Missä ja milloin? Jos olet useastikin nähnyt luulisi olevan helppo nimetä muutama tapaus. Kotikannattajien isolukuiseen fanikatsomoon on rynnitty aggressiivisesti kymmenisen järjestyksenvalvojan voimalla? Itse en ole pahemmin moiseen törmännyt.
Nopeasti järjellä analysoiden tässä haettiin sitä, että tilanteeseen nähden (hassuttelija juoksi lipun kanssa kentän halki, ei aggressiivinen eikä oikeastaan turvallisuusriskikään, kiellettyä tosin) järjestyksenvalvonta ylireagoi tilanteeseen. Neljä miestä kävi yhden kimppuun joista ainakin kaksi lyö maassa olevaa miestä nyrkeillä. Turha siinä on sitten ihmetellä jos sivullisiltakin tulee ylilyöntejä.
Olen käynyt Isomäessä 70-luvulta lähtien ja olen nähnyt kun pullonheittäjiä on viety useamman järjestysmiehen toimesta ulos.
Porissa järjestysmiehet puuttuivat nimenomaan turvallisuusriskiin. Vielä kerran, Jokeri pelissä pikkutytön vakava loukkaantuminen tai jopa kuolema oli muutamien senttien päässä. Tuossa videossa kyse oli katsojan hölmöstä toiminnasta ja järjestysmiesten idiotismista, erittäin huono vertauskuva.