Jääkäri
Porin Prikaati, Tiedottajan apulainen (VMTK+esikunta)
Voin näin jälkeenpäin sanoa etten tehnyt intissä yhtään mitään. No morttiaika mentiin muitten mukana AUK:n alokasosastossa, mutta sen jälkeen pääsin Säkylän löysimpään hommaan josta olen ylpeä! Kuvasin kameralla muutaman hassun tapahtuman varuskunnassa sekä kirjotin pari juttua Porilainen-lehteen. Muuten aikani kului netissä surffailussa, syömisessä, nukkumisessa ,videoiden katselemisessa. Kävimme myös muiden vmtk:n jätkien kanssa välillä mm. raumalla muutamalla oluella. Enkä tarkoita mitään iltavapaita vaan kävimme monasti oluella keskellä päivää. Sotkussa saimme käydä mihin aikaan tahansa, aseet luovutimme pois jo alokasajan jälkeen. Syömässä kävimme milloin huvitti ja muodossa emme kävelleet alokasajan jälkeen.
Esimieheni, joka toimi tiedottajana prikaatissa oli todella reilu. Arvoltaan hän oli yliluutnantti.
Syy miksi pääsin tuohon hommaan oli lukiossa käymäni toimittajakurssi, jossa en tosin montaa kertaa paikalla ollut.
Alokasaikakaan ei mikään rankka ollut. Muistaakseni olin kolme yötä metsässä. Alikessut oli todella mukavia. Kaapitkin oli säkylässä tehty alokkaille valmiiksi. Varusteita ei siis tarvinnut itse hakea ensimmäisenä päivänä. Itse tosin jouduin vaihtamaan maiharit, koska olivat hieman liian isot.