Spekulaatioita tulevista muutoksista

  • 213 245
  • 625

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Yhdestä lähtijästä on sovittu, kaikki on kiinni korvaajasta. Eli tulo- ja menopuolella on liikettä.
 

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
dude kirjoitti:
Yhdestä lähtijästä on sovittu, kaikki on kiinni korvaajasta. Eli tulo- ja menopuolella on liikettä.

Jaaha, mielenkiintoista.

Toivottavasti lähtijä ei ole KK, äijä on nyt päässyt sellaiseen vireeseen, että epäilen Takojankadun tukkeutuvan vihaisista Ilves- faneista, mikäli Kudroc kaupataan. Muutenkaan puolustuksesta ei ole oikein varaa pistää ketään mäelle.

Eikä hyökkäyksessäkään ole kuin Kurka tai Anttila, joita voisi ehkä ajatella kauppatavaraksi.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Grub kirjoitti:
Toivottavasti lähtijä ei ole KK, äijä on nyt päässyt sellaiseen vireeseen, että epäilen Takojankadun tukkeutuvan vihaisista Ilves- faneista, mikäli Kudroc kaupataan. Muutenkaan puolustuksesta ei ole oikein varaa pistää ketään mäelle.

Onhan noi Kudrocin otteet olleet sitä luokkaa ettei kaveria voi nyt laittaa pihalla. Ainoita pakkeja josta on ylivoimassa jotain hyötyä. Koskahan on viimeksi nähty Ilveksen pakilta 3 ottelun maaliputki? Eikä vastustajatkaan ole olleet sieltä helpoimmasta päästä.

Viimeiset ottelut Kudroc:

28.10 Jokerit-Ilves 2-4 1+0
26.10 Blues-Ilves 2-1 1+0
24.10 Ilves-Kärpät 3-4 1+0

Kyllä itse olisin valmis laittamaan Petriläisen pihalle, varsinkin jos siihen olisi korvaajaa tulossa samantien. Hyvinhän toi Pasi sirkkailee, mutta muuten hänestä ei oikein kauheasti hyötyä ole ollut. Ja pari pistemenetystä on tullut hänen takiaan.
 

Mad Dog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
HN kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei lähde, vaan se puuttuva pelaaja hankitaan muunlaisen rahoituksen turvin. Pesosesta luopuminen vaisuhkon alkukauden takia olisi käsittämättömän typerää. Alénin ulostaminen taas - toisin kuin täällä on vihjailtu ja väitetty - ei toisi mitään merkittävää säästöä.



Pesosen myynti olisi todellakin idioottimaista. Ehkä kausi on mennyt "vaisuhkosti", mutta se nyt ei ole täysin eikä pääosinkaan Pesosen syytä, ja onhan tämä sisäisen pistepörssin kolmantena ja selvästi plussallakin. Ilves.comissa Pesosta haukutaan ties miksi jarikurriksi, mutta mikäli Ilves tästä vielä johonkin nousee, olisi juuri Pesonen niitä, joilta voi odottaa merkittävää panosta.

Mitä sitten tulee tuohon toivomukseen ettei yksikään lähtisi - niin minä yhä toivon sitä, että Darzins saataisiin myytyä/vuokrattua...
 

Kunto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse olisin jo ennen Bararukin tuloa toivonut, että olisi tuotu porukkaan vain se kiekollinen pakki ja sen jälkeen rauhoitettu tilanne. Talous vain taitaa olla hieman jäljessä eli kauppoja tarvitsee tehdä, mikäli merkittäviä vaihdoksia halutaan.

Kurka lienee luonnollisin kauppatavara. Itse en hänestä olisi vielä valmis luopumaan. Kanadan sarjojen nopein luistelija on väläytellyt potentiaaliin ja koko ajan on tunne, että pian tapahtuu. Miehen potentiaalin hyödyntämiseksi tarvitsisimme juuri sen kiekollisen pakin, joka toimittaisi kiekon nopeasti tälle ilmiömäiselle luistelijalle. Tietenkin, jos tälläistä pakkia ei vain löydy ja Kurka jää hyödyntämättä, niin silloin kaupan ymmärtää. Eikä isopalkkaisen kaverin tulemista voi loputtomiin odotella. SM-liigaan en kaveria kuitenkaan kauppaisi.

Kudrocista ei pelillisesti saisi luopua, mutta miehen "käytös" saattaa pakottaa siihen, että maisema vaihtuu. Pari kertaa on jo ollut hilkulla, ettei Kudroc ole matsia valmistavassa reenissä ajanut järjettömästi omaa miestä kylmäksi. Toistaiseksi onni - ja vain onni - on ollut Ipan puolella.

Bararuk oli ensimmäisissä reeneissä vaisu, mutta kun mies nyt pukeutuu Ilveksen paitaan, täytyy vain toivoa, että huonot kenraalit tietävät loistavaa ensi-iltaa.

Ai niin. Huomenna on kuun viimeinen päivä ja edellinen toivotaan-toivotaan hyökkääjä ulkomailta saa Ilvekseltä taas palkkashekin, vaikka ei ole enää työhaalareissa.
 
Viimeksi muokattu:

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Kunto kirjoitti:
Ai niin. Huomenna on kuun viimeinen päivä ja edellinen toivotaan-toivotaan hyökkääjä ulkomailta saa Ilvekseltä taas palkkashekin, vaikka ei ole enää työhaalareissa.

Olen viime aikoina ihmetellyt sitä, että miksi Darzinsia ei laitettu vaikka yhteistyön eleenä KOO-VEEhen ottelukohtaiselle lainalle pitämään ottelukuntoa yllä ja antamaan näyttöjä ostajille. Typerin mahdollinen tilanne on nyt, kun mies ei pelaa missään ja palkka juoksee.
 

Mad Dog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kunto kirjoitti:
Kudrocista ei pelillisesti saisi luopua, mutta miehen "käytös" saattaa pakottaa siihen, että maisema vaihtuu. Pari kertaa on jo ollut hilkulla, ettei Kudroc ole matsia valmistavassa reenissä ajanut järjettömästi omaa miestä kylmäksi. Toistaiseksi onni - ja vain onni - on ollut Ipan puolella.

Mitäs tämä nyt on tarkoittavinaan?

Onko Kudroc täysi sekopää?

Vai liittyykö tämä käytös eilisen Hesarin kryptiseen mainintaan siitä, että tämä jättiläinen ei aina ymmärrä pelikavereidensa käytännön piloja?

Eli ihanko se KK vasiten jahtaa jotain tiettyjä pelaajia?
 

Kunto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kunto kirjoitti:
Bararuk oli ensimmäisissä reeneissä vaisu, mutta kun mies nyt pukeutuu Ilveksen paitaan, täytyy vain toivoa, että huonot kenraalit tietävät loistavaa ensi-iltaa.

Korjataan lausuntoa ajan tasalle. Bararuk parantaa kuin sika juoksuaan reeneissä. Toivottavasti on maanmiestensä kaltainen eli kilpailutilanteessa taso nousee entisestään.
 

Kunto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mad Dog kirjoitti:
Mitäs tämä nyt on tarkoittavinaan?

Vai liittyykö tämä käytös eilisen Hesarin kryptiseen ...?

Pysytään kryptisyydessä ja todetaan F1- maailman esimerkkinä, että vähän sama kuin lämmittelykierroksella intoutuisi kilkkaamaan oman tallitoverin radalta ulos.

Mad Dog kirjoitti:
Onko Kudroc täysi sekopää?

Tähän on helppo vastata. Ei tarvitse kilauttaa kaverille, eikä kysyä yleisöltä. Vastaus: On

Mutta pitäisin joukkueessa, jos tilanne saadaan pysymään aisoissa.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Johan Kudrocin vaikeasta luonteesta saatiin tietoa Saipa-porukalta kesällä, mutta käsittääkseni moni olisi miehen saimaan rannalla halunnut pitää näistä puolista huolimatta.

Vaikea persoona, mutta hieno pelaaja. Erilaisuus on rikkaus joukkueessakin.
 

Peltsi #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vesa kirjoitti:
Vaikea persoona, mutta hieno pelaaja. Erilaisuus on rikkaus joukkueessakin.

Tasan siihen hetkeen asti, että kaveri lopettaa treeneissä esimerkiksi Raipen uran.

Kaikenkaikkiaan melko mielenkiintoinen tapaus tämä meidän jättiläinen! Todellinen Alakerran Hirviö part 2.
 

Peltsi #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
HN kirjoitti:
Tuossa edellisessä viestissä olevaan heittoon sen verran, että on 100-prosenttisen varmaa, että Kudroc ei vahingossakaan vahingoita Raipea harjoituksissa. Ei sekään sentään niin hullu ole.

No ei kait kukaan nyt oikeasti niin hullu ole. Jumalanpilkkaahan tuo olisi.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Vesa kirjoitti:
Vaikea persoona, mutta hieno pelaaja.

Millälailla vaikea?

Sillä laillako, että keskittyy sataprosenttisesti elämässään pelkkään jääkiekkoon ja vetää jokaisen hetken jäällä ollessaan sata lasissa?
Vai sitäkö, että puhuu suoraan mitä ajattelee miettimättä saattaisiko keskustelukumppani mahdollisesti pahastua moisesta puheesta?

Krissen on raaka jätkä, muttei missään nimessä mikään kusipää.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Kopteri kirjoitti:
Millälailla vaikea?
No sanotaanko sitten erilainen ?

Ehkä tuo vaikeus on nimenomaan sellaista "luonnonlapsimaista" käytöstä.
Toimintaa niin kuin meillä ei ole totuttu käyttäytymään.

Ja mitä tulee reeneissä täysillä ottamiseen, niin ei Kudroc siinä ainoa lajiaan ole.
Eipä ainakaan mennä puolittain reeneissä.

Kusipääksi en sanoisi, enkä ole sanonut.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Kopteri kirjoitti:
Vai sitäkö, että puhuu suoraan mitä ajattelee miettimättä saattaisiko keskustelukumppani mahdollisesti pahastua moisesta puheesta?
Tähän Ot.

Käsittääkseni tälläinen osoittaa huonoa tilannetajua ja pientä käytöstapojen puutetta. Tämä siis yleisellä tasolla.

Tälläisen käytöksen fiksuus on ihan jokaisen oman mielipiteen varassa.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Se, kuinka kovaa kontaktia treeneissä sallitaan tai halutaan nähdä, pitäisi olla valmentajan määrittämää ja jos sovittu taso ylitetään (tai alitetaan) toistuvasti, on saman tahon hommia puuttua asiaan.

Ihmettelen, jos Kudroc on oikeasti joidenkin villeimpien huhujen mukainen sekopää treeneissä, mutta saa silti noin paljon luottoa peleissä.
 

Kyle

Jäsen
Kopteri kirjoitti:
Millälailla vaikea?
Muunmuassa tuolta voi etsiä Jukka Suutarin ajatuksia herrasta: http://www.nyrkkialeukaperiin.com/forum/viewtopic.php?t=724&start=45


"Hän oli todella suurisuinen kaveri, iso vittupää ja todella omituinen tyyppi. Vaikea siedettävä pitkän kauden aikana."
Kudrocin ex-joukkuetoveri Kyle Rossiter.


Tiedä sitten paljonko jäähyaitio on värittänyt tekstiä, mutta itse ainakin pidän häntä suorapuheisena.
 

#28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
Gerodz kirjoitti:
Tiedä sitten paljonko jäähyaitio on värittänyt tekstiä, mutta itse ainakin pidän häntä suorapuheisena.

No ihan ok faktaa kai, mutta värittää niin pirusti aina Lostedtin hyväksi että pienellä suodattimella ainakin itse luen.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Raymond Pearl kirjoitti:
Ihmettelen, jos Kudroc on oikeasti joidenkin villeimpien huhujen mukainen sekopää treeneissä, mutta saa silti noin paljon luottoa peleissä.

Niinpä.

Parit kolmet jäätreenit olen Kudrocilta nähnyt. Täysiä se siellä painaa, varsinkin pelitilanneharjoituksissa. Monta lepsusti sohivaa pelaajaa on lentänyt maalinedustalta kuin märkä rätti Krissen huseeratessa.

Joukkuekavereiden onnistuessa, Krisse käy usein taputtelemassa ja tsemppaamassa, joten ei se siellä sentteri pystyssä sekopäänä riehu.

Kudroc ei ole täällä kavereita hakemassa. Se on täällä pelaamassa lätkää.

Olen miehen kanssa pariin otteeseen ollut kahden kesken juttelemassa haastattelun merkeissä. Erittäin haasteellinen kaveri, joka ei mitään itsestään helpolla anna. Toisaalta, kun miehen saa juttuun mukaan heittää se herjaa siinä missä kuka tahansa tinke.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kopteri kirjoitti:
Niinpä.

Parit kolmet jäätreenit olen Kudrocilta nähnyt. Täysiä se siellä painaa, varsinkin pelitilanneharjoituksissa. Monta lepsusti sohivaa pelaajaa on lentänyt maalinedustalta kuin märkä rätti Krissen huseeratessa.

Joukkuekavereiden onnistuessa, Krisse käy usein taputtelemassa ja tsemppaamassa, joten ei se siellä sentteri pystyssä sekopäänä riehu.

Kudroc ei ole täällä kavereita hakemassa. Se on täällä pelaamassa lätkää.

Olen miehen kanssa pariin otteeseen ollut kahden kesken juttelemassa haastattelun merkeissä. Erittäin haasteellinen kaveri, joka ei mitään itsestään helpolla anna. Toisaalta, kun miehen saa juttuun mukaan heittää se herjaa siinä missä kuka tahansa tinke.

Tämä kuulostaa siltä, millainen kuva itsellenikin on muodostunut. Olen itse sitä mieltä, että treeneissäkin on pelattava lähes vastaavalla kovuudella kuin pelissäkin, koska on hyvin vaikea muuttaa treeneissä muodostunutta puolivalorutiinia sormia napsauttamalla astetta kovemmaksi ja sama vaihde jää helposti peleihin päälle. Edellisellän en kuitenkaan tarkoita mitään avojään pommeja tms. liikkeitä, joissa loukkaantumisriski on suuri, mutta mustelmia saakin tulla.
 

Draco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Gerodz kirjoitti:
Muunmuassa tuolta voi etsiä Jukka Suutarin ajatuksia herrasta: http://www.nyrkkialeukaperiin.com/forum/viewtopic.php?t=724&start=45


"Hän oli todella suurisuinen kaveri, iso vittupää ja todella omituinen tyyppi. Vaikea siedettävä pitkän kauden aikana."
Kudrocin ex-joukkuetoveri Kyle Rossiter.


Tiedä sitten paljonko jäähyaitio on värittänyt tekstiä, mutta itse ainakin pidän häntä suorapuheisena.

Ei tuollaisista voi nyt oikeasti vetää mitään johtopäätöksiä. Mistä sitä voi ikinä tietää, vaikka Rossiter olisi itse se iso vittupää, joka haukkuu omia joukkuetovereitaan. Asialla olisi enemmän painoarvoa, jos vaikka viisi pelaajaa sanoisivat tämän saman.
 

Jyrla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves.
Kudroc

Neljännessä ottelussa peräkkäin maali Kudrocilta. Toivoisi että hyökkääjistäkin löytyisi edes pari yhtä "vittumaista" jätkää. Jos on edelleen lähdössä niin luulisi noiden viimeaikaisten tehojen vaikuttavan positiivisesti saatavaan korvaukseen.

Omasta puolestani näkisin Kudrocin Ilveksessä kevääseen asti, sillä en usko tässä vaiheessa löytyvän oleellisesti parempaa pelaajaa tilalle kun otetaan huomioon ne resurssit joilla Ilves hankintojaan tekee.
 
Suosikkijoukkue
Bruins
Jyrla kirjoitti:
Omasta puolestani näkisin Kudrocin Ilveksessä kevääseen asti, sillä en usko tässä vaiheessa löytyvän oleellisesti parempaa pelaajaa tilalle kun otetaan huomioon ne resurssit joilla Ilves hankintojaan tekee.

Parempia ei saa, huonompia kylläkin. Ja jossain vaiheessa jos tämä taaperrus jatkuu, luultavimmin tullaan kalliista ukolaisita luopumaan!
Odotan oikein jännityksellä, kun kurka ja kudroc myydään ketä saadaan tilalle. Vaikea kuvitella, että jostain edes samatasoisia pelimiehiä löytyisi.
Diipadaapaa, mutta kyllä Hade tietää miksi meillä on Bararuk, eikä esimerkiksi Sandell 3.kentässä peliaikaa saamassa. Minä en tiedä???
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös