Epäilen että joku on yrittänyt kolkata allekirjoittaneen viime yönä, sen verran päätä jomottaa. Sen siitä saa kun on ilman kypärää liikenteessä. Kohteen aktiivisuudesta ei tosin ole edelleenkään mitään merkkejä, ainoastaan jotain lapsellista propagandaa.
Mä luulin että olit ostanut sen Mobergin ylijäämävaraston ilotulitteita, joilla piti 90-luvulla juhlistaa HIFKn voitto-otteluita.Kävin taloni katolla ampumassa koesarjoja Sergeilläni, siis Itk 95:llä.
Miksi muuten HIFKn kotisivuilta on toimimaton linkki Urhon Live-streamiin, jotain tapahtumassa?
Väärä hälytys, väärä hälytys! Tiedote tuli, mutta ei varsinaista ilosanomaa vielä. Lähettäjänä URHOtv. Olemme saaneet lisää tukijoukkoja. URHOtv uhkaa lopettaa HIFK:n otteluiden näyttämisen mikäli valmentaja ei tällä maaottelutauolla vaihdu. Syitäkin listaavat, mm. Heidän nettitelevisionsa on ollut hinta/laatu-suhteeltaan ylivoimaisesti paskin tuote koko valtakunnassa ja nyt HIFK on kirinyt liiaksi eroa umpeen. He eivät halua antaa minkäänlaista näkyvyyttä kovalle kilpailijalle sillä saralla.
Loppu on semmoista piks...mustemössöä ettei siitä meinaa saada mitään selvää, mutta jotain siitä pystyy erottamaan. Jotain mainintaa HIFK:n hitaista hyökkäyksiinlähdöistä yhdistettynä heidän HD kuvanlaatuun niin valokuvissakin on enemmään liikettä, tai jotain vastaavaa. Todella epämääräistä tuo loppu, mutta pointti lienee selvä.
Mä luulin että olit ostanut sen Mobergin ylijäämävaraston ilotulitteita, joilla piti 90-luvulla juhlistaa HIFKn voitto-otteluita.
Nuijamaalla myös rauhallista
Taidan lähteä pikku kommandon kanssa tiedusteluretkelle Heurekaan, josko sieltä löytyisi jotain tietoa tähän tilanteeseen.
Näin toimii moderni sodanjohto.
JHag lupasi järjestää minulle seuraksi nuoren rakuunan, mutta ei täällä näy kuin tuo yksinäinen pesukarhu.
Tästä tulikin mieleeni Pena ja Saab: Pentti Matikainen - SAAB mainos - YouTubeMyyjä totesi, että nythän ymmärtää miksi se urheiluvaikuttaja-asiakas otti just tän Saabin.
... Nordiksella oli elämää, mutta vain hallin puolella...