Soppa Sormusen lähtölaskenta

  • 2 181 681
  • 7 196

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Siis hemmetti, sissikoulutus on nyt otettava täyteen käyttöön. Se on pirun yksinäistä puuhaa lymytä odottamassa jotain merkkiä ja yleensä vihollisen linjojen takana. Aion keittää omalle vuorolleni pannullisen Huomio -kahvia ja poltan varmaan useankin Partner-savukkeen. Aika lähellä kotiani on avattu uusi Union. Siellä on 20 ja 50 pennin jassot. Kyselin mahdollisuutta väijyä siellä neljältä, mutta Union menee kiinni klo 21. Yhdessä huoltsikan kaverin kanssa naureskeltiin, että milloinkaan ei tule aikaa, jolloin bensa-asemat olisivat oikeasti auki 24h.
 

Sakkoliha

Jäsen
Tämä ja eilinen päivä on seurattu ketjua hyvin tiiviisti 15 sivun verran siinä mielessä, että eilen tai viimeistään tänään oli määrä tapahtua. Mitään ei tapahtunut, mutta tämä tuntuu jo niin isänmaalliselta, että pakko se on itsekin ottaa vahtivuoro. Ei sitten kaduta aamulla, että nyt se tapahtui ja kuulen asian joltain muulta, enkä itse ollut edes ottanut vuoroa.

Itselle siis vuoro 3:15-3:30.

Tarvitaanko mitään erityisiä toimenpiteitä, jos tiedote tulee, mutta se on esim. uusi pastaresepti, eli jotain vähemmän tärkeää? Tai jos julkaistaan Sopan jatko uuden päävalmentajan sijasta?
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Näin jännäkakkapaikassa poltan yleensä yhden Bostonin, vaikken muuten polta.

Mutta nyt Posio vaikenee kunnes on aika.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Pahoittelut vieraisiin ketjuihin huutelusta, mutta ajattelin tänne jakaa näköhavaintoni Helsinkistä juna-asemalta tänään; Virran Pekka ja Sihvosen Petteri odottelivat yhdessä taksia HIFK:n lippikset päässä taksitolpalla, aika hukassa näkyvät olevan. Olisvatko olleet Nordikselle matkalla? Saatoin kyllä myös nähdä väärin, mutta Pexiltä ja Johtavalta ne näyttivät,vaan liekkö olivat aseman vakijuoppoja?
 

frozen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yleensä vielä tähän aikaan täällä on uusia viestejä kaikissa ketjuissa, mutta nyt on hieno nähdä kuinka koko jatkoajan HIFK-osio on keskittynyt jännittyneesti vain seuraamaan tätä jännitysnäytelmää. Huomenna tapahtuu, tai ylihuomenna. Tai viimeistään ensi vuonna...Mutta kuka saa sen kunnian sanoa "olin eka"?
 

Stigu

Jäsen
Kersantti Stigu ilmoittautuu. Ja koska olen ilmeisesti kipinäpartion ylin upseeri, ehdotan, että jatkamme kipinävuoroa yhtämittaisesti 3 vuorokautta. Silloin tulisimme rikkoneeksi vanhan , kaudelta 2007 tammikuun 29-tammikuun 31 väliseltä ajalta peräisin olevan ennätyksen, jossa valvottiin 2,5 vrk odottaen sentterivahvistusta Lännestä.

Johanneksen vuoro siis alkaa kohta. Johannes on jo kokenut upseeri, mutta muutama sananen teille ensikertalaisille: Kipinäpartiossa oleminen on raskasta puuhaa, jossa mieli ryhtyy helposti tekemään tepposiaan yön pimeinä tunteina.

