Re: Jaskalle
Ja sinä voisit esittää faktaa väitteidesi tueksi, sen sijaan että peruuttelisit. Tahtoisin nimittäin todellakin tietää, että olenko sanonut mitään KooKoo-vastaista esim. viime kaudella kyseisistä asioista. On nimittäin aika ikävää, että rupeat inttämään minun kirjoittaneen jotakin mitä en ainakaan itse muista koskaan kirjoittaneeni. Tosin, jos jotain tällaisia kirjoituksia löytyy, niin sillehän ei voi mitään. Toistaiseksi ei ole löytynyt.Viestin lähetti Baker85
Silti sinun ja monen muun Vaasalaisen itkut viimekauden tappioiden jälkeen ovat muistissa, koska aina on KooKoota syytetty rumasta pelistä ja kahvasta Vaasasta tulleiden voittojen jälkeen.
!
Kaksi kertaa olen K-Vantaan tällä kaudella nähnyt. Ensimmäisessä matsissa KiVa vei Sporttia kuin litran mittaa ja toinen juuri ennen joulua käyty ottelu päättyi Sportin voittoon, en tosin muista kuinka paljon se peli päättyi. Mutta sen verran sanon, että kummassakaan matsissa KiVa ei häirinnyt mailalla tai muutenkaan pelanneet mitenkään rumasti. Oikeastaan päinvastoin. Tottakai tulee aina jotain pientä ja pieniä ylilyöntejäkin sattuu, mutta sehän kuuluu jääkiekkoon. Kuten jo aiemmin totesin, olen nähnyt kaikki Mestis-joukkueet vieraissa vähintään kerran ja oma mielipiteeni on se, että KooKoo pelaa koko Mestiksen ehdottomasti tylsintä kiekkoa.Viestin lähetti Teroz
Se on aina kuka katsii esim. K-Vantaan mailahäirintä ja roikkuminen oli mielestäni aivan toisesta maailmasta kun vertaa KooKooseen (viime kotipelissä).[/B]
Viimeksi muokattu: