Hmm, täällähän on erittäin sosiaalidemokraattinen holhous-mentaliteetti jälleen kerran otettu ohjenuoraksi käsittelemään kaikkea värisyttävää pukeutumiskoodia kasvojen alueella. Huvittavana kuriositeettina vieläpä nämä samat vasemmistoänkyröintiin syyllistyvät assosioivat sitten jostain samantyylisistä telttahousuista, joiden toisten ihmisten elämää rajoittavat toimet poikkeavat motiiveiltaan vain hieman jos ei ollenkaan edellä mainittujen vastaavista.
Minä en ymmärrä, miksi kukaan saa mitään siitä, että ottaa paidan pois kun oma joukkue voittaa. Lisäksi se on aivan hirveän näköistä ja junttimaista, joten ehdottomasti puollan tämän kieltoa. Itse asiassa se vaikeuttaa myös tunnistamista, kun kaikkien identtiset pötsit häikäisevät preesensillään ja olennainen jää huomiotta.
Minä en ymmärrä, miksi kukaan saa mitään siitä, että pukeutuu räikeään jätesäkkiin, peruukkiin, kasvomaaleihin tai yhtään mihinkään joulukuusirekvisiittaan. Se on aivan hirveän näköistä ja junttimaista, joten ehdottomasti puollan tämän kieltoa. Sekin vaikeuttaa huomattavasti tunnistusta, ja eräs tamperelainen joukkue on jopa kannustanut tällaiseen toimintaan.
Herätkää jo. Jos oikeasti olette niin pöyristyttäviä ihmisvihaajia tai vaihtoehtoisesti naiiveja idiootteja, että olette kieltämässä asioita vain siksi kun itse ette niitä ymmärrä, suosittelisin pientä pään pois vetäisemistä sieltä perseestä.
Kun se voi olla huligaani. Tai muuten vaan epäilyttävä. Ei noin saa tehä, ku sitten ei tunnisteta!!
Eihän niitä tunnisteta nytkään. Jos joku haluaa perseillä, niin viimeinen asia mitä silloin hän tekee, on laittaa huivia naaman eteen, koska se varmistaa mielivaltaisen kiinnioton heti tämän jälkeen ja todennäköisesti sitä kautta myös kiinni jäämisen.
Yleisessä tapahtumassa ei saa naamioitua, mutta tämä ei millään tavalla rajoita vaikkapa huivin laittamista naaman eteen. Eikä perustelun tarvitse olla uskontoon tai vakaumukseen, vammaan jne. liittyvä, vaan erikseen pitää pystyä yksilöimään, miksi juuri nyt ei voi tehdä juuri tätä toimea.
Paljon mekkalaa taas tyhjästä, jos Bluesin paikalla olisi Jokerit niin melua olisi monikymmenkertaisesti enemmän. Täältä tähän, karavaani kulkee ja haukkuu...