Mä en edelleenkään ymmärrä muutamaa seikkaa tässä tämän kauden HIFK:ssa. Onko pelillisistä asioista tullut yhtäkkiä rakettitiedettä? Miten voi olla noin vaikeaa viisikkopelin iskostaminen pelaajien nuppiin? Onhan ne tyhmiä mutta silti. En usko siis tähän. Katsokaa mm. SaiPaa, KalPaa. Eikö sielläkin ole valkutmulkut vaihtuneet niin että täysin puskista lähdettiin? Näyttääkö siellä meno muuttuvan radikaalisti?
Koska näinhän tässä on käynyt, sanoo kukin mitä tahansa omalle peilikuvalleen(tack Kibe, voit viedä ne jo pois). HIFK:n peli on kaukana siitä brändistä, siitä perinteisestä meiningistä mitä jengi on tottunut ja halunnut aina nähdä Nordiksella. Eilen voitettiin Jyp ihan ok esityksellä. Hienoa, kiekoteltiin valtran prässikone pyörryksiin, Ortsu hoiti hommansa ja kaikilla oli kivaa katsomoissa kun 115v tuli täyteen. Joku sai kai paidankin.
Tuollaista kiekkoako ihmiset haluaa HIFK:n pelaavan? Taklauksia siis max 5/erä. Pelin ehkä kovimman pommin heitti Kibe Kuhta josta sai ansaitut chantit. Torikokoukset oli laimeita(enkä tarkoita että niistä pitäisi aina lähteä tanssimaan).
Sanalla sanoen HIFK:n pelistä puuttuu se kuuluisa tunne. Emmä hirveästi osaa nauttia tosta mutta kun ei saa kuulemma valittaa, tämä on valtasuunta lätkällä Johtavan ja yleisen mielipiteen mukaan. Nordiksen baarijonoissakin tuupitaan enemmän kuin jäällä erien aikana mutta siitä viis. "Jätkät teki juuri viivelähdön, näitsä?!"
Mitä tulee tuohon eilen kirjoittamaani huhuun, olen itsekin skeptisellä mutta toiveliaalla kannalla. Mun mielestä HIFK:n harjoittama peli ei kanna keväällä yhtään minnekään vaikka kuinka noustaisiin vielä kuuden sakkiin.
Tai ainakin hänen savuviskivarastonsa poltetaan.
Uskallappas! Tästä lähtee välitön kostonkierre -> sinusta otettuja paljastavia kuvia baijerilaisissa nahkahousuissa hoilaamassa scorppareiden winds of changea. Polviasennossa. Kuvat lähtee kiertoon seuraavassa seniorimiitissä.