Voisiko joku kertoa minulle miksi niin monella on niin kova tarve keskittyä täysin mahdollisiin negatiivisiin asioihin tai ongelmiin joita KHL Jokereille saattaa aiheuttaa? Mikä teitä motivoi tätä tekemään ja vielä useassa eri ketjussa? En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka keskittyvät vain negatiiviseen ja jättävät positiiviset asiat täysin varjoon. Tässäkin asiassa on iso liuta positiivisia asioita, mutta ne tahdotaan sysätä sivuun kaiken paskan alle. Miksi kovin monella on niin valtava tarve päästä vittuilemaan Jokerifaneille, vaikka sitten keskustelun kuolemisen hinnalla?
Samaa olen ihmetellyt itsekin, parhaimmillaan yli 30 viestiä rummutusta samalta kirjoittajalta siitä kuinka paskasti on nyt asiat Jokereilla. Hifk-faneilta tätä osasin odottaakkin, mutta mikä vittu noita porilaisia vaivaa??? Ja mistä te ongitte kaikki tietonne? Tiedätte jo viisi vuotta etukäteen kaiken mitä globaalissa jääkiekkomaailmassa tulee tapahtumaan. Minäkin haluaisin tietää! Ja miksi ette voineet Hjallikselle kukaan kertoa?
Tosin kyllä joukosta löytyy todella hyviäkin analyyttisia viestejä joilla on jotain annettavaa meille kaikille ja joista olisi mielenkiintoista keskustella, mutta jotenkin ne tuppaavat hukkumaan tuonne jonnekkin.
Tekisi melkein mieli mennä joka joukkueen omaan osioon kertomaan kuinka perseestä on katsoa viimeistään kolmen vuoden päästä joukkueenne pelejä, kun laji on virallisesti yhdistetty ringeten kanssa, katsojat & sponsorit kaikonneet ja kaikki konkurssissa. Koska näin sen vain on oltava, minä tiedän, älkää selittäkö.
Ja itse aiheesta: En usko että Hjallis milloinkaan tulee luopumaan Jokereiden osake-enemmistöstä/päätäntävallasta seurassa, en ennenkuin tulee aika jolloin hän siirtää jengin Jollen (toivottavasti silloin) osaaviin käsiin. Minä luotan tuohon mieheen.