Tunnen monta muuta lisäkseni joita vaan ei nyt kiinnosta.
Mutta ei kai meitä tarvitakaan.
Vaikka ei tunnetakkaan, niin ei muakaan kiinnosta. Jos ennen Joulua päästään johonkin tolkulliseen valmentajapäätökseen, niin saatan ottaa Urhon loppukauden paketin. Vaikka toisaalta HIFK-paskan rinnalla nettiurho 92" kankaalta näyttää laadukkaalta.
Seuraavassa, miten paljon kiinnostaa:
Sain mahdollisuuden viettää vaimoni kanssa luksusillan firman piikkiin ja ajattelimme pamauttaa Marios ravintolaan ensi viikon TPS-peliä seuraamaan (lastenhoitajat hoidettu, saa rillutella myöhään).
Marios onkin nykyään klubi, eikä sinne voi varata pöytiä ilman klubi-lippua. Systeemin hinta on noussut noin 100 € / nenä viime vuodesta ja tiedustelin Markkinoinnilta ja Nybarilta, että millä lailla tuote on viime vuodesta parantunut kun hinta on noussut noin paljon.
Markkinointi ilmoitti tarvitsevansa lisää klubitilaa varainhankintaan (rahastusta) ja Nybari valitteli huonosti mennyttä urheilullista puolta. Ilmoitti tekevänsä kaikkensa joukkueen menestyksen eteen. Sehän ei näytä kovin paljon olevan, joten ilmoitin, että pitäkää tunkkinne, menemme samalla rahalla vaikka Michelin-tähden ravintolaan kahtena iltana.
Todellisuudessa menemme katsomaan Hobitti-elokuvaa ja sitten johonkin hauskaan mestaan syömään. Siis minä, joka olen ollut hallilla irtolipuilla aina kun se on perheen puolesta ollut mahdollista. Kausikorttikin oli nuorempana ja kaikki Suomen liigahallit on vierasmatkoilla kierretty (paitsi Oulu). Ilmainen ilta Nordiksella, hyvää ruokaa, mahdollisesti kaksi Leijonakapteenia vastakkain. Ei. Minä menen katsomaan jotain uuseilantilaista nukkeseikkailua. Näin on kiinnostus mennyt.
Kiitos Nyba.