- jos nukuttaa, hyräilkää hiljaa mielessänne vaikkapa Let's Play Hockeya
- älkää missään nimessä sortuko ajatteleman tämän kauden IFK:ta, nukahdatte varmasti!
- painakaa F5-näppäintä mielellään jonkun tutun biisin rytmin mukaan.
- kun The Tiedote iskee, niin älkää pelästykö. Ottakaa "Pasi Sormuselle 3 vuoden jatkopesti" vastaan rauhallisesti ja kylmähermoisesti. Te ette kuole tuohon Tiedotteeseen, vaikkakin se saattaa jättää pysyviä vammoja. Herättäkää välittömästi koko IFK-perhe. Paras tapa on soittaa kaikki Mobirat läpi, lähettää faksit ja varmuuden vuoksi soittaa käsivälitteiseen kaukopuhelukeskukseen. Tunnussana on "En gång IFK alltid IFK"

Lepo
 

IlarI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki muut paitsi Tappara tai JYP
Huhuu, pelastus!
Johtava hoitaa pakit ja pexi opettaa viikossa lyhytsyöttöpelin alkeet. Onneksi nykypakka on niin paljon lahjakkaampi kuin KalPan silloinen miljoonasta A-junnumestarista koottu ryhmä. Kauankos se Pekka puuhasteli KalPan kaa ennen menestystä?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Juu, Sgt Stigu antoi jo hyviä ohjeita. Älkää myös nostako päätänne turhaan esiin bunkkerista ja makkaraa ei kannata grillata liikaa, kun juotte kuitenkin kaljaa sen kanssa, niin tulee helposti uni silmään ennen vahtivuoroa tai sen aikana.

3 minuuttia ja aloitan vahtivuoron.
 

TumE#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset NHL:ssä.
Täällä ollaan parasta aikaa kipinävuorossa. Tulin varmuuden vuoksi pihalle makuupusseineni, tälle viikolle kun oli luvattu niitä tähdenlentoja. Tiedä vaikka The Tiedote ilmaantuisi taivaalle tähtenä loistamaan. Olin jo Sir Penan naaman muodostavan tähtikuvion havaitsevani, mutta odotan varmistusta. Mites muilla?

Edit: faksi on nyt myös tuotu pihalle jatkoroikkien päähän. Olen täydessä valmiudessa.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
 

frozen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Selvyyden vuoksi pitäisi varmaan yövartion ajaksi klo 0000 alkaen jättää turhat viestit pois ja vain kipinätiedot kirjata tänne omalta vuorolta. Seuraava vuorossa olija pääsee sitten helposti kärryille.

enää 1min Jhagin 23:59:ään.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjoitan tätä morsettamalla... toivottavasti tulee perille. Olen juuri saapunut Nordenskiöldinkadun jäähallille. Olen erinomaisissa kyttäysasemissa. Olen pukeutunut asianmukaisesti punaisiin korkokenkiin, korsettiin, verkkosukkahousuihin ja minkkiturkkiin. Huuleni olen punannut IFK-punaisella sävyllä. Kädessäni on skraba, jolla raaputan ikkunaa vain nähdäkseni vilauksen Don Frankista.

Panostukseni on palkittu. Frank istuu ison tammipöydän päässä. Pöydällä on brandylasi ja hän polttaa ketjussa Belmontia. Silmä lurppaa, mutta ryhti on edelleen frankmaisen hyvä. Kuulen epämääräistä mörinää. Kife nukkuu jo. Tom pyyhkii Kiffelin huulilta kuolaa ja aistin aidon välittämisen ja kaveria ei jätetä-hengen. Pöydällä on papereita epäjärjestyksessä sekä pino valokuvia. Näkyvyys on huono, mutta kuvissa ovat ainakin Aimo Mäkinen, Pentti Matikainen, Kari Malinen, Alpo Suhonen, Mike Eaves, Hannu Kapanen, Erwin Latimer ja Tommi Läntinen. Olen lähes 100% varma, että joku heistä on Frankin ehdokas tulevaksi valmentajaksi. Harmi, että Kimmo nukkuu, koska olen varma, että hänellä olisi ollut muutama muukin potentiaalinen nimi valokuvineen lisättäväksi arvokkaaseen joukkoon. Huomenna on kuitenkin jo liian myöhäistä, koska ehdokkaat on esiteltävä hallitukselle, jotta voivat päättää, kuka on Seuraava Valittu, kansan johtaja. Tai voivat kuvitella päättävänsä.

Tom ei sano mitään, mutta on siirtynyt hieromaan Frankin jännittyneitä hartioita. Tom tietää, että nyt on tärkeintä vain saada Frank rentoutumaan, jotta tämä pystyy tekemään päätöksen, joka on tuleva ratkaisemaan seuran tulevaisuuden suunnan. Tom ei tiedä, että minäkin olisin täällä.

Päätän silminnäkijäraporttini tähän. Paleltaa. Ennen kaikki oli paremmin. Hesperiassa oli sentään lämmintä.
 

Smeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Saapuvat lennot - Helsinki Airport - Lentoasema
Täältä voi tarkistaa saapuvia lentoja, jos vaikka vanha ystävämme Q päivystäisi Helsinki-Vantaalla. Muuten rauhallista ja ei tiedotteita tai fakseja näköpiirissä.

Ottaisin eritoten lennot numero AY1616 Teneriffalta ja DY5851 Las Palmasista tarkkailuun. Saattavat olla hieman myöhässä juuri alkaneen lumisateen takia, joten kupin kahvia ehtii tarkkailija ottamaan odottaessa.


EDIT. Juuri saamani tiedon mukaan lentokentän vartijan radiopuhelimesta kuului tukipyyntö, jossa kerrottiin vahvasti päihtyneen henkilön hokevan lausetta "Sua ei tarvita, lähe menee".
 

Stigu

Jäsen
Nyt käynnistyi vartiovuoro ja seison kiikarit silmillä, katse kohti Nordista. Faksi hyrisee vieressä rauhoittavasti.
Tiedän Johannes, että tiedät, että nuo ovat vihollisen harhalaukauksia, joilla pyritään pelkästään viemään mielenkiinto pois Nuurdikselta tulevista sähkeistä. Pysy valppaana! Ja voisiko meidän Mata Bolimme tulla pois sieltä vihollislinjojen takaa, emme voi uhrata parasta naisagenttiamme tällaisen pikkutaistelun takia.

Muista Johannes öljytä tuo Xerox tasaisin väliajoin. Nimittäin jos faksisarja jatkuu liian kauan, alkavat Xeroxin putket kuumottaa ja koko laite saattaa leikata. Tällöin olet täysin vihollisen armoilla.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vuoronvaihto tapahtui rauhallisesti. Ilta-sanomien mukaan pöllyävä lumi voi haitata näkyvyttä, mutta koitetaan selvitä. Faksissa palaa valo ja paperia on.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Vartiovuoroni loppu lähestyy ja luovutan nyt klo 0:15 vahdin Melko Huono-nimimerkille. Valitettavasti ei raportoitavaa, ei edes faksin faksia tai sitten vihollinen hämäsi minut 100%, johon en usko. Johannes lopettaa Nordiksen valvonnan...muut jatkakaa sisukkaasti aamuun saakka.
 

Stigu

Jäsen
Vuoronvaihto tapahtui rauhallisesti. Ilta-sanomien mukaan pöllyävä lumi voi haitata näkyvyttä, mutta koitetaan selvitä. Faksissa palaa valo ja paperia on.
Hienoa Melko Huono! Nimimerkkisi kertoo, että olet todellinen IFK-fani. Muutama sananen sinulle, jos "Sormuselle 3 vuoden jatkosopimus" yllättää:

Katsoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl tuo faxi tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikoillais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi faxin kansaa sammaa monttuu. Se on tään kipinäpartijoon ratekia.
 

Smeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jäikö kukaan muu muuten seuraamaan silmä kovana tuota Flightradaria? Huomattavasti mielenkiintoisempaa kuin tämän hetken IFK.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Sivari ottaa nyt pienen naukun espanjalaista brändiä ja menee rauhallisin mielin nukkumaan, että jaksaa herätä aamupäiväksi raskaaseen toimistotyöhön. Ei tarvitse herättää, vaikka sieltä tulisi itse Nokka.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Viimeiset pari, kolme sivuahan täällä on pelkkää "asiaa". Mutta oikeasti köyhänmiehen inttärnetissä eli teksti tv:ssä, MTV3:sen sivuilla oli tänään otsikko: "HIFK vaihtamassa valmentajaa". Itse tekstissä Kölli Kortelainen lätisi kolmen sivun verran jorinoitaan, mutta varsinainen pointti on se että kyseinen sivu katosi muutamassa tunnissa, mikä on peräti harvinaista. Yleensä teksti tv:n sivut kun katoavat vanhenemisjärjestyksessä. Nicke Knatterton sanoisi tähän "Johtopäätös: IFK ei ole vaihtamassa valmentajaa, Sormusella mennään".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös