Koljat Candlelight
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
Eli siis minä olen töissä myös kaikilla meidän firman asiakkailla, Suomen valtion lisäksi, koska ne kaikki maksavat meille rahaa. Jumankekka, mulla on siis joitain tuhansia työnantajia. Hitto menee CV uusiksi, työkokemusta onkin aika paljon ....
Itse olen rakennusalalla, ja olen mielestäni töissä myös pääurakoitsijalle, joka maksaa minun työllistäjälle joka taas maksaa minulle.
Ei oleellista silti tämä. SM- liigassa nuo "tuhannet työnantajat" olisivat fanit.
Jos oikeen tarkkaan luet noita mitä olen kirjoittanut saatat myös tulla sellaiseen päätelmään, että EN hyväksy liigan ottamaa roolia oikeuslaitoksemme yli.
Toisen asian hyväksyt, toista asiaa et.
Orava kirjoitti:Pedofilia on todistettavasti sairaus, josta ei oikeastaan parane koskaan. Pedofilia aiheuttaa myös suoraa vaaraa muiden hyvinvoinnille. Jos joku on ollut päiväkodissa ja epäiltynä pedofiliasta tuskin voi tutkinnankaan aikana palata työpaikalle jo ihan siitä syystä johtuen, että työnantaja häntä tuskin päästää. Lisäksi henkilö voi aiheuttaa vaaran muille. Kyse ei ole leikkikoulun tai päiväkodin imagosta.
Pedofiliaa on moniasteista, eikä parantumaton psyykkinen sairaus ole välttämättä syy toimiin.
Eli tämä työnantaja siis toimii kuten SM -liiga Karalahden tapauksessa?
Mitä ihmeen vaaraa on syyttömästä ihmisestä, eikös epäillynalla olla sellaisia, vai miten se meni?