punainenpeto
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, NYR
Suomenojan Nesteen pesulaitteessa ei näy The Tiedotetta. Sen sijaan täällä vilahti takatukka ja viikset, onneksi kuitenkin matkalla landelle päin. Nimim. Never again.
No perkele, meikäläinen menee tänään aikaisin nukkumaan. Kai me järjestämme tähän ketjuun jonkuntyyppisen 24/7 päivystyksen?
Näin mä itse olen sitä suunnitellut, annan tonne joulupataan joka päivä 20€ joko jouluun, tai valmentaja vaihdokseen asti. Tulee vielä halvemmaksi, kun ei tuhlaa niitä rahoja meidän, ah, niin edullisessa kotihallissamme!Ja nyt niitä ehdotuksia kehiin: Miten saamme savustettua ainakin Sopan ulos IFK:sta? Alla oma listani:
1. Yksikään soturi ei mene otteluun ennenkuin Soppa on kengitty pois
Korotetaan tästä vielä panoksia ettei vieroitusoireet kasva liian pahoiksi. Mennään kaikki 29.12. Jokerien matsia katsomaan...1. Yksikään soturi ei mene otteluun ennenkuin Soppa on kengitty pois!
Korotetaan tästä vielä panoksia ettei vieroitusoireet kasva liian pahoiksi. Mennään kaikki 29.12. Jokerien matsia katsomaan...
1. Yksikään soturi ei mene otteluun ennenkuin Soppa on kengitty pois
Siinäpä vasta hyvä idea! Olisiko lisää yhtä loistavia ideoita? Eli ei. Vaikka IFK syöttäisi minkälaista shittiä, rahoja ei tule missään nimessä kantaa naapurin laariin. Itsekunnioituksestani en kyllä luovu (enpä).
(Res.alik JHag pahoittelee vartiointihuomionsa hetkittäistä herpaantumista kyseisen vihaisen viestin kirjoittamisen aikana. Onhan Espoo kuitenkin ollut valvonnassa, onhan? Luoja jos nyt on vedetty Espoon kaistalta läpi ja se menee mun piikkiin! Harakirin paikka!)
(Res.alik JHag pahoittelee vartiointihuomionsa hetkittäistä herpaantumista kyseisen vihaisen viestin kirjoittamisen aikana. Onhan Espoo kuitenkin ollut valvonnassa, onhan? Luoja jos nyt on vedetty Espoon kaistalta läpi ja se menee mun piikkiin! Harakirin paikka!)
Minä aion istua omalla paikallani elämäni loppuun asti. Minä en luovuta. En, vaikka seurajohto niin tekisikin.