Soppa Sormusen lähtölaskenta

  • 2 177 375
  • 7 196

punainenpeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYR
Suomenojan Nesteen pesulaitteessa ei näy The Tiedotetta. Sen sijaan täällä vilahti takatukka ja viikset, onneksi kuitenkin matkalla landelle päin. Nimim. Never again.
 

Stigu

Jäsen
No perkele, meikäläinen menee tänään aikaisin nukkumaan. Kai me järjestämme tähän ketjuun jonkuntyyppisen 24/7 päivystyksen?

Tämän viestin jälkeen täällä on päivystetty enemmän tai vähemmän 64 tuntia yhtäjaksoisesti! Hienoa!!!Onko sattumaa, että tuo on sama tuntimäärä, joka syntyisi kun tämän kauden IFK:n kaikki oman pään epäonnistuneet viivelähdöt siirrettäisiin datanauhalle tai lerpulle?

Olen ylpeä meistä mutta samalla muistutan, että vihollinen on sttenkin saattanut saada torjuntavoiton, mikäli huhut Sopan jatkamisesta pitävät paikkansa. Nyt jodummekin miettimään järeämpiä keinoja. Ja tämä taistelu on osoittanut, että ainakin julkisuutta voimme saada, jos emme mitään muuta,

Ja nyt niitä ehdotuksia kehiin: Miten saamme savustettua ainakin Sopan ulos IFK:sta? Alla oma listani:

1. Yksikään soturi ei mene otteluun ennenkuin Soppa on kengitty pois
2. Nettiadressi, joka lähetetään faksilla toimistolle
3. Ympärivuorokausta faksaus-tulta toimistolle (esim. yksi faksi per kipinävuoro, joku linkkasi tänne jossain vaiheessa ATK-pohjaisen faksiautomaatin osoitteen)
4. Kampanja jäähallilla sovitussa ottelussa. Kampanjaan kuuluva näyttävä show (esim. hernekeittopurkkeihin liimattuja kenkiä heitetään jäälle tyyliin Sopalle kenkää)
5. Bismarck-tyylinen hyväntekeväisyyskampanja joulun jälkeen

Arvon toverit: jatkakaa listaa! Tämä ei saa jäädä tähän! Olemme ehkä hävinneet sodan, mutta emme taistelua (vai miten se menikään)! Let's Play Hockey!
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Sgt Stigu, kuuntelen Venäjän kansallislaulua TV:stä ja totean, kuten Suomi talvisodan jälkeen, että mitään ei ole hävitty. Tähän saakka on pelkkiä voittoja takana, vaikka lopullinen tavoite on edelleen kaukana edessäpäin.
 

Stadista

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuleeko komentokeskus? Olen havainnut miehistön keskuudessa epäselvyyttä asioissa ja pyydän lisätietoa. Onko operaation tarkoituksena saada tiedotus ( sisältö voi siis olla, että soppa jatkaa ) vai saada soppa ulos? Ohjeita odotellessa... Voimia.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Nyt tapahtuu Raumalla!
Olen töissä ja yhtäkkiä faksi rupesi piippaamaan: "liikennöintihäiriö 0001".
IFK:n toimisto sabotoi jo faksiliikennettä?
Yritettiinkö tiedote puskea tänne? Jään arvuuttelemaan vailla vastauksia.
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Ja nyt niitä ehdotuksia kehiin: Miten saamme savustettua ainakin Sopan ulos IFK:sta? Alla oma listani:

1. Yksikään soturi ei mene otteluun ennenkuin Soppa on kengitty pois
Näin mä itse olen sitä suunnitellut, annan tonne joulupataan joka päivä 20€ joko jouluun, tai valmentaja vaihdokseen asti. Tulee vielä halvemmaksi, kun ei tuhlaa niitä rahoja meidän, ah, niin edullisessa kotihallissamme!
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Tällainen hahmo bongattu Lappeenrannan Kisapuiston kaukalossa. Muistan havainnon kuin eilisen, mutta siitä taitaa sittenkin olla muutama vuosi aikaa.

Jullien asia on myös meijän asia!
 

Carey Wilson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maakuntareissulla. Kouvolassa vaikuttaa rauhalliselta. Tosin isot nietokset ja kinokset että saattaa Sir, Alpo tai joku muu olla niissä piilossa.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Myyrmannin Alkon aamujonossa (8.55) ei näkynyt ketään vaakunalogollisia seisomassa. Jonon käyttäytyminen ja särmyys oli kuitenkin kovempaa luokkaa kuin intissä (I/94) joten sieltä voisi kyllä löytyä potenttiaalista auktoriteettia sekä konjakin erikoistuntemusta jo monelta vuodelta.

Myöskään Alkon kassakuittina ei tullut The Tiedotetta.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ensiksi schollille tiedoksi että kutsu Seniori-miitinkiin on mennyt joka vuosi TheSirPenalle, kuin myös The Johtavalle ja sinullekin scholl. Toivonkin että osallistutte myös reilun kuukauden kuluttua tähän tapahtumaan tammikuun 19. klo 20 alkaen samassa paikassa kuin aiemmin. Mutta tästä omassa ketjussa myöhemmin lisää, ja toivottavasti tämä Soppa on hoidettu siihen mennessä.

Noita Stigun ranskiksia olen jo osittain noudattanut mm. boikotoimalla pelejä paikan päällä. Ainoastaan kerran tällä kaudella olen ollut hallilla ja silloinkin vahvasti huumattuna.

Lisäehdotukseni on sähköpostihyökkäys: jokainen tähän ketjuun kirjoittanut lähettää Nybondasille joka päivä ainakin yhden, miksei useammankin, spostin jossa on on vain linkki tähän ketjuun. Ei mitään muuta. Ei sanaakaan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
En tiedä pitäisikö tälle perustaa oma ketju, mutta minä ainakaan en mene yhteenkään matsiin niin kauan kuin Soppa on 1-valmentaja. Nybarille pientä perusviestintätaktiikkaa: älä anna lausuntoja, jos ei ole mitään konkreettista sanottavaa. Nyban olisi pitänyt kertoa joko a) jatkamme Sopalla tai b) valmentajamme vaihtuu, ajankohdasta tiedotamme oman aikataulumme mukaan. Olisiko ollut liikaa pyydetty?

5-vuotiaskin näkee tilanteen katastrofaalisuuden. Sopalla ei ole johdon luottamusta, se on fakta. Muuten siellä ei olisi käynnistetty valmentajaneuvotteluja, joiden olemassaoloa sentään kukaan ei ole kiistänyt. Ei oikein voida kiistää, koska sponsseille on jo kerrottu, että Soppa lähtee. Koska uutta valmentajaa ei ole vielä ilmoitettu, HIFK ei ole saanut sopimusta aikaiseksi. Ja Nyban diibadaaba-lausunto on suomeksi: Pakko jatkaa vielä Sopalla, ei ole saatu signattua ketään muuta. Tiedottamisen paineet ovat HIFK:n suunnalta jo niin suuret, että täällä taputettaisiin käsiä, jos tiedotettaisiin vaikka ilman valmentajan nimeä: "HIFK:n valmentaja vaihtuu 1.1.2013. Loppuvuoden ottelut mennään nykyisellä valmennuksella. HIFK pahoittelee tilannetta ja kiittää Sormusta siitä, että hän hoitaa velvollisuutensa tässä poikkeuksellisessa tilanteessa vuoden loppuun asti. Sormunen tulee jatkamaan HIFK:ssa muissa tehtävissä".

Tämän seurauksena tunnelma rauhoittuisi, odotus loppuisi (toki nimeä veikkailtaisiin aivan simona) ja Soppa saisi kunniallisen poistumisen ja runsaasti sympatiapisteitä. Nythän Nyba ei uskalla sanoa, että luotamme Soppaan. Ei voi sanoa, kun officella ramppaa valmentajaa toisensa perään Dino-raadin tutkittavana. Jos Soppa valmentaa 18.12, ne tunarit eivät ole saaneet uutta sopimusta aikaiseksi. Se, että HIFK on ilmoittanut Sopan lähtevän ei ole veikkailua ainakaan mun osaltani. Korostan, että olen fyysisesti ollut paikalla, kun riittävän isolle sponssille ilmoitettiin, että Soppa lähtee. Pidän tästä kiinni, vaikka saankin odottaa jälkiviisastelijoita, joiden mukaan kukaan ei oikeasti tiedä mitään täällä koskaan. Lievää ihmetystä koetaan myös ko. yrityksessä. Viimeksi kuulemma Penan aikana saatiin selkeää disinformaatiota. Joka aiheutti ainakin kahden sponssin lähtemisen.

Mutta ei. Eikö siellä osata mitään? Kaikilla muilla joukkueilla on ensi kauden valmentaja selvillä ja kaikki muut joukkueet rakentavat jo ensi kauden joukkuettaan. On hyvä tehdä diilejä, kun pelaajat tietävät kenen valmennukseen he tulevat. HIFK ei edes ehdi etsiä uusia pelaajia, kun kaikki aika menee tässä vitun valmentajavatvonnassa. Eli ollaan myöhässä jo 13/14 suhteen. Ai niin, onhan siellä sentään hankittu Jonne Virtanen, jonka ympärille voi rakentaa 1-ketjun. Olen kuullut huhun, että Redenbach saattaisi olla vielä ilman ensi kauden diiliä? Kyllä tämä tästä lähtee. Sitten vielä jatkopahvi Bobby Nyholmille ja kohti uutta kautta!

(Res.alik JHag pahoittelee vartiointihuomionsa hetkittäistä herpaantumista kyseisen vihaisen viestin kirjoittamisen aikana. Onhan Espoo kuitenkin ollut valvonnassa, onhan? Luoja jos nyt on vedetty Espoon kaistalta läpi ja se menee mun piikkiin! Harakirin paikka!)
 
Suoritettu kiertovartiota alueella Linjat-Porthaninkatu-Karhupuisto. Osasto suorittanut menestyksekkään vanginsieppauksen. Vanki kertonut, että asiaa tukemaan on perustettu youtube-tili, jonka käyttäjätunnuksen ja salasanan osasto sai haltuunsa.

Tunnukset jaossa yv:llä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Korotetaan tästä vielä panoksia ettei vieroitusoireet kasva liian pahoiksi. Mennään kaikki 29.12. Jokerien matsia katsomaan...

Siinäpä vasta hyvä idea! Olisiko lisää yhtä loistavia ideoita? Eli ei. Vaikka IFK syöttäisi minkälaista shittiä, rahoja ei tule missään nimessä kantaa naapurin laariin. Itsekunnioituksestani en kyllä luovu (enpä).

Minä aion istua omalla paikallani elämäni loppuun asti. Minä en luovuta. En, vaikka seurajohto niin tekisikin. Eipähän voi kukaan tulla sanomaan, että jätin uppoavan laivan. Olen luultavasti laivan viimeinen, mutta ehkäpä BOLille pystytetään oma patsas sitten joskus. Siihen paskahuussin ja kompostin väliin. Lepää rauhassa ja maadu kunnolla, tai jotain.

EDIT: lisätään vielä, että enemmän mä olen huolissani ensi kaudesta kuin tästä kuluvasta. Teoriassa kaikki on mahdollista, mutta eiköhän tämä kausi ole tässä, jollei joku kopissa herää ja ota hommaa oikeasti haltuun ja koko edarilauma sitoutuu jengiin.

Jonkun pitäisi tosiaan kasata ensi kauden jengiä, mutta "sillä jollain" on nyt muuta. Mä olen aivan kypsä tähän amatöörien puuhasteluun ja toivoisin, että tulisi iso puhuri ja puhaltaisi tönön perustuksiaan myöten maan tasalle. Ei tällä tavalla tulla ikinä saavuttamaan yhtään mitään kestävää. Miten on mahdollista, ettei tätä ymmärretä? Samaa paskaa vuodesta toiseen ja aina välillä joku yksittäinen suonenveto.

Tekisi mieli masinoida joku keräys, millä kerätään Sopalle hänen loppukauden palkkansa ja hän voisi vain itse lähteä kiitämään.
 
Viimeksi muokattu:

Mogly

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kohta tulee Nordiksen eteen PJ-telttaa, Kamiinaa ja soppatykkiä, meille ei vittuilla.

Betsafe Suomi ‏@BetsafeFI
Pitäisiköhän tässä sponsoroida #HIFK-faneille jo telttaa ja kaminaa. Pitkä viikonloppu edessä mä veikkaan. #smliiga #tiedotelive

Kysyin tuon twiitin jälkeen että missä teltat, kamiinat ja soppatykit viipyy?
Vastaukseksi sain:

Betsafe Suomi ‏@BetsafeFI
Pistän maajohtajalle eteenpäin! Luulis, että joulun aikana löytyy budjetistakin tilaa, kun tärkeistä asioista puhutaan
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noin tunti sitten Hämeenkylän suunnalta Mercedes-Benz merkkinen auto pienillä IFK-tarroilla menossa Konalaa päin. Eli toisin sanoen Stadin suuntaan. Nyt hereillä!
 

scholl

Jäsen
Siinäpä vasta hyvä idea! Olisiko lisää yhtä loistavia ideoita? Eli ei. Vaikka IFK syöttäisi minkälaista shittiä, rahoja ei tule missään nimessä kantaa naapurin laariin. Itsekunnioituksestani en kyllä luovu (enpä).

en mäkään Jokereiden matsiin mene, mutta Bluesin matsiin voin mennä. Itseasiassa Blues-IFK matsissa olen käynyt sinä aikana, kun en ole suostunut käymään kotiotteluissa.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
(Res.alik JHag pahoittelee vartiointihuomionsa hetkittäistä herpaantumista kyseisen vihaisen viestin kirjoittamisen aikana. Onhan Espoo kuitenkin ollut valvonnassa, onhan? Luoja jos nyt on vedetty Espoon kaistalta läpi ja se menee mun piikkiin! Harakirin paikka!)

Olen parhaillaan passissa kehä ykkösellä Konalan kohdalla alpontorjuntakonekiväärit suunnattuna tiukasti Leppävaaran suuntaan, joten ainakin siltä osin voit olla huoleti!

Pysäytin Kovasen taksin, jonka kuljettaja kertoi vieneensä konjakkitäydennystä Nordikselle. Kuulemma kohottavat maljaa Nybarin onnistuneelle tilanteen rauhoittamiselle. "Hyvä Tomppa, oot meiän mies! Lisää soppaa Tompalle!"

Nyt ei ole aika luovuttaa!
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
(Res.alik JHag pahoittelee vartiointihuomionsa hetkittäistä herpaantumista kyseisen vihaisen viestin kirjoittamisen aikana. Onhan Espoo kuitenkin ollut valvonnassa, onhan? Luoja jos nyt on vedetty Espoon kaistalta läpi ja se menee mun piikkiin! Harakirin paikka!)

Suotakoon tämä citysoturille(kun ei korvessa olla). Avautuihan se Lahtinenkin aikoinaan hienosti ja hoiti hommat siihen asti kunnes tuli 'puoliksi tapettu joukkue'.

Itse en ole enää viitsinyt käydä paikanpäällä sitten marraskuun alun jälkeen. Samaa kidutusta voi tsiigata urpolta aivan hyvin. Hitaat lähdötkin näyttää edes snadisti nopeammilta kuvaruudun välityksellä.

Uusi hallitus+Nyba ovat ihan yhtä amatööritilanteessa kuin ennen -11 mestaruutta. KJ kävi välissä ja toi mukanaan vaatimuksen tietystä tasosta minne kivuttuaan HIFK näytti hetkellisesti ammattilaisten organisaatiolta. Totuus tuli sitten ilmi kun KJ lähti. MG:n ja mestaruuden huumalla saatiin vielä haettua laatupelaajia mutta muuten se vanha mätä nosti päätään. Nyt ollaan lantiota myöten paskassa ja sopassa. Traagisinta tässä on se, että HIFK:n johto käyttäytyy kuin Adolfin kenraalit bunkkerissa sodan viimeisimpinä viikkoina. Kielletään tilanteen realistisuus, höpistään täyttä puutaheinää- osastoa ja hoetaan typeriä mantroja millä uskotaan kaiken kääntyvän. Samaan aikaan fanien rippeet tekee minkä voi vaikka silmukka kiristyy koko ajan.

Periksi ei kuitenkaan anneta. Dinot uskovat vieläkin tuhatvuotiseen valtakuntaan ja Tom "tässä ja nyt" Nybondas seisoo vahvana sanojensa takana. Mestaruutta jahdataan tälläkin kaudella tosissaan.

Se oli mun 'lahtiseni'. Nyt kiikaroin Etelä-Töölön maastoa ja kuuntelen Riki Sorsaa walkmaneista. Ajattelin että joku kaukopartio voisi ensiyönä yrittää kaapata Espoosta Marjamäen pelikirjan, naamioida sen eräänlaiseksi konjakkilistaksi ja ujuttaa HIFK:n pukukoppiin. Tiedä vaikka Lunkka tai Pennanen lukaisisi sen. Laitetaan se vielä vieraalla kielellä niin ei tarvi huolehtia Sopasta.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Radio Rockilla puhutaan dinosaurukset tappaneesta tähdenlennosta! Mistä on kyse!? Nordiksen parkkipaikan vartiopotero, onko hälytys tehty?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Minä aion istua omalla paikallani elämäni loppuun asti. Minä en luovuta. En, vaikka seurajohto niin tekisikin.

Ymmärrän ja samaa mieltä, mutta olen maanläheisempi. Minäkään en jätä koskaan HIFK:ta, never ever. Mutta haluan viihtyä katsomossa ja nyt nähtävä jääkiekon irvikuva on mielestäni vastenmielistä katsottavaa. Palaan kyllä paikalleni, kun HIFK pelaa jälleen jääkiekkoa. Olen tällainen pragmaatikko. Rahat joulupataan on riittävän hyvä protesti.
 

scholl

Jäsen
Jos Johtava on Petteri Sihvonen niin en voi olla mukana. Joku raja on ja se on se, että kaikki mihin Petteri Sihvonen ryhtyy, minä en ryhdy. Hän on ainakin epäsuorasti kaiken tämän takana. Jos ei olisi alkanut meidän peli -paskaansa jauhamaan, emme olisi tässä, vaan Shedden tai Nokka johdattaisi meidät voitosta voittoon. Tosin jonkun vikahan se on, että IFK:ssa alettiin kuunnella pilipaliukkoa, joka ei omien sanojensa mukaan ole urheilumies ja jotain ei kiinnosta. Tosin ei hän myöskään mitään jääkiekosta ymmärrä, joten ehkä se oli hyvä syy kuunnella häntä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Hyvät palstaveljet ja -siskot! Meidän valvontakoneistomme on suurempi kuin itsekään tiedämme. Huolestuin tuossa aiemmin Espoon tilanteesta, kun keskityin angstiseen asiaviestiini. Sain juuri ilmoituksen Jatkoajan ulkopuoliselta henkilöltä siitä, että Espoo on ollut koko ajan täyden tarkkailun alainen ja tilanne rauhallinen! Tämä soitettiin henkilökohtaisesti Mobiraani ja laitettiin vielä faxi päälle. Jumaleisön, emme kapinoi turhaan, aate leviää kulovalkean tavoin!

edit: Kiitokset myös palstaveljille Espoon pystyssä pitämisestä.
 
Viimeksi muokattu:

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos joulun jälkeen ei mitään ole tapahtunut, niin radikaalisiipi voisi alkaa nälkälakkoon. Ei lusikallistakaan soppaa ennen kuin on uusi valmentaja!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös