Viestin lähetti St. Pat
Jep näinhän se on..
Minä itse:
1. Alik
2. rj/PstK/JPr
Koskas Sumu siellä olit?? (itse palvelin 2/92)
II/94
Viestin lähetti St. Pat
Jep näinhän se on..
Minä itse:
1. Alik
2. rj/PstK/JPr
Koskas Sumu siellä olit?? (itse palvelin 2/92)
Viestin lähetti Sumu
II/94
Lisätään vielä, että tällä päivämäärällä tasan 13 vuotta reservissä. Kertauksia ei ole ollut ja tuskin tuleekaan.. lepo!Viestin lähetti Eino_Mies
1. Tykkimies
2. PvVmSK/ Sotilassoittaja
Viestin lähetti varjo
Aika hauska lause, 3 epämääräisyystermiä jotka puoltavat vahvasti sitä väärintulkintaa :)
Tyttöystävä - hyvä jos erottavat vänrikkiä amiraalista
Itehän olin tuolla samaisessa komppaniassa joka nykyään on 2JK.Viestin lähetti St. Pat
Eli ei samaan aikaan kuitenkaan... Olikos päällikkönä sillon Honkela vai joku muu jo? kenties Korvanen tai Siivonen??
Lukeeko kaverin sotilaspassissa todellakin noin? Muistaakseni inttiaikoina liikkui tuollainen samanlainen huhu, että joku aikaisemman saapumiserän varusmies olisi kotiutunut kokelaana. Asiaa sitten kysyttiin joltain yksikön päälliköltä, ja hän sanoi, että jos palvelus jää kesken kokelaana, niin sotilaspassissa lukee alikersantti. Se on taas eri asia, kuinka varmaa tietoa se on. Tosin yksikön päällikköhän on aina oikeassa.Viestin lähetti sampio
Minullapa on ystäväpiirissäni yksi reservin kokelas, taitaa olla melko harvinainen tapaus Suomenniemellä.
Viestin lähetti pasil
AFAIK, ei näin ainakaan rauhan aikana. Sodan aikana voisi onnistua intin jälkeen valmistuneelle lääkärille jotta saataisiin joukkueenjohtoon pieniruusuinen mies :p
Joo, ko. kaveri on käynyt lääk-rukin Lahdessa. Kun LL tai LK tulee armeijaan, on käsittääkseni 2 vaihtoehtoa: Varusmieslääkäri tai lääk-ruk. Ekassa vaihtoehdossa lääkäri tekee polilla hommiaan "rivijätkänä", toisessa vaihtoehdossa käydään ruk:ssa hakemassa sotilaslääketieteen oppeja ja kouluttamassa auk:n kavereita, ja tullaan sitten kokelaana omaan joukko-osastoon. Jotakuinkin näin meneteltiin "silloin joskus".Viestin lähetti mission16W
Meillä on Niinisalossa yksi kokelaslääkäri. Kaveri siis suorittaa asepalvelustaan Niinisalon terveysasemalla lääkärinä ja 9.1.2004 kuittaa itselleen vänskän napit. Kysäisen kaverilta, kumpi tuli ensin, arvo vai työ.
Viestin lähetti lakimies
1. Autosotamies (4.erAutoK)
2. Mistä tietää mikä on sijoituspaikka.