Mitäköhän käy Urholle, jos menettävät SM-liigan oikeudet kokonaan?
Mitäköhän käy Urholle, jos menettävät SM-liigan oikeudet kokonaan?
Kaatuu aivan varmasti. Kotimainen potkupallo yhdessä koriksen kanssa ei vaan riitä.
Käsittääkseni Soneralla on oma sopimus SM-Liigan kanssa Totalista vuoteen 2015 saakka, joten vaikka TV-oikeudet siirtyisivät Neloselle, niin Totalin saa jatkossakin vain Soneran KotiTV:n.
Sopimus on Soneran ja UrhoTV:n välinen, eli SM-liiga ei ole siinä osapuolena.
Toden totta! Kuka idiootti se nyt olikaan joka väitti Urheilulehdessä/Veikkaajassa että Urhon konsepti oli väärä kun panostivat laadun sijasta määrään. Ei vois äijä enempää olla väärässä. Itse en ole valmis panostamaan senttiäkään SM-liiga nimiseen tuotteeseen, vaikka pelit kuvattaisiin kymmenellä kameralla ja HD laatuisina, jos pelit eivät ole niitä jotka kiinostavat minua eli JYPin pelejä. Ne kaikki muut pelit ovat vain ihan kiva juttu mutta eivät minkään arvoisia minulle ilman pääasiaa eli oman joukkueen kaikkia pelejä.Taaksepäin on menty, jos Nelonen ei tule tarjoamaan samanlaista TOTAL-palvelua kuin Urho.
Toden totta! Kuka idiootti se nyt olikaan joka väitti Urheilulehdessä/Veikkaajassa että Urhon konsepti oli väärä kun panostivat laadun sijasta määrään. Ei vois äijä enempää olla väärässä. Itse en ole valmis panostamaan senttiäkään SM-liiga nimiseen tuotteeseen, vaikka pelit kuvattaisiin kymmenellä kameralla ja HD laatuisina, jos pelit eivät ole niitä jotka kiinostavat minua eli JYPin pelejä. Ne kaikki muut pelit ovat vain ihan kiva juttu mutta eivät minkään arvoisia minulle ilman pääasiaa eli oman joukkueen kaikkia pelejä.
Aivan varmasti on .
Nimenomaan näin. Kaiken maailman HD-laadut ja miljoonat kuvakulmat studioineen on pelkkää hifistelyä ja kermaa kakun päälle. Katson vaikka vanhaa kunnon lumisateista kuvaa mieluummin kunhan vain näen itseäni kiinnostavan matsin. Tiistai-illan SaiPa-Ilves ei takuulla saa minua ruudun ääreen vaikka tulisi minkälaisena 3D:nä HD-laadulla ulos. Sen sijaan Jokerit-Kärpät analogisena lumisadekuvana naulaisi minut kyllä katselijaksi.Toden totta! Kuka idiootti se nyt olikaan joka väitti Urheilulehdessä/Veikkaajassa että Urhon konsepti oli väärä kun panostivat laadun sijasta määrään. Ei vois äijä enempää olla väärässä. Itse en ole valmis panostamaan senttiäkään SM-liiga nimiseen tuotteeseen, vaikka pelit kuvattaisiin kymmenellä kameralla ja HD laatuisina, jos pelit eivät ole niitä jotka kiinostavat minua eli JYPin pelejä. Ne kaikki muut pelit ovat vain ihan kiva juttu mutta eivät minkään arvoisia minulle ilman pääasiaa eli oman joukkueen kaikkia pelejä.
Pakko kompata edellisiä: en ole ikinä voinut ymmärtää näitä HD-laadun puutteesta tai muusta epäolennaisesta sälästä ulisijoita. Urhon nettilähetystenkin laatu on kuitenkin ihan siedettävä, kun olen niitä 42 tuuman näytöltä katsellut. Vaihtakaa sitten suosikkijoukkueeksi vaikka 720p jos se kuvan laatu on kerran tärkeämpi kuin itse peli.
Itse en ole valmis panostamaan senttiäkään SM-liiga nimiseen tuotteeseen, vaikka pelit kuvattaisiin kymmenellä kameralla ja HD laatuisina, jos pelit eivät ole niitä jotka kiinostavat minua eli JYPin pelejä. Ne kaikki muut pelit ovat vain ihan kiva juttu mutta eivät minkään arvoisia minulle ilman pääasiaa eli oman joukkueen kaikkia pelejä.
Väittääkö joku jääkiekkoa seuraava, että lähetyksen laatu on ykkösasia ja toisena tulee se, pelaako suosikkijoukkue??
Pakko sanoa, että aika outoa.
Väittääkö joku jääkiekkoa seuraava, että lähetyksen laatu on ykkösasia ja toisena tulee se, pelaako suosikkijoukkue??
Sen ymmärrän, että joku HDTV-firmassa töissä oleva kirjoittaa tänne, että HD on tärkein ja on sitten valmis katsomaan vaikka SaiPa-SaiPa-ottelua. Sehän on vain myynninedistämistä.
...