Ei voi muuta sanoa, kuin höpö höpö, ei yksi tappio voi ottaa noin koville. Joukkueiden tähtipelaajia on aina taklattu ja tullaan aina taklaamaan, se kuuluu kiekkoon ja ei jokaista taklausta aina voi kostaa.
No enpä ikinä ole ollut taklauskieltoja kannattamassa. Sinulle ja muutamalle muulle mikään ei näytä aukenevan ilman rautalankaa, joten tässä viimeinen viestini aiheesta rautalangan kera:
1. Liigassa taklauksia on liian vähän
2. Pitää luoda ilmapiiriä, jossa taklauksia lisätään
3. Tähtipelaajia saa ja pitää taklata
4. Taklauksia pitää opetella ottamaan vastaan
Miltään ajalta et löydä Jatkoajasta minulta viestiä, jossa olisin eri mieltä noiden asioiden osalta.
Ja tuohon peliin sopii myös se, että jos vastustaja taklaa oman tähtipelaajan sairaalaan, se maksatetaan takaisin. Joko kovalla fyysisellä pelillä tai noudolla. Mulle on aivan sama mitä sinä tai joku muu tästä ajattelee, mutta näin sen näen itse. Ja olen nähnyt sen aina ennenkin.
Totesin moneen kertaan myös kolme asiaa, jotka vituttivat:
1. Se että Jokerit ei eilen pystynyt noutoa tai kostoa tekemään, vituttaa. Olisi pitänyt tehdä, mutta valitettavasti noutaja istui katsomossa. Jos ei olisi istunut, Pikkaraisenkin tempaus olisi jäänyt todennäköisesti tekemättä.
2. Se että Libor ei lähtenyt, vituttaa.
3. Se että Pikkarainen ämmäili, vituttaa. Ja tuo vitutus näkyy myös teksteissä, kuten totesin useamman kerran.
Itse suhtaudun tunteella jääkiekkoon ja varsinkin Jokereihin ja jos kuka tahansa teloo Jokerien pelaajia, sekö pitäisi Jatkoajassa vaan kuitata sillä, että näitä sattuu - kun niitä sattui aina mailalla lyönnistä alkaen?
Ei ikinä. Mieluimmin vähän ylireagointia kuin alireagointia ja hissuttelua.
Muuta sanottavaa minulla ei ole enkä vastaa näihin urpoihin kysymyksiin, saako sitten Leinoa taklata, entäs Wilmia.