No, mitä sitten tapahtui?
Missä? En minä tiedä muuta kuin että nuo väitteet espoolaisten keskinäisestä tappelusta ovat täysin tuulestatemmattuja.
No, mitä sitten tapahtui?
Missä? En minä tiedä muuta kuin että nuo väitteet espoolaisten keskinäisestä tappelusta ovat täysin tuulestatemmattuja.
Mitä noita kuvia ja videoita katselee, niin keskinäinen tappelu tuntuu parhaalta vaihtoehdolta.
Kenen kanssa ne sitten siellä oikein rupesi rähisemään? By the way, väite siitä, että alle kaksikymppiset teinipojat saattavat ruveta kännipäissään rähisemään keskenäänn, ei ole "tuulesta temmattua". Jokainenhan tuon muistaa omasta nuoruudestaan, eikä siihen mitään lätkämatsia edes tapahtumapaikaksi tarvitse.
Vittu settiä täältä kyllä saa lukea. Espoolaiset tappelivat keskenään? - ihan varmasti.
Toisekseen aivan turha repiä mitenkään Honkaa tähän messiin. Honka ei liity tähän mitenkään muuten kuin että samat jannut saattavat kannustaa sekä Honkaa että Bluesia. Mitään "turisteja" siellä ei tietääkseni ole ollut messissä vaikka tonikasifemmat täällä yrittäisivät selittää mustaa valkoiseksi.
Itse olen susiklubin kanssa matkatessani saanut aina hyvää kohtelua järkkäreiltä Porissa...
Puhumattakaan siitä, että ainakin viime vuoden finaaleissa Bluesin "fani"katsomo (se 15-30 ihmistä) oli juuri tätä teiniangstia täynnä.
Kävitkö laskemassa väen siellä? Ite olin siellä ja kerrankin se oli täynnä porukkaa. Blueskannattajien naamakirjasivulla on kuvaakin mutta en nyt osannut tänne linkata. Kyllä siinä silmämääräisesti vähintään sata tyyppiä on. Sen verran kuin sinne mahtuu. Siis siellä seisomakatsomossa. Sitten oli (on) erikseen myös fanikatsomon istumapuoli. En tiedä paljonko se vetää muttei sielläkään tyhjiä penkkejä ollut.
Jos tätä viimeisten sivujen aikana (ja JA:n muissa threadeissa) käytyä keskustelua hieman tiivistää, niin pääsääntöisesti vaikeuksia Porissa nyt näyttää olevan lähinnä Jokeri-faneilla ja nyt espoolaisilla wannabe eteläpäätyläisillä.
Meinasin kuolla nauruun ja tukehtua pullaan samaan aikaan.Hohhoijjaa. Nyt porilaiset ja muut juntit jotka täällä jeesustelee. Pää pois sieltä perseestä, ihan oikeasti.?
Kaikki sujuu mukavasti kunnes espoolaiset alkavat repimään tuoleja irti?"Kaikki sujuu mukavasti aina toisen erän puoleen väliin asti. Tunnelma on ottelussa hyvä, kunnes espoolaisten katsomoon ryntää silmitön määrä järjestyksenvalvojia. Suurin osa Bluesin kannattajista on hämillään eikä monikaan tunnu tajuavan mistä on kysymys. Järjestyksenvalvojat työntävät täysin syyttömiä ihmisiä väkivaltaisin ottein sivuun. Tilanne on äärimmäisen jännittynyt.?
Onko pakko keksiä tuollaisia valheita oman tarinan pönkittämiseksi?Monelta tuntuu täälläkin unohtuvan myös se, että hallista poistettiin jostain syystä myös 6 porilaista kannattajaa raudoissa. Kysynpähän vaan, missä se jeesustelu tästä aiheesta on?
Muistan viime kaudelta Porin hallilta tilanteen kun muutama Blues fani joi omista pulloista katsomossa viinaa. Kun näitä herroja alettiin poistamaan niin vastassa oli useampi fani nyrkit pystyssä, eikä poistuttu suosiolla vaikka syy oli ilmiselvä. Ei siis ihme, jos joidenkin fani ryhmien käytös on aiemmin ollut huonoa niin varaudutaan suuremmalla järkkäriporukalla mahdollisiin aggressioihin. Toiset taas (susiklubi) toivotetaan tervetulleeksi.
Mut jos me porilaiset ollaa ikävii ihmisii ni älkää tulko tänne.
Melkeinpä tekisi mieli sanoa että on tässä porilaisilla järkkäreilläkin vähän peiliin katsomisen paikka. Jokerikannattajat ovat reissanneet tällä kaudella onnistuneesti Hämeenlinnaan, Lappeenrantaan ja Lahteen ja Bluesfanitkin ovat käyneet ainakin Kuopiossa ja Lahdessa ilman merkittäviä ongelmia, joten on mielestäni aiheellista kysyä miksi juuri Porissa on ollut molempien ryhmien kohdalla järjestyshäiriöitä.
Olisiko tässä syynä Bluesin pikkujoulu fanimatka, jonne eksyi faniryhmän ulkopuolisia tyyppejä, joille jääkiekko ei ollutkaan matkan päätarkoitus?
Jälleen kerran matkanjärjestäjä pesee kädet tapahtuneesta ja syy on järjestysmiesten. Kuten olen jo aikaisemmin ehdottanut, Ässien ei kannata tämän tyyppisille ryhmille lippuja myydä ilman tiukkoja turvatoimia.
Olisiko tässä syynä Bluesin pikkujoulu fanimatka, jonne eksyi faniryhmän ulkopuolisia tyyppejä, joille jääkiekko ei ollutkaan matkan päätarkoitus?
Jälleen kerran matkanjärjestäjä pesee kädet tapahtuneesta ja syy on järjestysmiesten. Kuten olen jo aikaisemmin ehdottanut, Ässien ei kannata tämän tyyppisille ryhmille lippuja myydä ilman tiukkoja turvatoimia.
miksi juuri Porissa on ollut molempien ryhmien kohdalla järjestyshäiriöitä.