Sportin markkinointi ja viestintä

  • 47 782
  • 182

1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat
Hyvältä näyttää!

Radisson Blu Royal Hotel Vaasa

Radissonilla myynnissä lätkäpasseja.

Lätkäpassi sisältää
- Matsilippu Vaasan Sportin matsiin
- Matsibussi Kuparisaareen ja takaisin keskustasta
- Majoitus Radisson Blu Royal hotellissa
- Super Breakfast buffet
- Sauna- ja allasosaston käyttö
- Wazacasta Torta-annos 10€
- Juomatarjouksia Wazacassa ja Pub O'Malley'ssa

Yhden henkilön Lätkäpassin hinta alkaen 90 Eur, S-Etukortilla 81 EUR (1 hengen huoneessa)
Kahden henkilön Lätkäpassit alkaen 105 EUR, S-Etukortilla 96 EUR (2 hengen huoneessa)
Alkaen hinnat voimassa viikonloppuisin (pe,la ja su), kun Vaasan Sportilla on kotiottelu. Lippuja rajallinen määrä.

Radisson Blu Lätkäpassi varaukset ja lisäinfo Radisson Blu Royal Vaasan myyntipalvelusta 06 212 7267 tai sales.vaasa@radissonblu.com
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Sportin lipuista ja niiden markkinoinnista mulla oli kirjoitettavaa.

Sport teki oikeastaan jo ennen kauden alkua taloudellisesti suurimman virheen, kun hinnoitteli jokaisen ottelun samaan hintaan. Olisin kiinnostunut miksi tälläiseen ratkaisuun päädyttiin vai johtuiko siitä ettei erilaisiin hinnotteluihin totuttu Mestiksessä? Mestiksessäkin olisi pitänyt hinnoitella liput vastustajan (ja pelipäivän) mukaan. Lipun hintoja ei voi enää pahemmin korjailla tämän kauden aikana. Mikäli toimistolla ollaan fiksumpia kauden jälkeen, niin ehdottaisin lippujen hinnoiksi seuraavaa:

- Nykyiset lippujen hinnat pysyttelisivät muuten samana. Jos vastustajana on HIFK, Kärpät, Tappara, JYP(?) tai Ässät (tai KooKoo!) tulisi lippuihin 2-2,5€ korotus. Mikäli pelipäiväksi osuisi lauantai, tulisi vastustajasta riippumatta lippuihin 1-2,5€ korotus. Ehkä tiputtaisin seisomalipun opiskelijoiden osalta 13€urosta yhdellä eurolla tai jopa kolmella eurolla. Tai sitten en, jos otettaisiin kausikorttimyynti huomioon. Lue alempana.

- Jokaiselle runkosarjan kuukaudelle Sport valitsisi jollekin arkipäivälle (ma-pe) pelin, johon voi ostaa opiskelijahaalareiden kera 5€ seisomalipun. Tänään oli ensimmäinen kokeilu. Jos minä päättäisin loput tämän kauden runkosarjan pelit, niin sekä VAMK:n, että Vaasan Yliopiston opiskelijahaalareilla pääsisi 5€urolla seisomaan peleihin: Pe 31.10. Sport/TPS, to 27.11. Sport/Pelicans, to 11.12. Sport/KalPa, to-su 22-25.1. tammikuun tasauspelin kotiottelu, ti 17.2. Sport/HPK ja opiskelijoiden kruununa ti 3.3. Sport/HIFK. Ennenkaikkea ollaan myös ajoissa liikenteessä markkinoinnin suhteen.

- Ensi kaudelle Sportin kannattaisi viritellä neljän hengen perhe- ja kaveriporukka-lippupaketteja tyyliin 50€urolla koko porukka istumaan. Mikäli Sportilla olisi kahden tai kolmen kotiottelun viikko, kannattaisi tarjota myös erikoislippupaketteja erikoishintoihin.

