Vastaan suoraan kysymykseen; Minulla on tästä tietoa, ei luuloa. HIFK:n hallitus ei ole mikään suljettu yhteisö. Moni muukin kuin minä tuntee sieltä jengiä. Mitä ihmeellistä siinä on? Ja yhden kanssa meikäläisellä on duuniyhteys, joka oli olemassa jo vuosia ennen ko.henkilön hallituspaikkaa. Mulle on sinänsä yhdentekevää, uskotko tätä tai sitä, että Dinojen sana painaa yhä. En itse asiassa voi sille mitään, jos et usko. Tässä yksi esimerkki viime ajoilta: Ville Peltonen on toiminut sillanrakentajana HIFK:n hallituksen ja Sumon välillä. Villen mielipide otetaan huomioon, mutta ei se taida nyt auttaa. Mun käsityksen/tiedon mukaan Raadon kannatus on 50/50. Ja mitä pidemmälle aika tiimalasissa valuu, sitä vähemmän todennäköistä on se, että Raato tulee. Valitettavasti.
En kritisoinut tässä sinun kirjoituksia ja kommenttejasi. Ne ovat varmasti paikkaansa pitäviä. Vaan yleistä meininkiä ja kirjoittelua "kääpiöistä" ja Summasesta. Kääpiöillä taidettiin viitata Mobergiin ja Heinoon jotka eivät ole enää vuosiin kuuluneet Oy HIFK Hockey Ab:n hallitukseen vaikka niin täällä on useampaan otteeseen kirjoitettu.
Summasta en hirveästi hingu HIFK:n päävalmentajaksi, mutta jos Ville Peltonen hänet haluaa niin pitäisi sitä tahtoa myös isompien pomojen kuunnella, koska halutessaan Peltonen on HIFK:n tulevaisuuden avainhenkilöitä.