Hirveä kohu noussut täällä KalPa-fanien toteuttamasta tifosta. Mun mielestä kukaan ei voi lähteä arvostelemaan toisten tekemisiä? Jos on jotain valittamista niin ottakoot asian esille oman seuran tifoa tehdessä ja tehkööt asiat siellä paremmin, eikä lähde arvostelemaan muiden tekemisiä? Kalpa fanit teki suomen mittakaavassa aika hienon kulttuuri teon! Kuinkaha monet muut kannattajaryhmät saa suomessa 800-fania mukaan matkustamaan 400 kilometriä? Veikkaisin että alle viisi, ja miettikööt jokainen itse mitkä ne ryhmät ovat? Väittäisin, että yksi näistä ei edes pelaa (vielä?) sm-liigassa.
On myös varmasti melkoinen logistinen ongelma saada kolmen katsomon överi kuljetettua 400 kilometriä ehjänä areenalle ja toivoa että se näyttää hyvältä areenalla, kun niiralan montun katsomoissa ei voi oikein suunnitella överiä areenalle? Tässä tilanteessa keltaiset a-3 laput on ihan hyvä vaihtoehto. Ja yleensä väitteille on hyvä olla jokin lähde, niin olisi kiva kuulla mistä on tämä väite, että ne olivat sponsorien lappusia ?
Kalpafanit tekevät hyvää työtä eikä kukaan lähde huipulta. Itse eteläpäädyssä majailleena olen nähnyt aivan huikeat 2 hienosti toteutettua itse tehtyä helvet_n isoa överiä jotka ovat suomessa kyllä omaa luokkaansa! Sitten taas viime kaudella nähty young boys vai mikähän sen ryhmän nimi nyt olikaan joka loi tän ilmapallo tifon? Niin se näytti mun mielestä enemmän siltä että jollain 10 vuotiaalla fanilla ois ollu synttärit ja koristeiksi oli hommattu vähän ilmapalloja! Se on mun mielipide ja jokaisella on varmasti omansa!
Annetaan Kalpafanien kehittyä ehkä ensi vuonna areenalla nähdäänkin jo puolet enempi keltamustia ja tifokin voi pistää monien suut hiljaiseksi ! Kukin tavallaan, eihän seura muuten olisi oman näköisensä