Flyingbird
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TUTO Hockey, Mestis, SJS
Mutta vastasit kuitenkin lainaukseen viestissäsi missä viitattiin hallitusaikaan. Siksi oli syy kyseenalaistaa väitteesi.Viittasin muutokseen edellisestä mittauksesta.
Mutta vastasit kuitenkin lainaukseen viestissäsi missä viitattiin hallitusaikaan. Siksi oli syy kyseenalaistaa väitteesi.Viittasin muutokseen edellisestä mittauksesta.
Lindtmanin ehdottamat viisi kohtaa solmun ratkaisemiseksi: Jaetaan rahaa kuten ennenkin ja työelämään ei kosketa, wtf?
Lindtman esitti viisi keinoa lakkoilun ja työmarkkinajumin ratkaisemiseksi
SDP:n puheenjohtaja Antti Lindman moitti Petteri Orpon (kok) hallituksen yksipuolista sanelupolitiikkaa ja esitti viisi keinoa työmarkkinajumin ratkaisemiksi.www.iltalehti.fi
Jotenkin tulee dejavu-fiilis kun kuulee nuo ylemmät "teesit" jo varmaan tuhannennen kerran aina vuorotellen jonkun toisen sanomana.Ensimmäinen elementti on panostaminen osaamiseen ja osaavaan työvoimaan. Toinen on laaja työperäinen maahanmuutto. Kolmas elementti on tutkimus-, kehitys- ja innovaatiotoiminta.
Neljäs SDP:n Kättä päälle -sovun elementti on hätäpaketti rakennusalalle ja viides kohta on luopuminen työelämäheikennyksistä.
Miten ylipäänsä on mahdollista, että opposition sitkein terrieri on valittu sotevaliokunnan puheenjohtajaksi!Krista Kiuru on varmasti pahalla päällä. Ensin Lindtman vei paikan puheenjohtajana, jonka jälkeen Kiuru ilmoitti kiinnostuksestaan eduskuntaryhmän puheenjohtajan paikkaan. Demareissa tehtiin pikaratkaisu ja houkuteltiin Tytti Tuppurainen hakemaan samaa paikkaa, jonka jälkeen Kiuru vetäytyi kisasta.
Nyt korona-ajan junttaministeri on sysätty entistä kauemmaksi SDP:n kärkipaikoilta. Operaatio vasempilaita vilttiin jatkuu demariessa. Hyvä niin.
Vaikka Lindtmanin lieneekin vaikea sivuuttaa Kiurua seuraavan hallituksen ministeristöstä, etenkin jos Kiuru taas kerran kerää Satakunnasta muhkean äänipotin, silti mielenkiintoista nähdä mitä tuleman pitää.Krista Kiuru myöntää korottaneensa ääntään valiokunnassa – "En ole huutanut"
Eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunta sai mietintönsä valmiiksi. Krista Kiuru (sd) sanoo, että hän on joutunut korottamaan ääntään muutaman kerran kokouksissa.www.iltalehti.fi
Varmasti sivuuttaa. Päteviä naisia on SDP:ssä niin paljon.Vaikka Lindtmanin lieneekin vaikea sivuuttaa Kiurua seuraavan hallituksen ministeristöstä, etenkin jos Kiuru taas kerran kerää Satakunnasta muhkean äänipotin, silti mielenkiintoista nähdä mitä tuleman pitää.Krista Kiuru myöntää korottaneensa ääntään valiokunnassa – "En ole huutanut"
Eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunta sai mietintönsä valmiiksi. Krista Kiuru (sd) sanoo, että hän on joutunut korottamaan ääntään muutaman kerran kokouksissa.www.iltalehti.fi
En minä Kiurua ministeriksi haluaisi, mutta oppositiossa hän on ihan nainen paikallaan pistämässä hanttiin noille Laihoille.Tuo Mia Laiho pääsee kyllä ärsyttävyydessä Kiurun tasolle. Perusteet ehkä hieman erilaiset. En ihmettele, että tällaiset jankkaamassa. Mutta tosiaan, onhan SDP:lla muitakin leidejä ministereiksi.
Hyvin laitettu. Ja sanon kyllä sen, että vaikka hieman ärsyttävänä häntä pidänkin, niin on jumalauta upeaa että tuolla 200 edustajan joukossa edes joitakin kiinnostaa kaikkein heikomman asema. Luulen, että tuolle asialle ei osaa antaa arvoa jos itse tai joku läheinen ei ole koskaan käynyt pohjalla.En minä Kiurua ministeriksi haluaisi, mutta oppositiossa hän on ihan nainen paikallaan pistämässä hanttiin noille Laihoille.
Hyvin laitettu. Ja sanon kyllä sen, että vaikka hieman ärsyttävänä häntä pidänkin, niin on jumalauta upeaa että tuolla 200 edustajan joukossa edes joitakin kiinnostaa kaikkein heikomman asema. Luulen, että tuolle asialle ei osaa antaa arvoa jos itse tai joku läheinen ei ole koskaan käynyt pohjalla.
Kyllä, ero vanhan kansan lääkäreihin on valtava. Olen rakastunut esim. jokaiseen tyksin syöpäosaston naislääkäriin.Onneksi nykyään on sosiaalisesti taitavampia lääkäreitä.
Kiurun ylistyksen keskellä hieman realistisempaa näkökulmaa:
Ammutaan samalla alas somessa ja mediassa esillä oleva vasemmisto-opposition höpöväite. Ei ollut mitenkään ainutlaatuisesta tai jopa oikeusvaltioon sopimattomasta teosta kun hallitus halusi muuttaa virkamiesten mietintöpohjia.
Eduskunnan apulaispääsihteeri Timo Tuovisen mukaan ei ole tavatonta, että valiokuntakäsittelyssä muutetaan merkittäviäkin osuuksia, joissa käydään läpi lakimuutoksen vaikutuksia kansalaisille.
- En sanoisi sitä poikkeukselliseksi. Kyllä niitä muutoksia tehdään.
Eduskunnan apulaispääsihteeri riitaisasta sote-valiokunnan käsittelystä: Kyllä niitä muutoksia tehdään, en sanoisi poikkeukselliseksi
Asumistukea koskevan leikkauksen käsittely eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnassa sai viime viikolla runsaasti julkisuutta osakseen.www.aamuposti.fi
Kyllä, ero vanhan kansan lääkäreihin on valtava. Olen rakastunut esim. jokaiseen tyksin syöpäosaston naislääkäriin.
Voi hyvänen aika, onko siellä nainen taas huutanut. Toivottavasti ei tällä kertaa sentään kiljunut.
Kun mies korottaa ääntään, hän on jämäkkä johtaja, mutta kun nainen korottaa ääntään hän on vittumainen huutaja.Hyvä kommentti ja tulee mieleen Lukon "poikien" kohtelu mediassa vs Helmarien Hartikaisen kohtelu... Laitoin silti Kiurun esille, koska huutamisjohtamisessa työpaikalla kyseessä on johtajuusvaje sukupuolesta riippumatta.
Nuo muistaakseni kolme tai neljä tapaamani naista ovat olleet hyvin nuoria. Yksi tapaamani mies oli myös nuori ja hienosti käyttäytyvä. Koulutuksessa varmaan painotetaan nykyään sosiaalisia taitoja, mutta olen mielessäni antanut hiukan plussaa myös laitoksen johdolle. Uskon kuitenkin eniten siihen, että osastolle hakeutuvat sinne sopivimmat.Joo olen kuullut hyviäkin kertomuksia, miten tätä sosiaalisten taitojen opetusta on kehitetty viime vuosina. Ja jep, Tyksin kanta-asiakkaana huomannut tuon aika monella osastolla. Varsinkin neurokirran nuorten miesten kanssa huumori toimii älyttömän hyvin.
Vähään aikaan ei ole tullut enää niitä kyselykaavakkeita, että miten käynti sujui. Taisivat vaivaantua siitä kehumisesta.