- Vaasa Arenan suurin ongelma lipunmyynnin kannalta on kaksi erillistä seisomakatsomoa molemmissa päädyissä, johon Sportin kannattaa kiinnittää huomioita varsinkin kausikorttihinnoittelun suhteen. Mulla on jonkunlainen muistikuva, että Sportilla on kalleimmat seisomakausikortit. Jos minä olisin Sportin diktaattori, niin hinnoittelisin seisomakausikortin hintaan 99€ (375€), opiskelijoille ja eläkeläisille hintaan 89€ (Eläkeläisille -50€), kannattajayhdistyksen jäsenille hintaan 79€ (310€). Suluissa tämän kauden hinnoittelut. Näillä seisomakausikorteilla lähtisin vahvasti rummuttamaan ja markkinoimaan jo ensi keväästä lähtien aina pitkälle syksylle asti. Sportin markkinointi ennen kauden alkua oli tuntemattomasta syystä erittäin heikkoa. Toki ennen liiga-avausta markkinointi heräsi, mutta suurimmat virheet oli jo tehty. Näillä minun ehdotuksillani Sport tulisi vahvasti erottumaan muista liigaseuroista tai ylipäätään urheiluseuroista, joihin saattaisivat jopa muut seurat seurata perästä. Ei tehdä urheilun seuraamista paikanpäällä liian kallista.

Tiedostan, että minun viestejäni tarkkaillaan kovasti Sportin johdon ja toimiston toimesta (*hymiö*), joten tässä olisi minun alustavani ehdotukseni heille. Unohdinkohan jonkun ajatuksen vielä? Ehkä, kirjoittelen myöhemmin. EDIT: Kysymys minulla olikin: Onko taloudellisesti fiksua pistää kaikki runkosarjan kotiottelut myyntiin kerralla?

Muilla ajatuksia?
 
Viimeksi muokattu:

Winger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
- Vaasa Arenan suurin ongelma lipunmyynnin kannalta on kaksi erillistä seisomakatsomoa molemmissa päädyissä, johon Sportin kannattaa kiinnittää huomioita varsinkin kausikorttihinnoittelun suhteen. Mulla on jonkunlainen muistikuva, että Sportilla on kalleimmat seisomakausikortit. Jos minä olisin Sportin diktaattori, niin hinnoittelisin seisomakausikortin hintaan 99€ (375€), opiskelijoille ja eläkeläisille hintaan 89€ (Eläkeläisille -50€), kannattajayhdistyksen jäsenille hintaan 79€ (310€). Suluissa tämän kauden hinnoittelut.
Muuten hyvää settiä, mutta meinasit tarjota seisomakausikortin hintaan 99 euroa? Siis koko kausi? Miksi? 3,30€ per matsi. Jonkinlaista kalkylaattoria noihin hintoihin voisi tietenkin suorittaa, mutta täytyy ottaa myös huomioon se, että Sportilla on yksi liigan pienimmistä halleista kapasiteetiltaan ja ravintolapalveluiltaan. Lipun hinnassa kyseinen seikka ikävä kyllä tuntuu pakostakin ja onhan siinä ajateltava seuran taloudellista etua. Jotain laskentaa on ehkä suoritettu millä määrillä ja hinnoilla saataisiin paras tuotto. Siellä on toivottavasti oikeat kaverit laskemassa näitä.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Otteluissa pitäisi olla väliaikapuuhastelua. Tätähän Hiltunen jossain mainostikin, mutta eihän siellä ole nyt yhtään mitään.
Sport ei myöskään näy juurikaan katukuvassa, jos ei niitä kotkailmahässäköitä lasketa mukaan joissain paikoissa.
Koska jo aiemmin marisemani heikko myynti vs panostus ei ole onnistunut alkuunkaan täytyy kysyä, että mihin hemmettiin ne kaiken ajansa oikeen siellä toimistolla käyttävät. Sen näkyvyyden, jonka mä olen havainnut, olisi tehnyt Niemi yksinkin. Sen verta vaatimatonta. Enkä usko, että myyjät määräänsä enempää tällä alueella myyvät. Yksi kova tekijä myy saman ja puolet enemmän.

Itse asiassa, jos Junnon elämästä löytyy joku elämänkerta, lukekaa se toimistolla tai käykää vaikka kahvittelemassa Juhon kanssa. Kysykää, miten homma oikeasti tehdään ja yhden miehen toimesta. Näin se Kärppienkin taloudellinen dynastia aloitettiin. Suosittelen lämpimästi.


Myynti on itse asiassa aika yksinkertaista toimintaa, mutta helvetin sitkeää. Myyjäksi ei opita koulussa, myyjäksi synnytään. Myyjän paras ominaisuus juonikkuuden lisäksi ovat verbaaliset lahjakkudet sekä uskottavuus yleisesti. Jos tätä ei ole, kuten nyt ei tunnu olevan, ei hommasta valitettavasti tule, kuin korkeintaan keskinkertainen tulos. Ei, vaikka kuinka tekisi hartiavoimin töitä. Kannattaa siis panostaa tässä asiassa laatuun ja osaamiseen, ei määrään.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Muuten hyvää settiä, mutta meinasit tarjota seisomakausikortin hintaan 99 euroa? Siis koko kausi? Miksi? 3,30€ per matsi. Jonkinlaista kalkylaattoria noihin hintoihin voisi tietenkin suorittaa, mutta täytyy ottaa myös huomioon se, että Sportilla on yksi liigan pienimmistä halleista kapasiteetiltaan ja ravintolapalveluiltaan. Lipun hinnassa kyseinen seikka ikävä kyllä tuntuu pakostakin ja onhan siinä ajateltava seuran taloudellista etua. Jotain laskentaa on ehkä suoritettu millä määrillä ja hinnoilla saataisiin paras tuotto. Siellä on toivottavasti oikeat kaverit laskemassa näitä.
Hmm. Niin, Sportillahan on totta tosiaan nykyään 30 kotiottelua. Unohdin sen täysin. Jokaiseen kausikorttihintaehdotteluun 20-30€ lisäys siten, että kannattajayhdistyksen jäsenille 99€?-) Sportilla on silti koko Liigan suurin määrä seisomapaikkoja, joita ei myyty kotiavauksessa loppuun. Sport saa myytyä vähäiset istumapaikat helposti.

Siitä en ole tietoinen montako seisomakausikorttia Sport on myynyt tälle kaudelle. Jos esimerkkinä olisi lukema 300 ja Sport myisi vaikkapa neljä kertaa enemmän seisomakausikortteja uusilla hinnoilla, tuottaisi taloudellisesti saman verran kuin nytkin. Jos taas lisättäisiin tuo 30€, niin nopean laskelman perusteella taloudellisesti tuottaisi enemmän. Hmm. Ideana on kumminkin saada täytettä seisomakatsomoihin. Sanoisin, että olisi mahdollisuus saada myytyä jopa yli 1500 seisomakausikorttia, hyvällä markkinoinnilla lähemmäs 2000. Halli on mitä on, siitä kiitos päättäjille, jotka päättivät 90-luvulla yhden äänen turvin. 6000 hengen hallille ei olisi ollutkaan tilausta.
 
Viimeksi muokattu:

julkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasalaiset urheiluseurat
Otteluissa pitäisi olla väliaikapuuhastelua. Tätähän Hiltunen jossain mainostikin, mutta eihän siellä ole nyt yhtään mitään.
Sport ei myöskään näy juurikaan katukuvassa, jos ei niitä kotkailmahässäköitä lasketa mukaan joissain paikoissa.
Koska jo aiemmin marisemani heikko myynti vs panostus ei ole onnistunut alkuunkaan täytyy kysyä, että mihin hemmettiin ne kaiken ajansa oikeen siellä toimistolla käyttävät. Sen näkyvyyden, jonka mä olen havainnut, olisi tehnyt Niemi yksinkin. Sen verta vaatimatonta. Enkä usko, että myyjät määräänsä
Sen verran tartun, että miten käytännössä Sportin pitäisi näkyä katukuvassa? Myönnän ettei katukuvanäkyvyys ole mitään Suomen huippua, mutta omasta mielestä Sport näkyy etenkin torilla jo varsin hyvin vrt. viime kaudet. Maskotit + SportShop + HS Centerin jättiscreen tällä hetkellä ilmeisesti käytössä. Resurssit ottaen huomioon markkinointi ja katukuvanäkyvyys on mielestäni tasolla hyvä.

