Kuten taannoin täällä selvensin, liigaseurojen yritysmyynti koostuu pienistä puroista.
Ei esim. Ässillä suurimmatkaan tukijat maksa kuin kymmeniä tuhansia, suurin osa myynnistä tulee pienistä puroista, joista sitten kertyy isompi joki. Yhteistyökumppaneita esim. Ässillä on satoja, kun ottaa huomioon pienyrityksille myydyt muutaman satasen setit, niin päästään kokonaismäärissä sinne tuhannen asiakkaan kieppeille.
On ymmärrettävää että ensimmäisellä liigakaudella yhteistyösopparien arvo on liigan häntäpäässä, mutta jos tämä jatkuu vielä tulevilla kausilla, on toimistolla tapahduttava muutoksia.
Ei esim. Ässillä suurimmatkaan tukijat maksa kuin kymmeniä tuhansia, suurin osa myynnistä tulee pienistä puroista, joista sitten kertyy isompi joki. Yhteistyökumppaneita esim. Ässillä on satoja, kun ottaa huomioon pienyrityksille myydyt muutaman satasen setit, niin päästään kokonaismäärissä sinne tuhannen asiakkaan kieppeille.
On ymmärrettävää että ensimmäisellä liigakaudella yhteistyösopparien arvo on liigan häntäpäässä, mutta jos tämä jatkuu vielä tulevilla kausilla, on toimistolla tapahduttava muutoksia.