SM-liiga fantasiadrafti

• 29 578
  • 555

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
No onneksi on jo toinen kakkossentteri scoutattu, luotan ettei se mene kaupaksi ennen omaa vuoroani.
Kaikkeni ainakin yritän että juuri se sentteri liittyy Ilvekseen heti GM-Johdon draftin jälkeen.
Draftista muuten sen verran että yllättävän(?) vähän maalivahteja on mennyt, vain viisi kappaletta, mutta itsellä ei kuitenkaa oo vielä käyny mielessäkään ottaa ketään maalinsuulle!
Saako muuten tässä laittaa laitahyökkääjää pelaan keskelle???

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Hordi24
Saako muuten tässä laittaa laitahyökkääjää pelaan keskelle???
Etköhän sinä joukkuetta kasaavana saa tuommoisenkin valinnan tehdä. Sen sijaan pakin sijoittaminen ko. paikalle tai kenttäpelaajan sijoittaminen maalinsuulle ei liene kovinkaan suotavaa.

Maalivahdin ehtii tosiaankin valitsemaan myöhemminkin, kun kermat on viety jo päältä.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti Sam#9

Maalivahdin ehtii tosiaankin valitsemaan myöhemminkin, kun kermat on viety jo päältä.

Mietin tässä itsekseni, pitäisikö lähteä pelaamaan reilukerhoa ja draftata kakkosveskari jo tässä vaiheessa. On ainakin poissa muiden joukkueiden ykkösvahdin paikalta. Nyt kun on vielä varaa valita se ykkösen pettäessä voittava kakkonenkin...

Vähän hitaasti tosiaan etenee. Olisi kiva päästä taas kohta viemään joku jonkun nenän edestä.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti E
Mietin tässä itsekseni, pitäisikö lähteä pelaamaan reilukerhoa ja draftata kakkosveskari jo tässä vaiheessa. On ainakin poissa muiden joukkueiden ykkösvahdin paikalta. Nyt kun on vielä varaa valita se ykkösen pettäessä voittava kakkonenkin...

Vähän hitaasti tosiaan etenee. Olisi kiva päästä taas kohta viemään joku jonkun nenän edestä.

Itsekin mietin tätä maalivahti hommaa ja sitä, että jos joku varaa toisen veskarin ennen kuin itse pääsen varaamaan ollenkaan. Tulin siihen tulokseen, että siinä tapauksessa varaan jonkun Mestis veskarin pitämään maalitolppia paikallaan. Minulla tulee kuitenkin olemaan niin kova jengi, että ei sen kuitenkaan tarvitse torjua kuin muutama siniviiva veto per ottelu.

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Vähän hitaasti tosiaan etenee. Olisi kiva päästä taas kohta viemään joku jonkun nenän edestä
Nytkin olis meitä GM:ja yhdeksän täällä linjoilla, mutta kun taas puuttuu tietenkin se jonka vuoro on, jos ei Johto tuu tunnin sisällä niin sitten mullakin kestää joku pari tuntia kun alkaa lätkäreenit...

Kuinkas tässä muuten voi ykkösmoke pettää?:-)
Ota vaan toinenkin moke niin ei ainakaan mee mun suunnitelmat metsään.
Minulla tulee olemaan niin kova jengi, että ei sen kuitenkaan tarvitse torjua kuin muutama siniviiva veto per ottelu.
Alkaa vahvasti muistuttaa samaa mitä mun joukkueella tulee olemaan!

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toivottavaa olisi, että ihmiset voisi laittaa tänne kellonaikoja milloin on mahdollisuus olla netissä. Vielä jos saataisiin sovittua joku tunti milloin kaikki pystyy olemaan koneella samaan aikaan, niin olisi todella hyvä juttu tälle draftille. Vaikka edes yhtenä päivänä viikossa. Tuo toinen drafti näyttää sujuvan paljon sulavammin ja he menevät kohta ohi vaikka aloittivat draftinsa vasta viikkoa myöhemmin. Omat kellon aikani ovat 12-24 ja monesti myöhempäänkin. Toki en aina koko aikaa ole tuolloinkaan koneella, mutta itse saisin tuohon väliin mahtumaan sen tunnin lähes milloin vain.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Itse olen koneella usein ja täysin sattumanvaraisina aikoina. Töissä surffaan käytännössä töiden lomassa koko ajan Jatkoaikaa ja joka ilta käyn kotonakin lueskelemassa, ellen ole kalastamassa tai radalla.

