Kirjoitan tätä morsettamalla... toivottavasti tulee perille. Olen juuri saapunut Nordenskiöldinkadun jäähallille. Olen erinomaisissa kyttäysasemissa. Olen pukeutunut asianmukaisesti punaisiin korkokenkiin, korsettiin, verkkosukkahousuihin ja minkkiturkkiin. Huuleni olen punannut IFK-punaisella sävyllä. Kädessäni on skraba, jolla raaputan ikkunaa vain nähdäkseni vilauksen Don Frankista.
Panostukseni on palkittu. Frank istuu ison tammipöydän päässä. Pöydällä on brandylasi ja hän polttaa ketjussa Belmontia. Silmä lurppaa, mutta ryhti on edelleen frankmaisen hyvä. Kuulen epämääräistä mörinää. Kife nukkuu jo. Tom pyyhkii Kiffelin huulilta kuolaa ja aistin aidon välittämisen ja kaveria ei jätetä-hengen. Pöydällä on papereita epäjärjestyksessä sekä pino valokuvia. Näkyvyys on huono, mutta kuvissa ovat ainakin Aimo Mäkinen, Pentti Matikainen, Kari Malinen, Alpo Suhonen, Mike Eaves, Hannu Kapanen, Erwin Latimer ja Tommi Läntinen. Olen lähes 100% varma, että joku heistä on Frankin ehdokas tulevaksi valmentajaksi. Harmi, että Kimmo nukkuu, koska olen varma, että hänellä olisi ollut muutama muukin potentiaalinen nimi valokuvineen lisättäväksi arvokkaaseen joukkoon. Huomenna on kuitenkin jo liian myöhäistä, koska ehdokkaat on esiteltävä hallitukselle, jotta voivat päättää, kuka on Seuraava Valittu, kansan johtaja. Tai voivat kuvitella päättävänsä.
Tom ei sano mitään, mutta on siirtynyt hieromaan Frankin jännittyneitä hartioita. Tom tietää, että nyt on tärkeintä vain saada Frank rentoutumaan, jotta tämä pystyy tekemään päätöksen, joka on tuleva ratkaisemaan seuran tulevaisuuden suunnan. Tom ei tiedä, että minäkin olisin täällä.
Päätän silminnäkijäraporttini tähän. Paleltaa. Ennen kaikki oli paremmin. Hesperiassa oli sentään lämmintä.