avojääpommi kirjoitti:
Mä en oo missään vaiheessa nähnyt mitään erikoista tässä, enkä ymmärrä tätä hermostumista. Kiitos luojan kukaan teistä panikoijista ei ole Penan saappaissa. Jos menee puihin, niin korvaaja kehiin. Kyllä sieltä aina joku löytyy, eikä me yhteen jätkään kaaduta vaikka Forsbergiä ei tuukaan.
Vittu mikä 'case'.
Yks pelaaja on loukkaantuneena, ja jengi kusee housuun.
Ei saatana.
Ei semmosta sademiestä oo olemassakaan, joka yksin kantaa nakkikattiloita saunaan ja hinaa viirejä kattoon.
p.s. HIFK voisi kyllä vähän tarkistaa tiedottamistaan/nettisivujaan, aika surkeeta on, mikä osaltaan selittää tätä turhan vatvomista tämmöisellä foorumilla.
Mulla ei kyllä ole kuset housussa, mutta vastataan nyt omalta osalta, miksi olen huolestunut/ihmettelen tilannetta. Muuten tästä sademiehestä olen samaa mieltä.
1) Steve Guolla hankittiin meille ykkössentteriksi/kakkossentteriksi. Miehelle on kaiketi maksettu ihan mukavaa palkkaa koko sopimuksen ajan, mutta mies ei ole pystynyt maksamaan yleisölle/faneille/yhteistyökumppaneille vielä penniäkään takaisin. Kaverin tasosta ei ole siis yhtään mitään käsitystä, meillä tämän homman lopulta maksavilla. Bobi on toki ilmoittanut miehen olevan kova kaveri, mutta tässä iässä ei enää joulupukkiin tule uskottua ilman itse valkoparran näkemistä.
2) Lueskelin Hannoverin fanien keskustelupalstalta heidän mielipiteitään Guollasta pelaajana. Yhteinen nimittäjä kaikissa viesteissä: todettiin harmistuneisuutta siitä, että mies lähti ja toivotettiin parempaa terveyttä Suomeen. Moni myös kiitteli loistavista playoffeista, mutta samaan hengenvetoon harmitteli(/moitti miestä loukkaantumisherkäksi) sitä, että mies oli paljon sivussa peleistä. Niin sama liksa sille toki juoksee, pelasi tai ei. Saksassa pelataan paljon, mutta tempo ja pelin taso ovat näkemäni perusteella Suomen Sm-liigaa jäljessä. Tällä perusteella on pikkaisen pelko persuksissa sen suhteen, että jos jo Saksassa jäi pelejä väliin, miten käy astetta fyysisemmässä Suomessa?
3) Selkä varmaan saadaan jossakin vaiheessa kuntoon, mutta milloin? Onko meillä varaa odottaa kuinka pitkään (Hrdinan lähtö on mielestäni se aivan viimeinen takaraja)? Ja miten mies kestää tärskyjä, joku vetää levyksi, niin onko taas 6 kuusi viikkoa putkeen sivussa? Kuinka pitkään mies itse ottaa riskejä selkänsä suhteen?
4) Mitä kaveri on tehnyt kesän aikana? Onko hän yrittänyt vahvistaa selkäänsä, jotta pelivuodet vielä mahdollisesti jatkuisivat tämänkin diilin jälkeen? Vai vain ollut?
5) Informaatio ja varsinkin sen moninaisuus täällä ja HIFK:n sivuilla.
- Guolla on jo harjoitellut pitkään muiden kanssa
- Guolla joutui jättämään treenit kesken
- Mies on peliluvan suhteen täysin valmis hyppäämään kaukaloon, mutta lopullinen varmistus saadaan aamutreenien jälkeen. Sitten iltapäivällä julkistetussa kokoonpanossa mies ei ole, eikä mitään selitystä miehen poissaololle ole mainittu.
- Jossakin vaiheessa oli treenannut täysin normaalisti, sitten pari viikkoa sitten ilmoitettiin, että mies palasikin juuri treeneihin.
- Pelaa varmasti liiga-avauksessa, Jatkoaika-uutisessa Guolla ei ole pelikuntoinen liiga-avauksessa.
- Hrdina ei taida pelata ilmaiseksi meillä, jos tarvetta miehelle ei olisi(Guollan loukkaantumisen takia) , niin olisiko hankittu varsinkin kun nyt ollaan yksi yli ulkkarikiintiön?
Joten näillä perusteilla olen hieman skeptinen Steve Guollan suhteen. Jos olen erehtynyt miehen suhteen, niin olen erittäin mielelläni väärässä.