Soppa Sormusen lähtölaskenta

  • 2 182 032
  • 7 196

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toisaalta - who gives a shit, jos on mahdollisuus menestyä? Mua vituttaa ylipäätäänkin sellaiset työpaikat, jonne jengi rupeaa viemään räsymattoja, kissoja ja valokuvia. Duuni on duunia, hima on hima ja duunissa ei ole ensisijaisesti tarkoitus olla kivaa. Siellä on tarkoitus tehdä töitä.

Toisaalta, lätkän pelaaminen ei saa olla pelkkää duunia. Siinä vaiheessa, kun hallille mennään vain duuniin eikä oikeasti kiinnosta hevon helvettiä, otetaanko pataan vai laitetaanko dunkkuun, ollaan vaikeuksissa. Ja siltä tämän kauden IFK on valitettavasti vaikuttanut useammin kuin kerran.

Että siinä mielessä toivotan tervetulleeksi vaikka sitten räsymatot, kissat ja valokuvat, jos se edesauttaa sitoutumista jengiin ja tämä sitoutuminen ilmenee kentällä positiivisena energiana. Ja kunhan koutsit muistavat olla tiukkoina siinä, että lelupäivä on vain kerran viikossa ja kukaan tuo karkkia ennen pelipäivää. Jos tästä lipsutaan, menee homma ihan pelkäksi leikkimiseksi.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Kannattajan näkökulmasta Summasessa ei lyhyellä tähtäimellä niin riskejä olekaan. On siinä kuitenkin ongelmansa, jos valmentajaksi palkattu ei pysy asemassaan ja riitaantuu enemmän tai vähemmän säännöllisesti esimiestensä kanssa. Luulen Summasen ongelmana olevan (käytöshäiriöiden lisäksi) juuri se, että häneltä karkaa mopo käsistä ajatellessaan ns. suuria kuvioita. Jos keskittyisi vain koutsaamiseen, niin olisi duuniakin enemmän.

Toistaalta ehkä juuri Summasen tyylistä tuulettajaa IFK - ainakin väliaikaisesti - kaipaa. Kyllähän pelaajat yleensä psykokoutsia sietää, jos tulee samalla voittoja. Fanit myös.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Mua vituttaa ylipäätäänkin sellaiset työpaikat, jonne jengi rupeaa viemään räsymattoja, kissoja ja valokuvia. Duuni on duunia, hima on hima ja duunissa ei ole ensisijaisesti tarkoitus olla kivaa. Siellä on tarkoitus tehdä töitä.

Jääkiekkojoukkue on tietyllä tapaa omanlaisensa kuvio projektiluontoisena toimintana, mutta keskimäärin ne työpaikat, joissa porukka oikeasti kokee olonsa kotoisaksi ja viihtyy, tekevät parasta tulosta. Ymmärrän kannanottosi tiettynä mukavoitumisen pelkona, mutta pääasiallisesti viihtyvyys ja sitoutuminen on ihan hyviä juttuja. Toki kuka tahansa sietää tiettyjä määrämittaisia ajanjaksoja paskempiakin oloja, etenkin jos siinä on vahva vainu jostain suuresta mukana.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin. Sanotaan heti kärkeen(ehkä tarpeettomasti) että älkää ampuko viestintuojaa jos homma ei mene putkeen.

Kuulin tänään lähteestäni, että HIFK julkistaa huomenna Summasen. En saanut selvää vastausta siihen onko kyseessä kuinka pitkä projekti. Mutta mitä ilmeisemmin Soppa& Pennanen kaksikko saa molemmat lähteä, Rami tuo omat jätkänsä. Ilmeisesti hommaa ei haluttu tuoda esiin juhlamatsin takia. Sain hyvin niukat vastaukset vaikka kyssäreitä mulla olis ollut moneksi tunniksi.

Toistan, älkää nirhatko jos homma ei tapahdu. Tämä sama kaveri on viimeksi viimekaudella osannut kertoa ne kaksi keikkamiestä(oliko Mielonen& Vaarasuo) tulon. Eikä hirveän usein ole vapaaehtoisesti avautunut ilman että on pitänyt 'kuulustella'.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kuulin tänään lähteestäni, että HIFK julkistaa huomenna Summasen. En saanut selvää vastausta siihen onko kyseessä kuinka pitkä projekti. Mutta mitä ilmeisemmin Soppa& Pennanen kaksikko saa molemmat lähteä
Pliis rakas kiekkojumala anna tämän olla totta! Olisi vielä toivoa tällä kaudella, jos näin kävisi!

Selittäisi myös IFKn poikkeuksellisen hyvän esityksen tänään-> äijät halusivat Itämaantietäjille hyvän viimeisen pelin alle.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luoja anna tämän olla totta! Sormet ja varpaat ristiin, niin tiukasti kun vaan voi olla. Tulkaa joku (Rami) pelastamaan meidät tältä painajaiselta!
 

sumo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulin tänään lähteestäni, että HIFK julkistaa huomenna Summasen.

No huhhuh! Vaikka tänään peli näytti jo paremmalta, niin hieno uutinen jos pitää paikkansa. Samalla tulee mieleen, että johtuiko tämän päiväinen tasonnosto siitä, että Soppa sai lopulta touhuun jotain järkeä vai siitä, että Soppa ei enää huomisten potkujen alla sotkenut joukkueen peliä.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Luoja anna tämän olla totta! Sormet ja varpaat ristiin, niin tiukasti kun vaan voi olla. Tulkaa joku (Rami) pelastamaan meidät tältä painajaiselta!

Tiedä sitten, minkälaiset uhrimenot tuosta Summasen tulosta koituvat? Päitä putoaa päivittäin ja lopulta on koko kylä pelkkää roihua... Noh, katsellaan mitä sieltä tulee, jos on jotain tullakseen?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tiedä sitten, minkälaiset uhrimenot tuosta Summasen tulosta koituvat? Päitä putoaa päivittäin ja lopulta on koko kylä pelkkää roihua... Noh, katsellaan mitä sieltä tulee, jos on jotain tullakseen?

JOS Summanen tulisi niin kyllähän se aina sen ekan kauden ihan hyvin vetää, välit alkavat paukkua vasta pidemmällä aikavälillä, joten sikäli voisi olla ihan hyväkin hankinta.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä tilanteessa teoriassa voisi olla oivallinen haku, jos kyse on vain tästä kaudesta, mutta mua pelottaa. Mies saattaa rikkoa enemmän kuin kukaan kykenee rakentamaan takaisin.
 

Dale Cooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Mother Nature Hockey
IFK pelasi siksi hyvin, koska kyseessä oli Sopan lähtömatsi? Varpaat ja sormet ovat jo menneet sijoiltaan, kun niitä ristin täällä vähän turhan innokkaasti. Raato voi sen yhden, max. kaksi kautta vetää ja sen jälkeen palaa koko kylä.

Silti toivon, että tämä on totta.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Rami tulisi, niin kaikesta aiemmasta huolimatta, hän voisi olla pidemmän ajan menestyksen tuoja. Palkkaajan on ymmärrettävä antaa Summaselle vapaat kädet ja mentävä hänen näkemystensä kautta. Jos seurajohto ja Nybondas pystyy luovimaan Summasen maailmassa oikein, niin yhteistyö voi olla hyvinkin hedelmällistä. On ymmärrettävä, että Summanen on hullu nero, jonka näkemyksille on annettava täysi hyväksyntä. Kaikessa muussa tapauksessa tulos on entisenlainen.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Voi olla paljon mahdollista, mutta ajankohta kohta olis aika omituinen Summasen sisään tuloksi. On kumminkin kaksi tärkeää peliä edessä ja en tiedä kuinka hyvä vaikutus Summasen tulolla olisi. Toivon vaan ettei tule miksikään konsultiksi niin kuin esimerkiksi Ilveksessä.

Sopan jatkaminen ja Summasen palkkaaminen tuntuu tällä hetkellä molemmat huonoilta vaihtoehdoilta.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Toisaalta, lätkän pelaaminen ei saa olla pelkkää duunia. Siinä vaiheessa, kun hallille mennään vain duuniin eikä oikeasti kiinnosta hevon helvettiä, otetaanko pataan vai laitetaanko dunkkuun, ollaan vaikeuksissa. Ja siltä tämän kauden IFK on valitettavasti vaikuttanut useammin kuin kerran.

Mä olen mies ja mulla on putkiaivot, sorry :D. Tarkoitin nimenomaan sitä, että tehdään helvetin hyvää duunia ja keskittyminen menee siihen, ei meidän Lotta-Nooran muskarikuulumisien läpikäymiseen. Jos duunipaikka ei menesty alallaan, on ihan sama onko siellä kivaa. Mutta jos firma menestyy (ja se saavutetaan työnteolla), siellä saattaa jopa viihtyäkin. Nää on mielipidejuttuja.

Mun kiekkojumalani ei ole kertonut Summanen-kuvion olevan noin pitkällä. Ensi kaudesta olen kuullut. Mulla ei ole yhtään mitään sitä vastaan, että huomenna jo tapahtuisi.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Minusta ajankohta olisi juuri nyt oikea. Ensin Rami ehtisi testata pelaajia pari matsia ja sitten tulee 10 päivän tauko peleihin, jolloin ehtii vähän harjoittelemaan ja päättämään tarvitseeko joukkue muutoksia ja ehkä jopa tekemään vähän pelaajakauppoja.
 

Stigu

Jäsen
Sopan jatkaminen ja Summasen palkkaaminen tuntuu tällä hetkellä molemmat huonoilta vaihtoehdoilta.
IFK:n nykytilanteessa ei ole hyviä vaihtoehtoja, mutta vähiten huono on mielestäni Summasen palkkaaminen. Ehdoton, vaativa, meritoitunut valmentaja, joka ei kumarra ketään. Juuri sellaista koko tuo Innoton Fat Kat -organisaatio kaipaa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ehdoton, vaativa, meritoitunut valmentaja, joka ei kumarra ketään..

Juuri tätä tarkoitin kissat & räsymatot -puheillani. Soppa on kiva kaikkien kaveri ja aika leppoisaa on pojilla kaukalossa ollut. Ei ikäviä taklauksia, ei rasittavaa taistelua. Nyt tarvitaan tyly saneeraaja, joka palauttaa työnteon kunniaan ja luo kaikille kivaa mieluummin menestyksen kautta. Toivottavasti räsymatot, kissat, ravintolaillat ja muu humu pyyhitään isolla luudalla pois!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllä mulle Raato kelpaa oikein hyvin. Saas nähdä toteutuuko.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Kuulin tänään lähteestäni, että HIFK julkistaa huomenna Summasen.

Tämän Red Machinen postauksen luettuani avautui Iiro Pakarisen matsin jälkeinen kommentti maikkarille ihan eri tavalla:

Iiro Pakarinen @ Mtv3.fi kirjoitti:
Uskon, että tämän pelin jälkeen meillä alkaa uusi kausi, uusi aallokko ja voittoputki, Pakarinen sanoi.

Ja haastatteluhan löytyy siis täältä.
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Saa nähdä mitä tapahtuu. Raato olis hieno ratkasu saataisiin äijät ainakin pelaamaan! Odotellaan..
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan kukaan koskaan vaihtanut valmentajaa heti sen pelin jälkeen, kun on voitettu sarjakärki? No eipä siinä mitään. Asioita pitää nähdä pidemmällä aikavälillä. Sormusen saldohan on ollut surkea, vaikka nyt kahdessa pelissä on ollut tunnelin päässä valoa. Silti olen aika yllättynyt, jos huomenna Summanen julkistetaan.
 

Sakari78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä taas en usko lainkaan Summasen signaamiseen, vaikka sitä toivoisinkin. Ei vaan millään sovi Nybarin/nykyhallituksen johtaman seuran päävalmentajaksi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Vai, että olisi Summanen uusi koutsi? tästä varmaan johtui IFK:n raikkaat otteet Jyppiä vastaan. Taklauksia tuli paljon ja syötöt osuivat suoraan lapaan. Odotellaan ja katsellaan mitä keskiviikkona tapahtuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös