Kaukosäädin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves 365 ja Real Madrid
Kaukosäätimen kannattaisi ymmärtää ekaksi se, että kaikki seurat eivät ole niin persaukisia, että on pakko pelata omilla junnuilla. Ja toiseksi se tässä menneen kauden huumassa että Ilveksessä on perinteisesti ollut paljonkin näitä "läpimurron" tehneitä pelureita kuten Huura, Ahlberg, Pekki, Snellman, Niinimäki ym, joille se ura ei lähtenytkään käyntiin ihan sillä tavalla kuin ekan kauden jälkeen näytti. Tosin tuon esimerkkilistan pelaajista suurin osa on pelannut sen ekan kautensa ennenkuin synnyt, joten sinällään en oleta että tuntisit historiaa.
Luojan kiitos olemme persaukisia niin saamme katsella omia, taitavia ja liukasliikkeisiä kasvatteja Turo Järvisten, Sami Torkkien ja Matti Uusivirtojen sijaan. Kyllä minä ainakin katselen kakkoskentässä mielummin Toni Rajalaa ja Joonas Raskia, kuin Miikka Männikköä ja Sami Venäläistä, joiden parasta ennen päivämääränsä on jo mennyt. Melkoista trollaamista muuten sinulta alkaa tässä nyt haukkumaan kannattamaani seuraa kun keskustelua käytiin Tapparan hyökkäysosastosta 11-12.
Olen ymmärtänyt että suurin osa Tapparan kannattajista jättäisi hankkimatta ykkös- ja kakkoskenttään jussimakkoset, miikkamänniköt ja joeytenutet, koska haluavat nähdä ykköskentässä todellista osaamista ja taitoa tyyliin Lehterä ja Enlund, Ojanen ja Barkov.
Elen myös antanut itseni ymmärtää, että Tapparan kannattajat haluavat nähdä hyökkäyskaluston mallia: ykköskenttä ja kolme kolmoskenttää, eikä mallia kolme kakkoskenttää ja yksi neloskenttä.
Voi hyvää päivää! Viimeisin leiri mistä kannattaa tulla arvosteleen Tapparan pelaajahankintoja on juuri Ipan pääty! Tappara on sentään 2000-luvulla pitänyt sellaisen jääkiekkokaupungin kuin Tampereen mitallikannassa, Ilveksen konttaillessa samaan aikaan yleensä playoff-viivan väärällä puolella.
Nyt kun naapurissa on vihdoinkin pakon sanelemana(Hiitelä) nostettu junnuja rosteriin ja saatu peli-ilmeeseen jonkunlainen muutos verrattuna koko surkeeseen 2000-lukuun, niin mopot on lähteny keulimaan pelaajahankinnoista puhuttaessa...muista kapula, Ilves ei ole vieläkään voittanut mitään, enkä lähtisi "kannua" nosteleen vielä ensi kaudenkaan osalta, en edes sitä pronssista.
Minäkö ne virheet olen tehnyt? Minäkö Ilveksen olen kasannut? Enkö saa arvostella Tapparan joukkueen rakennusta jos oma joukkue on joskus möhlinyt rajulla kädellä? Ja koska Tapparan Leinonen on joskus onnistunut niin hän ei voi enää epäonnistua? Mites viime kausi? Voi nyt hyvää päivää sinun kanssasi...
Ajattele niin että meillä Ilveksen kannattajilla on kokemusta tuollaisesta joukkueen rakentamisesta ja tiedämme mistä puhumme. Siis kun ostetaan joukkueeseen 2 ja 3 ketjun pelaajia roppa kaupalla ja vaihdetaan puolijoukkuetta.
Viimeksi muokattu: