikki ollessaan jopa enemmän hyötyä kuin piitteristä viime kaudella. Ei oo ainakaan kentällä tekemässä joukkueelle hallaa.

Tutkimattomia ovat Pentin tiet.

Eiköhän vaan jouduta Guollaakin roikottamaan mukana koko kausi, tai sitten maksetaan soppari ulos ja se maksaa ja paljon paljon ja vieläkin paljon; ehkäpä vielä ensi kaudella paljon- näin taas kerran heppamiesten TTT kertoo - ja vaikka tuolla muualla jutskataan lehtien liigaliitteistä, niin kyllä se vaan on totta, että Ylpiä-Penttiä on taas viety kuus nolla aivan kuin tämän päivän liigaliitteissä kerrottiin- Pena ei edes vaivaudu yhtään mihinkään asialliseen tilaisuuteen, koska uskoo olevansa hyvinpalkatussa eläkevirassa - vanha milli vuodessa kaverille, jonka työt tekevät toiset. Jesus Christ. Itsellänikin on hyvät kontaktit ko. maailmaan, kaksi akateemista tutkintoa ja saan tuosta perse ruvella raataen palkkaa vain murto-osan ja silti tulen toimeen ja elätän perheeni....

Ihan totta. Kaveri on aikamoinen rasite HIFKille- paljon suurempi kuin hallitus- joihin ( lue= Moberg ja Tuohimaa) sentään piireissä vielä luotetaan , ja nämä kommentit olen kuullut kymmeniltä liigapelaajilta- haluja olisi tulla Nordikselle, mutta halut ja kiinnostus seuran taholta eivät kohtaa, koska TJ on golfaamassa tai kylvyssä....

Keskustelu jatkukoon Guollasta- ihmetyttää vaan moinen "hankinta". Tieto on siitäkin, että moinen tehtiin , kun alkoi oleman hieman painetta sentterin hankintaan ja kesälomat painoi päälle....
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
sixtus kirjoitti:
Ei kai kukaan täysijärkinen olis viime kaudellakaan luullut tai uskonut että Whitea roikotetaan mukana aina hamaan loppuun saakka?


.

Guollan ja Whiten vertaaminen tulisi rinnastaa johonkin rikolliseen toimintaan.
Guolla tekee Petermäiset tehot vaikka yhdellä jalalla liukuen.On siinä pieni ero kuitenkin.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Syylä kirjoitti:
Ihan totta. Kaveri on aikamoinen rasite HIFKille- paljon suurempi kuin hallitus- joihin ( lue= Moberg ja Tuohimaa) sentään piireissä vielä luotetaan , ja nämä kommentit olen kuullut kymmeniltä liigapelaajilta- haluja olisi tulla Nordikselle, mutta halut ja kiinnostus seuran taholta eivät kohtaa, koska TJ on golfaamassa tai kylvyssä....

Keskustelu jatkukoon Guollasta- ihmetyttää vaan moinen "hankinta". Tieto on siitäkin, että moinen tehtiin , kun alkoi oleman hieman painetta sentterin hankintaan ja kesälomat painoi päälle....

No niin. Kesti ainakin kaksi päivää, ennen kuin joku(tällä kertaa nimim. Syylä) keksi TAAS ruveta kiukuttelemaan Pentistä. Eiköhän sekin ole jo tullut selväksi, että Fööni on mulkku... ;)

Kuten varmaan olet täältäkin lukenut, Guolla oli Francisin toivelistalla. Käsittääkseni kärkipäässä. Joten jos tämä "hankinta" vituttaa, älä jaksa, hyvä Syylä, laittaa sitä Penan kokonaan Penan piikkiin.
 

Syylä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Kisa
Olenhan minä sen täältä lukenut- OK. Uskotko sinä sen kaiken olevan se ainoa totuus, mitä täältä Jatkoajasta olet lukenut?

Minä uskon mieluummin sen , mitä tuntemani kiekkoilijat ja muut muut SM-liigan parissa työskentelevät minulle kertovat- joten älä viitsi ...iso poika kai sinäkin sentään olet.
 

PJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevat Mestarit
Niko_R kirjoitti:
http://www.hifk.fi/news/files/627.html

Francis ilmeisisti aika luottavainen Guollan suhteen, että mies palaa kentälle piakkoin..

Niin kyllä se kentällä oli jo tällä viikolla hallilla.

Harvinaisen luottavainen olen sen suhteen, että Guollasta on iloa, jos hän vielä johonkin matsiin pukee.

Erityisesti tämä Francisin kommentti nostaa luottamusta ...

-Älkää huolehtiko…..Steve tulee kaukaloon palatessaan olemaan joukkueemme johtavia pelaajia. Tunnen hänet hyvin jo ennestään ja luotan täysin siihen, että kyse on todellisesta vahvistuksesta

Nyt vain täytyy toivoa ettei miestä täydy kiertää erkalla pelikuntoon, vaikka stuntti on kohtuullisen hyvä. Parempi vain ettei peluuteta liian nopeasti.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Syylä kirjoitti:
Olenhan minä sen täältä lukenut- OK. Uskotko sinä sen kaiken olevan se ainoa totuus, mitä täältä Jatkoajasta olet lukenut?

Minä uskon mieluummin sen , mitä tuntemani kiekkoilijat ja muut muut SM-liigan parissa työskentelevät minulle kertovat- joten älä viitsi ...iso poika kai sinäkin sentään olet.

Olen suorastaan valtava. Uskon tässä asiassa Herra Francisia. Jos hän on tyytyväinen hankintaan, niin minäkin olen. Yksinkertaista. Ja ei millään pahalla: uskon, että hän tietää Guollan taidot helvetisti paremmin kuin tuntemasi kiekkoilijat tai muut SM-liigan parissa työskentelevät.

Mitä Penttiin tulee, yritin vihjata, että tämä on väärä ketju arvosteluryöppyyn. Minun virhe. Täällä on vaan pilattu vitun monta ketjua viikoiksi sen vuoksi, että joka vitun asiaan pitää väkisin tunkea Pena, Frank ja Heino...
 

Syylä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Kisa
Guolla on vaan niin rikki, kun vaan olla voi- ja jos muutaman pelin pelaisikin, niin sitten on taasen rikki - ja pitkään. Maksaa silti htin paljon palkka- yms. rahoina.

PS. Jos Penan tilalla olisi joku joka oikeasti olisi pelaajatilanteen tasalla... niin Guollan kanssa ei olisi tehty diiliä ikinä HIFKiin . Tottakai se oli Bobin toivelistalla- varmaankin kaikki sen tietämät suhteellisen hyvät sentterit olivat siellä - nyt täytyisi kuitenkin saada edes 1 , mieluummin 2 kotimaista sentteriä rosteriin typerän ulkkomaalaissäännön vuoksi, koska rakastamamme joukkue todellakin kusee tänä vuonna siihen, ettei ole tarpeeksi niitä , jotka edes yrittävät rakentaa peliä.

Ei edes Lius voi olla ylenkatsottu taustansa vuoksi enää , nöyryyttä hemmot- ja sitten ketjun aiheeseen Guolla...JP Seppo; nro löytynee tiedustelusta:::)
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Syylä kirjoitti:
Ei edes Lius voi olla ylenkatsottu taustansa vuoksi enää , nöyryyttä hemmot- ja sitten ketjun aiheeseen Guolla...JP Seppo; nro löytynee tiedustelusta:::)

Samaa mieltä. Kotimainen sentteri voisi kieltämättä olla tarpeen. Katellaan...
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
#10 forever kirjoitti:
Muuan Petteri Sihvosen mukaan Steve Guolla harjoittelee täysipainoisesti muun joukkueen kanssa. Eli josko mies pelaisi liiga-avauksessa?
Eipä taida olla varaa pistää nyt yhtään ulkkaria villaan, kun Saarinen on loukkaantunut, ei Schnabelin katsomoon pistäminen tule kyseeseen.
 

CaGe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Frankie kirjoitti:
Eipä taida olla varaa pistää nyt yhtään ulkkaria villaan, kun Saarinen on loukkaantunut, ei Schnabelin katsomoon pistäminen tule kyseeseen.
Ja varsinkin Jokerieta vastaan..

Mitä Guollaan tulee niin kuntouttakoon ittensä sen aikaa kun Hrdina vielä meillä pyörii..
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Frankie kirjoitti:
Eipä taida olla varaa pistää nyt yhtään ulkkaria villaan, kun Saarinen on loukkaantunut, ei Schnabelin katsomoon pistäminen tule kyseeseen.
Joo eihän tuo neljän ulkomaalaisen kiintiö ole kuin herrasmiessopimus, eli mikään ei estä HIFK:ta peluuttamaan viittä ulkomaalaista. ;)
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
#10 forever kirjoitti:
Joo eihän tuo neljän ulkomaalaisen kiintiö ole kuin herrasmiessopimus, eli mikään ei estä HIFK:ta peluuttamaan viittä ulkomaalaista. ;)

Kunnia varmasti estää. Jos jotain on sovittu, niin siitä pidetään kiinni.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
kaizu kirjoitti:
Kunnia varmasti estää. Jos jotain on sovittu, niin siitä pidetään kiinni.
No tuo nyt oli lähinnä vitsi. Mutta tosiaan vaikea tilanne edessä alkukaudella, jos Guolla on pelikunnossa. Kaikki ulkomaalaiset ovat varmasti tärkeitä pelaajia, nyt kun Saarinenkin on alkukauden sivussa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nelosen kautta 06-07 käsitelleessä ohjelmassa Steve Guolla harjoitteli muun jengin mukana. En sen enempää kiinnittänyt huomiota, höntsäilikö vai treenasko täysillä, mutta herra nyt todistettavasti on treeneissä nähty. Jollei Nelonen ole käsitellyt ulostulevaa kuvaa.

Toivo elää, että mekin Guolla livenä joskus nähdään. Siis peliasussa, pää poppariboxissahan siihen on törmännyt jo hyvän aikaa.
 

jaromir

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk,man utd,chelsean sääli kannattaja
aivan täysin samaa mieltä mutta mitä ifk ajaa takaa tässä tiedottamisessa itse en ymmärrä guollanhan piti olla jo iskussa ku se palkattiin kunnossa.selkä paskana.kunnossa...jne.toivottavasti tervehtyy ennen kuin hrdina lähtee ruotsiin!
 

Baarimikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL
jaromir kirjoitti:
toivottavasti tervehtyy ennen kuin hrdina lähtee ruotsiin!
Stephen Guollan selkä on kunnossa ja hän on valmis hyppäämään kaukaloon, koska tahansa. Voi toki olla mahdollista, että Guolla lähettää Jan Hrdinan Ruotsiin jo ennen aikojaan. HIFK:lla on nyt jopa ylitarjontaa sentteri osastolla.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
jaromir kirjoitti:
aivan täysin samaa mieltä mutta mitä ifk ajaa takaa tässä tiedottamisessa itse en ymmärrä guollanhan piti olla jo iskussa ku se palkattiin kunnossa.selkä paskana.kunnossa...jne.toivottavasti tervehtyy ennen kuin hrdina lähtee ruotsiin!

Suosittelen äidinkielen preppauskursseja ja Guollan tapauksessa ajantasalla pysymistä. Guolla on ollut harjoituksissa mukana täysipainoisesti jo jonkin aikaa.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Baarimikko kirjoitti:
HIFK:lla on nyt jopa ylitarjontaa sentteri osastolla.
Ei ole.
Sen sijaan Hifkillä on ylitarjontaa ulkomaalaispaikoille.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Baarimikko kirjoitti:
Stephen Guollan selkä on kunnossa ja hän on valmis hyppäämään kaukaloon, koska tahansa. Voi toki olla mahdollista, että Guolla lähettää Jan Hrdinan Ruotsiin jo ennen aikojaan. HIFK:lla on nyt jopa ylitarjontaa sentteri osastolla.

Ei taida lähettää ennen aikojaan ,koska käsittäkseni Hrdinan sopimus Hv:n kanssa astuu vasta kuukauden kuluttua voimaan. Mistäs tämä nimi Stephen ,eli onko tämä mies ketä meillä on niin Steve vai Stephen Guolla? Kokonimi on sitten Steve Stephen Guolla tai Stephen Steve Guolla??
 

scholl

Jäsen
Bloogi kirjoitti:
Ei taida lähettää ennen aikojaan ,koska käsittäkseni Hrdinan sopimus Hv:n kanssa astuu vasta kuukauden kuluttua voimaan. Mistäs tämä nimi Stephen ,eli onko tämä mies ketä meillä on niin Steve vai Stephen Guolla? Kokonimi on sitten Steve Stephen Guolla tai Stephen Steve Guolla??

Stephen -> Steve on vähän sama asia kuin Albert -> Al, William -> Bill tai vaikkapa Robert -> Bob.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös