Ihmettelinkin, kun olin lenkillä ja yhtäkkiä Spotify vain katkesi. Oli kirjautunut itsestään puhelimelta ulos ja takaisin sisään ei enää päässyt. No josko tuo huomenna taas toimisi.
Kaivettava Walkmanit kaapista ulos niin saa musiikit soimaan.
Ihmettelinkin, kun olin lenkillä ja yhtäkkiä Spotify vain katkesi. Oli kirjautunut itsestään puhelimelta ulos ja takaisin sisään ei enää päässyt. No josko tuo huomenna taas toimisi.
Itsekin jo innostuin, että pääsekö tässä taas hyödyntämään nuoruudessa huomattavalla rahallisellakin panostuksella hommattuun levykokoelmaan. No nyt toimii taas ja levyt pölyttyy edelleen hyllyssä.Kaivettava Walkmanit kaapista ulos niin saa musiikit soimaan.
Ok. Oletan, että liikut keski-iältään melko iäkkäissä piireissä tämän kommenttisi perusteella.Aika usein kun joku kertoo spotifyn äänenlaadun olevan kuraa, on käynyt ilmi että sitä on kuunneltu sillä heikolla 128 laadulla. Kyllä itsekin kuulen senuparhaan spotifylaadun häviävän esim. cd äänelle kunnon stereoilla kuunneltuna, mutta hetkeäkään en usko että langastomilla kuulokkeilla mistään palvelusta saisi irti enemmän kuin spotifyn parhaasta laadusta.
Tämä omiin korviin luottaminen on tietty se tärkein asia. Minusta vain on outoa panostaa häviöttömääm äänen laatuun ja sitten antaa bluetoothin tehdä vastaava pakkaus. Voi tietty olla että laitteistosi käyttämä codec on ultrahyvä ja sen aiheuttamaa häviötä ei voi kuulla. Sokkotestillähän se selviäisi.Omiin korviin luotan toistaiseksi, tiedostan tietenkin mahdollisen placebo-vaikutuksen joissain määrin.
Käytän toki pääasialliseen kuunteluun vahvistinta ja kaiuttimia, langattomia kuulokkeita ainoastaan toissijaisesti liikkeellä ollessani.Tämä omiin korviin luottaminen on tietty se tärkein asia. Minusta vain on outoa panostaa häviöttömääm äänen laatuun ja sitten antaa bluetoothin tehdä vastaava pakkaus. Voi tietty olla että laitteistosi käyttämä codec on ultrahyvä ja sen aiheuttamaa häviötä ei voi kuulla. Sokkotestillähän se selviäisi.
Koitin parhaani mukaan vertailla noita ennen siirtymää ja jonkin arvostelun mukaan Tidalissa oli jopa laajempi musiikkikirjasto. Varmaksi en tosin mene sanomaan.Siis onko tuolla Tidalissa yhtä paljon biisejä kun spotifyssä? Mulla on nimittäin aika paljon kuuntelussa musaa, missä on spotifyssäkin joitain tuhansia kuuntelukertoja levyä kohden.
Samansuuntaista olen lukenut Tidalin valinoiman laajuudesta. Olen kyllä huomannut, että joitain levyjä sieltä puuttuu joita on Spotifyssa - vastapainoksi sitten Tidalissa on joitain sellaisia levyjä, joita Spotifysta ei löydy. Valikoiman puolesta itsellä siis ainakaan ei ole ollut ongelmaa.Koitin parhaani mukaan vertailla noita ennen siirtymää ja jonkin arvostelun mukaan Tidalissa oli jopa laajempi musiikkikirjasto. Varmaksi en tosin mene sanomaan.
Eilen päivällä ainakin minulla toimi ihan normaalisti.Temppuileeko muilla Spotify? Kun laitan biisin soimaan niin se siinä alussa noin 3 sekunnin kohdalla jumittaa paikalleen hetkeksi ja soittaa aina sekunnit pari ekaa sekunttia uudestaan.
Et ole, täällä on ainakin yksi lisää.Ihmettelen, ettei kukaan muu ole vielä ehtinyt valittaa tänne Spotifysta ja sen uudesta mobiilisovelluksen käyttöliittymästä. Ehkä olen vaan vähemmistössä mielipiteeni kanssa
Olet onnekas. Itse käytän myös Androidia. En muista milloin tarkalleen toi tuorein hirvitys-päivitys tuli itselle, about viikon sisään luulisin?Millä laitteella käytätte Spotifyta? Ei mun Android versioon ole vielä (luojan kiitos!) tullut moisia päivityksiä. Kauhulla odotan.
Android täälläkin. Mullakin on oikeestaan kaikki kotikäyttö siirtynyt pöytäkoneelle. Pitää varmaan harkita, onko tuollaisesta palvelusta mitään järkeä maksaa.Millä laitteella käytätte Spotifyta? Ei mun Android versioon ole vielä (luojan kiitos!) tullut moisia päivityksiä. Kauhulla odotan.