Bussipysäkit ja tienvarsimainokset nyt varmaan olisi sinänsä ok, mutta käytännössä noiden mainospaikkojen hintalaatusuhde on omalla kokemuksellani surkea, etenkin jos näitä haluaisi käyttää läpi kauden.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Resurssit huomioonottaen hyvällä tasolla? Ei kait sentään? Meillä siis viisi tai kuusi henkilöä tekemässä tätä.
Mielestäni muutamaan isompaan taloudellisesti kalliiseen kohteeseen ei kannata panostaa liikaa. Lisäksi että ovat kaikki mainitsemasi kohteet keskustassa ja suht lähekkäin toisiaan, jossa esim ainakaan minun ei tule käytyä kovinkaan usein. Liikkuvat kohteet, kuten taksit, bussit ym. näkyvät laajasti. Samoin tv-mainonta on yllättävän edullista ja tavoittaa ihmiset laajasti. Kun nimi, logo jne näkyy katukuvassa mahdollisimman paljon, muistuu Sport mieleen ja tulee niitä ahaa-elämyksiä, että pitäskö muuten mennä matsiin. Esimerkiksi vaikka liikennevaloissa odottaessa vihreän valon syttymistä ja edessä olevan taksin takalasissa mainos tulevasta ottelusta. VPS on harrastanut tätä jo pitkään.
 

julkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasalaiset urheiluseurat
Resurssit huomioonottaen hyvällä tasolla? Ei kait sentään? Meillä siis viisi tai kuusi henkilöä tekemässä tätä.
Mielestäni muutamaan isompaan taloudellisesti kalliiseen kohteeseen ei kannata panostaa liikaa. Lisäksi että ovat kaikki mainitsemasi kohteet keskustassa ja suht lähekkäin toisiaan, jossa esim ainakaan minun ei tule käytyä kovinkaan usein. Liikkuvat kohteet, kuten taksit, bussit ym. näkyvät laajasti. Samoin tv-mainonta on yllättävän edullista ja tavoittaa ihmiset laajasti. Kun nimi, logo jne näkyy katukuvassa mahdollisimman paljon, muistuu Sport mieleen ja tulee niitä ahaa-elämyksiä, että pitäskö muuten mennä matsiin. Esimerkiksi vaikka liikennevaloissa odottaessa vihreän valon syttymistä ja edessä olevan taksin takalasissa mainos tulevasta ottelusta. VPS on harrastanut tätä jo pitkään.
Kaikki myyjät tai toimistotyöntekijät eivät toki varmaankaan työskentele markkinoinnin parissa, milloin resurssit huomioiden nykyinen markkinoinnin taso on ihan ok. Puhtaasti jos titteleitä katsoo, niin markkinoinnin parissa työskentelee ainoastaan yksi ihminen. Toki totuushan ei varmaankaan ole tuo.

Niin ja liikenteessä Sport näkyy (ainakin näkyi) mielestäni myös ihan ok. Tässä suurta osaa näyttelee bussit, missä ainakin yhdessä oli suht näyttävät teippaukset kiinni vielä viime kaudella. Tämän kauden tilannetta en tiedä, sillä en ainakaan ihan viime aikoina ole nähnyt tuota kyseistä bussia. Mainosten sijoittelusta olen tosin samaa mieltä.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Otteluissa pitäisi olla väliaikapuuhastelua. Tätähän Hiltunen jossain mainostikin, mutta eihän siellä ole nyt yhtään mitään.
Sport ei myöskään näy juurikaan katukuvassa, jos ei niitä kotkailmahässäköitä lasketa mukaan joissain paikoissa.
Koska jo aiemmin marisemani heikko myynti vs panostus ei ole onnistunut alkuunkaan täytyy kysyä, että mihin hemmettiin ne kaiken ajansa oikeen siellä toimistolla käyttävät. Sen näkyvyyden, jonka mä olen havainnut, olisi tehnyt Niemi yksinkin. Sen verta vaatimatonta. Enkä usko, että myyjät määräänsä enempää tällä alueella myyvät. Yksi kova tekijä myy saman ja puolet enemmän.

