Punaiselle Koneelle ja miksei muillekin pieni vinkki. Tallentaa pelin kovalevylle ja aina HIFK:n saadessa kiekon haltuunsa laittaa pikakelauksen päälle, jo kuusinkertaisella nopeudella HIFK:n hitaat lähdötkin alkavat näyttää lähes normaalilta jääkiekolta. Huono puoli tässä on tietysti se, että jos ei ehdi muuttaa nopeutta normaaliksi vastustajan saadessa kiekon, niin peli menee jo aivan liian nopeaksi seurattavaksi.
mun videot meni rikki ja heitin ne veke, joten en voi tallentaa. Tässä taloyhtiössä on vain HTV Welho, eikä Sonera kaapelia, joten en näe kuin yhtä Urho-peruskanavaa, enkä Totalia. Niinpä toisin kuin esim. toissa talvena, en edes teoreettisesti näkisi niitä pelejä kuin satunnaisesti. Kaiken kukkuraksi olen usein unohtanut, että matsi on tulossa tai ollut treenaamassa, joten eipä tuo Urhokaan ole tuonut kuin 3,5 sm-liigaottelua minulle tällä kaudella toistaiseksi nähtäväksi. Tuossakin voi olla ehkä hieman arviossa ilmaa, sillä en ole jaksanut seurata matseja kovinkaan keskittyneesti, vaan mennyt välillä esimerkiksi safkaamaan. Mitään en ole menettänyt, sillä se, mitä olen nähnyt, on ollut äärimmäisen piinaavaa skeidaa. Mielummin käyn katsomassa vaikka kakkosen futispelejä kuin katson jotain hidasta lähtöä, jossa ei päästä edes punaviivan yli.
Tosin täytyy todeta, että jos Nokan ja Sopan välissä ei olisi ollut Petua niin voisi tuntua vielä pahemmalta. Parkkiinnuin viime kauden paskan pelin ja huonon yrittämisen sekä itseluottamuksen aikana, eikä se tunnu enää miltään tänä vuonna. Tiedän, ettei panosteta, eikä osata.
Puskaradiosta sen verran, että olen pitänyt tämän kauden hyviä yleisömääriä sen seurauksena, että puskaradio toimii viiveellä. Mestaruus, mm-voitto ja Granlund toivat jengiä viiveellä halliin. Ensin ostaa yksi kaveri kausarin, seuraavalla kaudella mukana on jo toinen ja kolmannella kaudella kolmas, mutta se ensimmäinen on jo luopunut, kun huomaa, että se onkin muuttunut paskaksi. Niinpä puskaradion kautta tulevat vain harvoin kokevat jotain hyviä asioita elämässään, koska he ovat aina jäljessä.