Orion Star
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport
Yleisöä tänään 3048... Sport kiittää...
Tamin sanoin; ”Mä häpeän”
Niinpä. Pohjalainen/Vasabladet vois hehkuttaa enempi tätä joukkuetta. Upea joukkue. Lippujen hinnat on vain ylittänyt kipukynnyksen. Itse tuhlaan kyl erätauoilla 10-30€ riippuen onko arki vai v.loppu.Yleisöä tänään 3048... Sport kiittää...
Piti jo tähän viikko sitten vastata näin "vierasjoukkueen kannattajan" näkökulmasta mutta unohtui. Vaasan hallissa on/oli ihan mukava käydä. Ahtaista käytävistä ei ollut tietoakaan (tiedä sitten miten kun halli on tupaten täynnä?), helapää suhtkoht halpaa, kahvi ilmaista ja muutenkin kun hallin käytävillä pääsi muutenkin käveleskelemään pitkin ja poikin (ennemmin parilla kerralla on pitänyt olla omalla alueella jonkinasteen karsinassa) niin eipä tuosta teidän hallista oikeen pahaa sanaa oo sanottavana. Järkkärit on asiallisia, vieraspäädystä näkee pelin hyvin (ja ihan mukavannäköiset nojatuolit siinä lähellä olevassa "kaljakatsomossakin" oli missä oli muutama kausi sitten vieraskannattajille varattu paikka). Ja Vaasan etuna on se et yleisö luo tunnelman, ei tiskijukka. Vaasa on mukava poikkeus siitäkin et erätaukomusiikki ja mainokset ei soi nupit kaakossa niinkuin monessa muussa hallissa.TSe kun pääset hallille kattoon tommosta peliä niin siinä unohtuu kaikki ahtaat käytävät ja jokseenki hitaat taukopalvelut.
Tämäkin on pohjalaistaustan omaavana suhtkoht mielenkiintoista et jos joku liigaa seuraava tulee täältäpäin vastaan niin 9/10 on Tapparalaisia. Sitten se 1 voi olla joku Kärppiä kannattava. Ei oo ihan vielä itsellekkään auennut et miksi justiinsa Tappara on se valinta.Miksi ei markkinoida s-jokea? Maakuntaa ylipäätänsä
Vaasa Eagles.
"teksti"
.
Joo, ei kiitos. Muovisempaa seuranimeä on vaikea löytää. Sport on meidän maassa tunnettu tavaramerkki ja perinteikäs seura(nimi), sitä ei noin vain lähdetä vaihtamaan.Vaasa Eagles.
Vaikka ylpeydellä Vaasasta olemmekin (ainakin joskus jossain mielessä), niin minua ärsyttää eniten se, että Sportista ei edelleenkään osata puhua Sporttina. Aina se VAASAN livahtaa sinne eteen. Kyllä seura tulee Vaasasta, mutta sen nimi on Sport. Ei Porin Ässätkään ole Porin Ässät vaan Ässät Porista.
Petinteet ovat arvokkaita, ne kunniaan. Nuo Eaglesit ja muut muoviset jenkkeilyt on sitä ysärin lopun spedeilyä, johon onneksi ihan jokainen seura ei lähtenyt mukaan. Nyt 20 vuotta myöhemmin se olisi sulaa tyhmyyttä.
Joo, ei kiitos. Muovisempaa seuranimeä on vaikea löytää. Sport on meidän maassa tunnettu tavaramerkki ja perinteikäs seura(nimi), sitä ei noin vain lähdetä vaihtamaan.
Edit: Kaiken lisäksi Sport on yhtä amerikkaa kuin Eagles.
Ei juma...Kyllä yleisökatoon on ihan muut syyt kuin nimi Vaasan Sport tai edes Hockey Sport. Kun tuote on hyvä (mahdollisuus menestyä), puitteet (halli) kunnossa ja hinnat kohdallaan, niin se on aivan sama onko nimi Vaasan Sport vai Vaasa Eagles, tai no ei oo... Vaasan Sport. Niin sen olla pitää.
Kyllä Sport on aina Sport ja puhekielessä Sportti.
Jos muualla on pakkomielle liittää nimeen vieraskielisiä merkitysperiä niin se on heidän häpeänsä. Meille pitkäaikaisille kannattajille Sport on käsite itsessään, tarkoittaa nimi sitten ruotsiksi tai lontooksi mitä tahansa. Onhan nimen valinta aikoinaan ollut ehkä vähän erikoinen ja mahdollisesti nopealla heitolla syntynyt, mutta nimi on silti dynaaminen ja urheilullinen. Varmasti asioita mitä Sport aina haluaakin olla. Ja väitän Sportin silti olevan yksi tunnetuimmista kiekkoseuroista pidemmän liigahistorian omaavien seurojen ulkopuolella - nimenomaan oman historiansa takia. 40 vuoden kyntäminen liigan ulkopuolella sekä v-mäinen kannattajakunta ei ole jäänyt huomiotta ;)
Vaikka ylpeydellä Vaasasta olemmekin (ainakin joskus jossain mielessä), niin minua ärsyttää eniten se, että Sportista ei edelleenkään osata puhua Sporttina. Aina se VAASAN livahtaa sinne eteen. Kyllä seura tulee Vaasasta, mutta sen nimi on Sport. Ei Porin Ässätkään ole Porin Ässät vaan Ässät Porista.
Voi luoja mitä ongelmia ihmisillä on jos sana Sport vaikuttaa siihen osallistuuko peliin vai ei. Sen tiedän jotta tietyt ihmiset ei mene Vaasaan ja toiset taas ei mene Seinäjoelle. Näitä ihmisiä löytyy jopa etelä-pohjanmaalta jotka menee Vaasaan ennemmin.
Lipun hinta on minun mielestä suurin ongelma ja minkälaisen paikan sillä saa.