Itse asiassa, jos Junnon elämästä löytyy joku elämänkerta, lukekaa se toimistolla tai käykää vaikka kahvittelemassa Juhon kanssa. Kysykää, miten homma oikeasti tehdään ja yhden miehen toimesta. Näin se Kärppienkin taloudellinen dynastia aloitettiin. Suosittelen lämpimästi.


Myynti on itse asiassa aika yksinkertaista toimintaa, mutta helvetin sitkeää. Myyjäksi ei opita koulussa, myyjäksi synnytään. Myyjän paras ominaisuus juonikkuuden lisäksi ovat verbaaliset lahjakkudet sekä uskottavuus yleisesti. Jos tätä ei ole, kuten nyt ei tunnu olevan, ei hommasta valitettavasti tule, kuin korkeintaan keskinkertainen tulos. Ei, vaikka kuinka tekisi hartiavoimin töitä. Kannattaa siis panostaa tässä asiassa laatuun ja osaamiseen, ei määrään.

Voisin puhua paljonkin myynnistä ja myynnin johtamisesta, mutta en nyt jaksa. Sen voisin kuitenkin sanoa, että Sportin liiganousu varmistui sillä tavalla pahaan aikaan, että usella yrityksellä oli jo tuossa vaiheessa markkinointirahat valmiiksi sidottu erilaisiin pidempiin sopimuksiin tälle vuodelle. Nyt aletaan taas kohta elämään niitä aikoja, jolloin monet yritykset miettivät ensi vuoden markkinointipanostuksia ja tekevät pidempiä sitoumuksia eri medioihin. Nyt Sportin on oltava hereillä tarjoamassa liiganakyvyyttä, myös niille yrityksille, jotka on jo kertaalleen kontaktoitu liiganousun jälkeen.

Sportin näkyvyys koko Pohjanmaan aluueella on heikkoa, mutta syy on varmasti siinä, että seura joutuu pitämään menot tiukasti kurissa. On haastavaa saavuttaa yleisötavoite tällaisena talouden aikana. Itse en ainakaan voisi tuoda koko perhettäni matsiin mitenkään, vaikka haluaisin. Ihan järkyttävän kalliiksi tulisi. Missä perheliput?
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Hyvin taas vedetään... Ei voi, kun ihmetellä. Tuli tällänen tapahtuma eteen: http://www.jpnews.fi/viihde/juha-tapio-ja-lauri-tahka-pohjanmaan-suurpikkujoulun-tahtina/

Järjestäjänä siis myös Sport. Tapahtumaan siis kuukausi aikaa, eikö tätä olisi nyt jo ihan viimenen aika alkaa mainostamaan? Kuinkahan myöhään tätä oli ajatus alkaa mainostamaan, vai olikohan tarkotus lainkaan?

Varmaan tulee taas persnettoa tästäkin tempauksesta, kun ei edes kukaan tiedä koko tapahtumasta. Ihmisethän varaa vapaa-aikaansa huomattavan aikaisin, ennen itse tapahtumaan, koska kersat jne.

Kotisivuilla ei sanaakaan koko tapahtumasta. Kyllä mää niin ihmettelen tätä vetelyyttä.
 

Mäxä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Motarin päässä taas komeilee ottelu- ja kausikorttimainokset ladon seinässä, hyvä niin.
Ainut vain että kotiavaus on JYPiä vastaan, ei Lukkoa niinkuin on mainostettu... Kankaalle painettu lakana *facepalm*
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Motarin päässä taas komeilee ottelu- ja kausikorttimainokset ladon seinässä, hyvä niin.
Ainut vain että kotiavaus on JYPiä vastaan, ei Lukkoa niinkuin on mainostettu... Kankaalle painettu lakana *facepalm*
Huomasin saman itse ja otin vielä kuvan todisteeksi. "Herätkää toimisto! Nyt on pian kauden avaus ja peli käynnissä!" No, hei, 50% joukkueista kuitenkin oikein…
Eteenpäin, eteenpäin, eteenpäin….

Kuvat mainoksesta:
 

Liitteet

  • tämä33.pdf
    431,7 KB · kertaa luettu: 575
  • Tämä44.pdf
    544,1 KB · kertaa luettu: 416

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Kai Siltsun keikka-daattumit on sentään saatu oikein? Haha
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
No, no! Hyvä vedätyshän toi on. Lukko myy enemmän, kuin JYP, eikä ne maalaiset 3n promillen humalassa huomaa, ketä vastaan pelataan. :)

Pääasia, että päivämäärä on oikein.
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Do diin… Valtakunnassa kaikki hyvin…

Kuva Motarin legendaarisesta kauden avaus -mainoksesta vol. 2
PS. Pikkuisen se Lukko-logo vielä pilkistää :)
 

Liitteet

  • JYP.jpg
    JYP.jpg
    74,4 KB · kertaa luettu: 544
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Olisikohan tämä sopiva ketju näille uudistuksille? Mielestäni loistavia vetoja.

Ohituskaista-kortti

Uutta on myös seisomakatsomoon oikeuttava Ohituskaista-kortti. Ajoittain pitkiksikin muodostuvat lippujonot hallin sisäänkäynnin yhteydessä pyritään ratkaisemaan uudella Ohituskaista-kortilla. Asiakkaan rekisteröidessä kortin omakseen, hän voi marssia halliin sisään niin sanotusti ohituskaistalla. Kortti näytetään sisäänkäynnin yhteydessä viivakoodinlukijaan, jolloin veloitus tapahtuu. Asiakasta laskutetaan kuukausittain kortin käytön mukaan.

Halliraha

Ohituskaista-kortteihin, kausikortteihin ja omistajakortteihin voidaan jatkossa ladata niin sanottua ”hallirahaa”, jolloin asioiminen hallin myyntipisteissä nopeutuu ja helpottuu huomattavasti. Voit siis maksaa ostoksesi jo olemassa olevalla kortillasi lataamalla siihen rahaa SportShopissa tai jäähallin palvelupisteessä.
----------------------------------------------------------



Nuo siis kerätty kotisivuilta. Lisäksi D-katsomon penkitys pitäisi olla valmis Sport - TPS pelissä, eli jo reilun viikon päästä, perjantaina. Myös D-katsomoon tullaan myymään kausikortteja.

Muutoin siis kausikorttimyynti edelliskauden tasolla, joka on puolestaan pieni pettymys. Tuo uusi D-katsomo tosin nostanee kausikorttimyyntiä sekä mahdollisesti seisomapaikkakausareita, kun ihmiset tajuavat, ettei niitä ole "enää kuin" se 1500 paikkaa.
 

muuttohaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Wasa Royals
Olisikohan tämä sopiva ketju näille uudistuksille? Mielestäni loistavia vetoja.

OHO... jotain sitten mietitty kesän aikana.

Ja sitten vielä isompi OHO!!! SportShopin verkkokauppa on tehnyt paluun. Valikoima vielä vähän niin ja näin, mutta viitteitä parempaan. Plussaa, että taikurinhattuja ei ole näköpiirissä.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Onko muuten joku saanut jo omistajakortin? Tai osakekirjan?
Niitä lippu-lappujahan sai tulostaa niin halutessaan Invesdorin sivuilta, tai jostain kuitenkin.
Omistajakortteja ei ole laitettu vielä jakoon.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC

kistrand

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mikään ei muutu: kävin Sportshopissa aikeessa laadata kausikorttiini hallirahaa kuten tässä mainitaan että voi tehdä: Uutiset » Vaasan Sport Vastaukseksi tuli ensin että "ehkä" ja sen jälkeen ilmoittivat että kukaan ei tiennyt miten se tehdään. ***facepalm***
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Mikään ei muutu: kävin Sportshopissa aikeessa laadata kausikorttiini hallirahaa kuten tässä mainitaan että voi tehdä: Uutiset » Vaasan Sport Vastaukseksi tuli ensin että "ehkä" ja sen jälkeen ilmoittivat että kukaan ei tiennyt miten se tehdään. ***facepalm***
Näköjään on ongelmia tuon hallirahan latauksen kanssa. Toki olisivat voineet sanoa että on ongelmia järjestelmän kanssa, sen sijaan kun ettei kukaan osaa (jos näin on kistrandille sanottu).
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Tälläseen kirjoitukseen törmäsin tämän päivän verkko-Pohjalaisessa.

http://www.pohjalainen.fi/mielipide/yleisöltä/tehkää-sport-näkyväksi-1.1917477

Tunnustaako joku? :)

Hyvä kirjoitus ja aika moni (allekirjoittanut mukaanlukien) tätä on yrittänyt rautalangastakin vääntää, mutta tuntuu olevan kovin ylimielistä ja itsepäistä tuo toiminta seuran toimistollapäin.

Hiltunen vetoaa monestai resurssien rajallisuuteen. Tätä kyllä kovin ihmettelen tuon tason kaverin suusta. Ei se resurssien määrä, vaan miten niitä käytetään ja mihin panostetaan. Jos se vähäinenkin näkyvyys vedetään päin persettä, on aivan turha ihmetellä, kun porukka ei löydy hallille.

En tämän enempää jaksa tätä samaa taas jankuttaa, eikä edes kuulu mulle. Mutta, koska tiedän seuran eri tahojen tätä foorumia aktiivisesti lukevan, annan vinkin. Ottakaa siihen Junnoon yhteyttä. Hän onkin jo aiemmin hieman antanut teille siimaa tuosta koko Pohjanmaan Sportista, mutta tais mennä korvasta sisään ja toisesta ulos. Kyllä se teitä sen verran tuuppaa eteenpäin hyvänä kaverina, että saatte juonesta kiinni. Ei ole häpeä myöntää, jos ei alaa ymmärrä. On idiotismia olla ottamatta asioista selvää.

Niin ja vielä... Kun palkkaat kallillakin aidon "autokauppiaan", jolla kitalaki tuottaa sylkeä, jota sitten haavista päästää ulos, on kontakteja ja pelisilmää, maksaa hän itsensä takaisin tuottavana myyntinä kymmenien, jopa satakertaisesti.
Se on vaan sääli todeta, että myyjäksi ei opita, myyjäksi joko synnytään tai ollaan syntymättä. Näin se vaan valitettavasti menee.

Ylimielisyys helvettiin, haalarit niskaan ja kentälle, asiakkaan iholla 24/7 tai jos tohon ei ole kykyä ja ennen kaikkea halua, sitten kortistoon ja uudet kaverit tilalle.

E: vielä parempi. Palkatkaa se Junno sieltä Oulusta meille. :)
 
Viimeksi muokattu:

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Voin lohduttaa sen verran että meillä Espoossakaan ei hirveämmin(rahasta tai kyvyttömyydestä johtuen) ole Blues näkynyt katukuvassa muuten kuin noilla "Valitse sininen"-bussipysäkkimainoksilla. No okei, kouluvierailut on yksi juttu ja kauppakeskuksissakin on alettu mainostaa mutta muuten täällä ei ole innostusta näkynyt. Lisäksi nämä omistajien viimeisimmät tempaukset ovat tainneet syödä organisaation uskottavuutta aika lailla ja fanit ovat nyt ainoa taho jotka tätä seuran markkinointia ovat edes jotenkin yrittäneet pitää pystyssä.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
En tunnusta, mutta aiheellinen kirjoitus oli kyllä. Tällä hetkellä Sport tuntuu olevan tosiaan hallinnolliselta puoleltaan vetäytynyt täysiin kuoreensa, eikä siellä vastaanoteta minkäänlaista kritiikkiä maksavalta yleisöltä. Niin paljon hyvää kuin Niemen Jyrki onkin organisaatiossa tehnyt, niin hänen suuri virheensä on tuo liiallinekin laihialainen talouspolitiikka, missä säästetään itsensä hengiltä. Sportissä ei ole tällä hetkellä ymmärrystä sen suhteen, että kasvu on riippuvainen myös investoinneista sekä hallituista riskeistä.

E: Ja noi paskaset kompressorikotkat on kyllä ihan turhia. Ja mitä tarkoittaa kotkan #99 Redi!?....En tajua, vaikka olen kannattanut tätä jengiä vuodesta 1987.

E: vielä parempi. Palkatkaa se Junno sieltä Oulusta meille. :)

Junno olisi ollut oma ehdokkaani jääkiekkoliiton johtoon, ja jos Hiltunen siihen tehtävään satuttaisiin valitsemaan niin joo, tässä olis hyvä trade.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös