Sosialidemokraatit – SDP

  • 1 419 028
  • 11 257

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Demareissa pikku tuomiot taitavat vain olla sulka hattuun...
Aika herkästä tuo tulee jos jonkun terveydentilan ihmettely tai kehoitus mielenterveys palveluiden piiriin hakeutumisesta ylittävät kunnianloukkauksen rajat. Voisi somesta, keskinäisistä keskusteluista ja tältä palstalta löytyä aika loppumaton määrä kunnianloukkaukseen syyllistyneitä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Sipilän pääasiassa poliittista uraa edeltävistä toimista Seuran entinen toimittaja, nykyisin Iltalehdessä työskentelevä Jarno Liski - muun muassa aamupalojen paljastaja, ennen kuin joku haukkuu vasemmistolaiseksi - teki ison jutun. Verkostot ovat ainakin olleet Sipilällä kunnossa, mikä ei toki itsessään kerro mitään. Ei Suomi nyt niin iso maa ole. Mutta varsinkin kun kepu on kyseessä, ei savua synny ilman tulta.

Sipilä oli hyvä pääministeri, ei kuitenkaan virheetön, kuten esimerkiksi SOTE osoitti. Se, että Marin on useiden mielestä alittanut riman täysin, saa oikeistolaiset tuntemaan Sipilän ymmärrettävästi tuntumaan ehkä jopa paremmalta kuin olikaan. Umpivasemmistolainen broileri vs huikeilla näytöillä - tuli rahat miten hyvänsä - bisnesmaailmasta saapunut insinööri on pelkästään imagotasolla todella raju ero.

Linkki Seuran artikkeliin Sipilästä
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Ei perkele, vaikka demari dystopiassa eletäänkin, niin kepu vetoisen järjestyksen perään haikailu tuntuu vain rutosta haaveilusta kolerapandemian keskellä...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hexa

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Analyzer

Jäsen

Demarit ryyppäävät valtion piikkiin.

Riippumati siitä ollaanko harmaalla alueella vai ei, niin onhan tuo nyt Marinilta tyhmä veto järjestää tuollainen aamupalagaten jälkeen. Kerjää oikein hankaluuksia.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hesarissa on Ilmari Niemisen haastattelu ja sen perusteella kyseessä on täysi turhake ja en ihmettele, että pyörii Marinin vanavedessä kaikki viikot saadakseen näkyvyyttä. Oma suosikki oli eläkekeskustelu, toimittaja kysyi miksi Ilmari on Kiljusen linjoilla ja haluaa nostaa eläkkeitä sillä lopputuloksella, että eläkevarat loppuu 2060. Ilmari ei ollut aikaisemmin ymmärtänyt mitä tuo tarkoittaa ja nyt ei kannata Kinnusen esityksiä, mutta demarityyliin selvitykset kannattaa aina!

Lisäksi kehtasi hehkuttaa innoissaan miten paljon on saanut hankittua länsipirkanmaalle rahoitusta kuin kovinkin kepulainen.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Hesarissa on Ilmari Niemisen haastattelu ja sen perusteella kyseessä on täysi turhake ja en ihmettele, että pyörii Marinin vanavedessä kaikki viikot saadakseen näkyvyyttä. Oma suosikki oli eläkekeskustelu, toimittaja kysyi miksi Ilmari on Kiljusen linjoilla ja haluaa nostaa eläkkeitä sillä lopputuloksella, että eläkevarat loppuu 2060. Ilmari ei ollut aikaisemmin ymmärtänyt mitä tuo tarkoittaa ja nyt ei kannata Kinnusen esityksiä, mutta demarityyliin selvitykset kannattaa aina!

Lisäksi kehtasi hehkuttaa innoissaan miten paljon on saanut hankittua länsipirkanmaalle rahoitusta kuin kovinkin kepulainen.
Toki oli myös ollut työelämässä 14 vuotiaasta ja rahoittanut opintonsakin työtä tekemällä. Tuli myös esiin, että ei ole mitenkään Marinin vanavedessä noussut, vaan mm. eduskuntaan ihan omin voimin. Politiikastaan voi olla montaa mieltä, mutta ei tuo nyt minusta mikään pahnan pohjimmainen ole demarileirissä. Tampereen valtuustokokouksenkin hoiti tässä ihan jämäkästi, kun PS:n edustajat aiheutti hämminkiä. Arvioi puheet lakimiesten avustuksella, ja kun lakia ei rikottu, niin antoi puhua kuten kuuluukin.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Toki oli myös ollut työelämässä 14 vuotiaasta ja rahoittanut opintonsakin työtä tekemällä. Tuli myös esiin, että ei ole mitenkään Marinin vanavedessä noussut, vaan mm. eduskuntaan ihan omin voimin. Politiikastaan voi olla montaa mieltä, mutta ei tuo nyt minusta mikään pahnan pohjimmainen ole demarileirissä. Tampereen valtuustokokouksenkin hoiti tässä ihan jämäkästi, kun PS:n edustajat aiheutti hämminkiä. Arvioi puheet lakimiesten avustuksella, ja kun lakia ei rikottu, niin antoi puhua kuten kuuluukin.

Sulle voi äänestyspäätöksessä merkitä se aloittiko työt 14-vuotiaana, itse painotan enemmän esimerkiksi miten suhtautuu meidän eläkejärjestelmään.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Sulle voi äänestyspäätöksessä merkitä se aloittiko työt 14-vuotiaana, itse painotan enemmän esimerkiksi miten suhtautuu meidän eläkejärjestelmään.
Hyvin ymmärretty pointti. Ehkä tuo eläkeasia ei ole hänen ainoa agendansa kuitenkaan.
 

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Toki oli myös ollut työelämässä 14 vuotiaasta ja rahoittanut opintonsakin työtä tekemällä.

En ole artikkelia nähnyt, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn että mitkä opinnot hän on rahoittanut itse? Olen ymmärtänyt että hän on Tampereen yliopiston kandi, eli ihan maksuttoman suomalaisen koulutuksen saanut.
 
Viimeksi muokattu:

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En ole artikkelia nähnyt, mutta mitkä opinnot hän on rahoittanut itse? Olen ymmärtänyt että hän on Tampereen yliopiston kandi, eli ihan maksuttoman suomalaisen koulutuksen saanut.

Mua nauratti nää perustelut myös mitkä olisi selkeästi pitänyt tuoda esille. Aika moni (mukaan lukien itseni) on aloittanut työt 13-14 vuotiaana ja yhtälailla rahoittanut opintojen aikaisen elämän itse. Mutta ehkä demaripiireissä nämä ovat hehkutettavia aiheita.

edit. Ymmärtääkseni @Jymäkkä ei mihinkään demaripiireihin kuulu satunnaisista demareiden puolusteluista huolimatta ;)
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Toki oli myös ollut työelämässä 14 vuotiaasta ja rahoittanut opintonsakin työtä tekemällä. Tuli myös esiin, että ei ole mitenkään Marinin vanavedessä noussut, vaan mm. eduskuntaan ihan omin voimin. Politiikastaan voi olla montaa mieltä, mutta ei tuo nyt minusta mikään pahnan pohjimmainen ole demarileirissä. Tampereen valtuustokokouksenkin hoiti tässä ihan jämäkästi, kun PS:n edustajat aiheutti hämminkiä. Arvioi puheet lakimiesten avustuksella, ja kun lakia ei rikottu, niin antoi puhua kuten kuuluukin.

Oli kyllä nuorehkoksi ihmiseksi fiksu valtuuston puheenjohtajana ko. kokouksessa. Tuosta opintojen rahoittamisesta saitkin jo palautetta.

Nyt demarien vaalikampanjan alku on biletetty ja ensimmäinen keikka takana Sanna & Ilmari Niemisen orkesterilla. Muille kohderyhmille sitten toisenlainen kokoonpano.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Mua nauratti nää perustelut myös mitkä olisi selkeästi pitänyt tuoda esille. Aika moni (mukaan lukien itseni) on aloittanut työt 13-14 vuotiaana ja yhtälailla rahoittanut opintojen aikaisen elämän itse. Mutta ehkä demaripiireissä nämä ovat hehkutettavia aiheita.