Mutta periaatteessa kun täällä joku aika mahdollisesti sovitaan, teen parhaani, että pääsen mukaan silloin. Kunhan ei ole hyvän futismatsin päälle =)

Niin siis tarkennukseksi, että olen näin kesäaikana siirtynyt opiskelijarentusta työssäkäyväksi kunnon analyytikoksi, joten en ole koneella 22.30-08.30 kuin mahdollisesti viikonloppuisin, jos silloinkaan.

Viimeksi muokattu:

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Toivottavaa olisi, että ihmiset voisi laittaa tänne kellonaikoja milloin on mahdollisuus olla netissä.
Tässä on se huono puoli kun jotkut on töissä ja toiset ei, eli tarkoitan sitä että esimerkiksi mulle paras aika on myöhemmän futismatsin jälkeen ja siitä eteenpäin, mutta kun ne jotka on töissä ovat varmaan jo halukkaita meneen nukkuun!
n. 03.00-12.30 oon itse nukkumassa, mutta muuten hyvinkin paljon läsnä jatkoajassa...
Kyllä saan silti ajan sopimaan käytännössä mihinkä aikaan tahansa jos täällä sovitaan joku tietty tunti(?).

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Hordi24
Tässä on se huono puoli kun jotkut on töissä ja toiset ei, eli tarkoitan sitä että esimerkiksi mulle paras aika on myöhemmän futismatsin jälkeen ja siitä eteenpäin, mutta kun ne jotka on töissä ovat varmaan jo halukkaita meneen nukkuun!
n. 03.00-12.30 oon itse nukkumassa, mutta muuten hyvinkin paljon läsnä jatkoajassa...
Kyllä saan silti ajan sopimaan käytännössä mihinkä aikaan tahansa jos täällä sovitaan joku tietty tunti(?).

Minulla on suunnilleen sama aikarauta kuin sinulla ja voisiko esimerkiksi kaikille sopia 13.00-17.00 välillä. Tätä ei siis tarvitse edes jokapäivä noudattaa, mutta yksi päiväkin viikossa olisi jo positiivista. Muuten voi olla, että draftailemme vielä ensi joulunakin.

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Pelicansin kakkos GM:n roolissa minulle käy kaikki kellonajat 12-24 välillä, muun ajan vietän yleensä nukkuen. Toivottavasti draftiin saataisiin lisää vauhtia, ettei tosiaan enää jouluna tarvitsisi miettiä seuraavaa draftausta.

Viimeksi muokattu:

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Täten Ilveksen General Managerinä annan nimimerkki Haokille valtuudet tehdä seuraavan draftini, jos se päästään tekemään klo.16.35-19.15. Oon itse estynyt olemaan täällä kyseisenä aikana joten jos Haoki draftaa Ilvekselle niin olkaa hyvä ja jatkakaa!

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Mulla on mahdollisuus olla täällä sanotaan semmoset tai siis haarukalla 11.00-22.00. MUTTA poikkeuksiakin löytyy enkä ole tietokoneen orja joten liikun myös ulkona ja poissa kotoa. Mutta minkäs sille voi jos menoja tulee.

Niin ja tuommoisen kaikille sopivan ajan löytämiseen joudutaan tekemään niin paljon työtä ja kompromissejä, että luulen ennen sitä draftin olevan jo ohitse.

Tarkastelin tässä noita joukkueita ja mulla on semmonen suosikki tällä hetkellä mikä mun mielestä näyttää nyt hyvältä. Omasta joukkueestani voin sanoa sen verran että tajusin juuri että kaikilla muilla paitsi minulla ja VH87:lla ei ole yhtään ulkomaalaista (vielä).

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Olen jo aikasemminkin kertonut että olen koneella varmasti klo 09-16, iltaisinkin koneelle pääsy on mahdollista mutta koneella käynti (ja netissä surffailu vielä enemmän) on satunnaista.

Tosin periaatteessa jos sovitaan joku aika jolloin koitettaisiin olla koneella niin eiköhän se onnistu, poislukien klo 01-08 ja 16-18 jolloin olen joko nukkumassa tai matkalla töihin tai töistä kotiin.

Tulisi nyt vain se Johto linjoille niin saataisiin tätä pyörähtämään pikkasen eteenpäin.

Patera#14

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mogilny #89, Ruutu #15, Helminen 41#
Janne Laakkonen.

Hyökkääjät:

Jantunen-Harkins-Janne Laakkonen
x-Helminen-x
x-x-x
x-x-x
Puolustajat:

x-x
x-x
x-x
x
Maalivahdit:

x
x

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Taidan tietää mistä tää odottelu nyt johtuu. Sam#9 on "kuumentunu" mulle kun vein Hancockin sen nenän edestä ja nyt kostaa sen takia kaikille?
Ei ollu muita vaihtoehtoja, sori:-)

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Noita joukkueita ei varmaankaan tarvitse Hordi laittaa tuonne kokoonpano juttuun useampaa kertaa. Riittää varmaan kun muokkaa vaan edellisen ajan tasalle. Vai mitä mieltä muut on? Ois vaan vähän selvempää.

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Hordi24
Taidan tietää mistä tää odottelu nyt johtuu. Sam#9 on "kuumentunu" mulle kun vein Hancockin sen nenän edestä ja nyt kostaa sen takia kaikille?
Ei ollu muita vaihtoehtoja, sori:-)

OSUI JA UPPOSI! Tapparan pasmat ovat pahasti sekaisin, kun kultakimpale vietiin. Täytyy miettiä, ilmoitan valintani kohta...

edit. Täällä on ollut keskustelua parhaista draftaus ajoista, niin omalta kohdaltani paras on arkisin 9-16. Tällöin roikun netissä töiden ohella. Satunnaisesti käyn netissä iltaisin ja viikonloppuisin, joten ne on hieman hankalia osaltani.

Viimeksi muokattu:

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tappara kaudella 2004-2005:
4. kierros: Ville Vahalahti

1. kenttä

Viktor Ujcik - Jari Viuhkola - Ville Vahalahti
X - Janne Niskala

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Sam#9
Tappara kaudella 2004-2005:
4. kierros: Ville Vahalahti

Kele! Tana! Viddu, nääs!!

Sinne meni sitten sekin pelaaja, saa nähdä monesko vaihtoehto tässä joudutaan hakemaan ennen omaa varausvuoroa.

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti flintstone
Kele! Tana! Viddu, nääs!!

Sinne meni sitten sekin pelaaja, saa nähdä monesko vaihtoehto tässä joudutaan hakemaan ennen omaa varausvuoroa.
Tää on kyllä hienoa, kun näin sain karistettua vitutukseni suosikkisi HanCockin menettämisen johdosta. Tässä alkaa itse hieman kunnioittaa paljon parjattuja Virmasia ja Penoja. Ei nimittäin ole helppoa saada kaikkea mitä haluaa, mutta TT on onneksi vielä tarjolla (ilmainen vinkki).

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Sam#9
Tässä alkaa itse hieman kunnioittaa paljon parjattuja Virmasia ja Penoja. Ei nimittäin ole helppoa saada kaikkea mitä haluaa

Totta, tässä joutuu tekemään aika paljon kompromissejä siitä mitä olisi alunperin suunnitellut valitsevansa. No kohta onneksi pitäisi päästä itsekin varaamaan (ja toivottavasti pilaamaan jonkun suunnitelmia) niin saa pikkasen vietyä joukkueen kasaamis suunnitelmia pidemmälle.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Blues valitsee jo kolmannen ulkomaalaisensa, kun joukkueeseen liittyy... Roman Vopat.

Ja vuoro Derbylle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy