Voisiko joku kertoa minulle miksi niin monella on niin kova tarve keskittyä täysin mahdollisiin negatiivisiin asioihin tai ongelmiin joita KHL Jokereille saattaa aiheuttaa? Mikä teitä motivoi tätä tekemään ja vielä useassa eri ketjussa? En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka keskittyvät vain negatiiviseen ja jättävät positiiviset asiat täysin varjoon. Tässäkin asiassa on iso liuta positiivisia asioita, mutta ne tahdotaan sysätä sivuun kaiken paskan alle. Miksi kovin monella on niin valtava tarve päästä vittuilemaan Jokerifaneille, vaikka sitten keskustelun kuolemisen hinnalla?
Se on sitä iänikuista Jokeri"vihaa", jonka syyksi en keksi mitään muuta kun kateuden tai jonkun yksittäisen tapahtuman hampaankolossa, josta ei osata päästää irti.
Luulen että puntit tasottuu muutaman vuoden päästä, kun Jokerit ovat päässeet KHL:n makuun. Toiv. suurin osa Suomalaisista symppaa Jokereita ja innostuu katsomaan Jokerit-matsin telkkarista jos vaikka Jokerit sattuu pääseemään playoffeihin. Samalla Jokerifanit voisivat ehkä alkaa symppaamaan esim. HIFK:iä joka on silloin ainoa Helsingin edustaja SM-liigassa. Ei mulla ainakaan ole mitään syytä vihata IFK:ta kaudesta 2014 alkaen, päin vastoin.
Mutta tää on taas tätä utopistista ajattelua. Eiks HJK ja HIFK fanit tappele kans ain välil, vaik pelaa eri sarjas?