Viestin lähetti dana77
Nyt pitäisi tietää enää, että kuka on Toni Koivisto. NHL-uran varmistus...joopa joo. Oliko se muuten Hannu Järvenpää, joka joskus pelasi unelma training campin (tuleva Gretzky), tekikö jopa useammat hattutempunkin.
Rattijuopumus oli vain tekosyy päästä miehestä eroon, niin huono hän oli. Miehellä oli muuten kokemusta NHL-liigasta Ottawan paidassa kaudelta 92-93.Viestin lähetti ruoska
Taisi olla Kalpan pakki Dimitri Filimonov, joka oli lähes kaksi metriä pitkä. Aivan helvetin kankea. Loppujen lopuksi taisi jäädä dokaamisesta ja kännissä ajamisesta kiinni ja sai fudut. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Ja tämän media kohun saattelemana nämä kaksi varattiin sijoilla 6 ja 7, mutta Koivisto joutui odottamaan sijalle 200 asti? En voi sanoa, että mies olisi huono, kun en ole häntä nähnyt (tai kuullut), mutta kai noista jotain voi päätellä. Vetoa uskallan silti lyödä.Viestin lähetti Hearsay
Uskoisin, että dana77 tulee vielä sanomaan tuon KUKA-alkuisen lauseen Toni Koivistoon liittyen eri muodossa esim. HIFK-Lukko-pelissä, tyyliin "kuka hel*etti tuo Lukon 22 on?"
Kun media kohisee super-pikkuveljistä Tuomo Ruutu /Mikko Koivu, Toni Koiviston kehitystä ei ole seurattu kuin Raumalla (ja Ylitorniossa).
Viestin lähetti dana77
Ja tämän media kohun saattelemana nämä kaksi varattiin sijoilla 6 ja 7, mutta Koivisto joutui odottamaan sijalle 200 asti? En voi sanoa, että mies olisi huono, kun en ole häntä nähnyt (tai kuullut), mutta kai noista jotain voi päätellä.
No katoppaky Hearsay puhui Toni Koiviston "NHL-paikan varmistamisesta", ja Damien kommentoi vastaustani: "Mitenkäs se Tuomo Ruutu sitten, koivisto on tehnyt lähes aina junnumatseissa enemmän pisteitä kun superlupaus tuomo...", niin minä olen valmis lyömään vetoa että Tuomo Ruudulta tuo NHL-ura varmistuu nopeammin kuin Toni Koivistolla. Koska käsite ei ole mitenkään eksaksti, niin esim. kumpi pelaa ensimmäisenä 100 peliä tai kumpi tekee ensimmäisenä 50 pistettä kelpaisi minulle sanamuodoksi vetoon.Viestin lähetti rocks
Siis lyödä vetoa mistä? Ai, että onko Toni Koivisto hyvä vai mitä että?
Viestin lähetti Hearsay
Koiviston loistavuus perustuu nimenomaan omaa luokkansa olevaan luistelunopeuteen ja -taitoon.
Viestin lähetti vision
Petr Sarno, rivimies.
Viestin lähetti NiK#91
Ihmetyttää myöskin se että pelaajat kuten M.Holmkvist (32. 9+14) ja L.Vaic (32. 9+15) rankataan tähtipelaajiksi, ovatko he niin paljon edellä "rivimiehiksi" rankattuja pelaajia kuten D.Nemirovskya (35. 14+14), J. Pardavya (33. 11+14) ja P.Sarnoa (23. 9+14).
Viestin lähetti Punavalo
Niin liigassahan on jopa kaksi pelaajaa, jotka ovat saavuttaneet enemmän pisteitä per/ottelu kun Sarno. Jopa Quinn Hancock on veikkajan arvioissa Peter Sarnon edellä.
Peter Sarno 23 9 + 14 = 23 22 min 1.00
Quinn Hancock 32 5 + 7 = 12 30 min 0.38