edit. Ymmärtääkseni @Jymäkkä ei mihinkään demaripiireihin kuulu satunnaisista demareiden puolusteluista huolimatta ;)
Juu, toki tarkoitin tuota, että ei pelkkien tukien varassa ole porhaltanut, toki opinnot hänelle maksuttomia kuten muillekin. Ja siis pointti, että vaikka poliittiset ajatukset olisi kuinka uunoja, niin ei nyt mikään pahin uuvatti demareissa, ja asemansa eteen työtä tehnyt.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Juu, toki tarkoitin tuota, että ei pelkkien tukien varassa ole porhaltanut, toki opinnot hänelle maksuttomia kuten muillekin. Ja siis pointti, että vaikka poliittiset ajatukset olisi kuinka uunoja, niin ei nyt mikään pahin uuvatti demareissa, ja asemansa eteen työtä tehnyt.

Joo samaa mieltä, on siellä pahempiakin. Ja voin myöntää, että ihan ansiokkaasti on poliittista uraa rakentanut vaikka olen täysin eri linjoilla hänen näkemyksistä.
 

Analyzer

Jäsen
Joku voi korjata, jos olen väärässä, mutta ymmärtääkseni Nurminen on kampanjoinut paljon eläkeläisteemoilla ja nimenomaan heidän äänillään noussut eduskuntaan. Nuoresta iästään huolimatta.

Valtuuston kokouksen Tampereella näytti vetävän hyvin, vaikka painetta oli.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Joku voi korjata, jos olen väärässä, mutta ymmärtääkseni Nurminen on kampanjoinut paljon eläkeläisteemoilla ja nimenomaan heidän äänillään noussut eduskuntaan. Nuoresta iästään huolimatta.

Valtuuston kokouksen Tampereella näytti vetävän hyvin, vaikka painetta oli.
Ei kai sitä muuten voi päästä eduskuntaan jos on kotoisin Sastamalasta. Siihen nyt kuuluu Mouhijärvet ja muut vastaavat, nyt Tampereelle muutaneena tuo Sannan kanssa kaveeraus ei niin haittaa.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Hauskaa, kun Ilmari, Marinin henkiystävä, puolustaa televisiossa koronapassia ja sen kiireellisyyttä.
Ei liene puolta vuotta siitä, kun Marin sanoi koronapassia opposition hölmöksi ehdotukseksi.
Viuh-viuh.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Hauskaa, kun Ilmari, Marinin henkiystävä, puolustaa televisiossa koronapassia ja sen kiireellisyyttä.
Ei liene puolta vuotta siitä, kun Marin sanoi koronapassia opposition hölmöksi ehdotukseksi.
Viuh-viuh.
No Benkku Peltonen on varmaan saanut bestis-Ilmarin rotsin viuhumaan.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hauskaa, kun Ilmari, Marinin henkiystävä, puolustaa televisiossa koronapassia ja sen kiireellisyyttä.
Ei liene puolta vuotta siitä, kun Marin sanoi koronapassia opposition hölmöksi ehdotukseksi.
Viuh-viuh.
Taisi mennä niin ettei keväällä passiratkaisua pidetty oikeudenmukaisena kun silloin ei ollut kaikilla mahdollisuus saada tarvittavia rokotteita. Nythän juttu on aivan toinen.

Vaikea ymmärtää yhteyttä ystävien vastuulle toistensa mielipiteistä... mutta toisaalta kiva, jos sulla on henkiystäviä, joiden ajatusmaailmasta sinä olet vastuussa. Tai vice versa.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Juu, viikonlopputerveiset vaan Paasitorniin!
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Laitetaan nyt tähän ketjuun kun hallitusta sinänsä ei koske, mutta ilmeisesti Kymsotella työskentelevillä demareilla ravintolarajoitukset tulevat yllätyksenä. "Uutinen" linkissä ja lähdekkin aina luotettava Seiska johon pohjautuu, eli luotettavuus hieman hataralla pohjalla.

 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Suomen kuuluisin autohuijari Tommi Aura hyppäsi Kokoomuksesta Demareihin. Sopii sinne varmasti oikein hyvin, varsinkin kun on nyt kulkenut useamman vuoden kaitaa polkua. Ehkä pysyy siellä tai sitten ei.

" – Olen tehnyt menneisyydessä juttuja joista en ole ylpeä. Minulta kesti 46 vuotta ymmärtää, ettei se ollut oikein. "

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös