Kyllä se suorituksen tyylipisteisiin vaikuttaa merkittävästi.Eikös tuossa ole tärkeää myös se että rinnuksille/lattialle päätyy merkittävä osa lastista? Sama kuin popcornissa.
Kyllä se suorituksen tyylipisteisiin vaikuttaa merkittävästi.Eikös tuossa ole tärkeää myös se että rinnuksille/lattialle päätyy merkittävä osa lastista? Sama kuin popcornissa.
Syön just Estrellan Herkku-sipsejä, sweet chili dipillä. Toimii!Omat lempparini ovat Taffelin Hearts, Krunts, Jumbo-juustonaksut ja Estrellan Herkku-sipsit.
Yleensä käytän ranch-dippiä noiden kanssa mutta myös esim. tatsiki-dippi toimii hyvin.
Kokeilin näitä taannoin pussillisen verran ja oli kyllä aika hmv-kokemus. Ei ole toista pussia tullut ostettua.Tuli otettua testiin Estrellan "Ruskistettu voi ja chili" -sipsit. Tuo ruskistetun voin maku on todella voimakas ja vaati itseltä pientä totuttelua, mutta kun ihmetyksestä pääsi yli, niin tuli todettua, että on kyllä todella maukas sipsi. Näissä on oikeasti paljon makua. Chiliä on sen verran, että se maistuu, mutta tuliseksi en kutsuisi.
Suosittelen kokeilemaan, jos kaipaa makua sipseiltään. Varoitan kuitenkin, että tuo ruskistetun voin maku ei varmasti toimi jokaiselle, eli luvassa voi olla myös pettymys, jos se ei itselle uppoa.
Tämä on niitä asioita, mitä en vain ymmärrä. Kai se on jotain mihin pitää tottua pienestä pitäen?Siis sipseissähän on vain yksi vaihtoehto, etikka ja suola. Yhtälailla ranskalaisissa. Jos bongaat joskus "malt vinegar"ia kaupasta (Lidlissä ollut joskus erikoiskauppojen ulkopuolella), niin se on ihan parhainta ikinä perunan kanssa, muodosta riippumatta. Dipit sitten maun mukaan.
Ei todellakaan pienestä pitäen, olen oppinut tämän ihan aikuisiällä. Reilu nelikymppinen (tähän Fingerpori) täällä. Etenkin ranskalaisten kanssa parhautta.Tämä on niitä asioita, mitä en vain ymmärrä. Kai se on jotain mihin pitää tottua pienestä pitäen?
Mun on vaikea ottaa vakavasti vinkkejä sellaiselta kaverilta, joka aidosti pitää etikkasipsejä parhaina sipseinä. En siis oikeasti pysty syömään niitä, sillä se maku on aivan kammottava. Ja olen kokeillut useita vaihtoehtoja, joista jokaisen kohdalla toistuu sama.Ei todellakaan pienestä pitäen, olen oppinut tämän ihan aikuisiällä. Reilu nelikymppinen (tähän Fingerpori) täällä. Etenkin ranskalaisten kanssa parhautta.
Jos satut joskus Mansesteriin, niin Soho ja burgeri + mallasviinietikkaa ranujen päälle. Kiität mua jälkikäteen. Tai laita YV niin tulen opastamaan paikan päälle kuinka homma toimii.
Niin siis brittiläinen perinnehän tuo, ja onhan niitä jo 67M yhdistyneissä kansakunnissa. Sitten kun lasketaan mukaan vielä kolonnat niin jokusen sataa miljoonaa lisää. Hmm, mummon mukaan olen saksalaista perimää, mutta ehkä tässä pitää tehdä DNA-testi.Ehkä tuo vaatii tietynlaiset makunystyrät, mitä ei läheskään kaikilta ihmisiltä löydy.
Aivan liian isoja pussit nykyään on. Halpiskamaa saa pienempänä, mutta eihän ne ole maultaan niin hyviä. Tämä on suuri ongelma.
IKEA-tuotteet
Löydä kaikki IKEA-tuotteet kategorioittain. Klikkaa ostoksille verkkokauppaan tai vieraile tavaratalossa. Löydä parhaat IKEA-tuotteet juuri sinulle!www.ikea.com
Ongelma ratkaistu, pussi pysyy freesinä useamman päivän.
Itse olen kyllä törmännyt nimenomaan laatusipseihin pienemmissä pusseissa aina vain enemmän. Useimpia parhaimmista sipseistä ei edes saa isoissa pusseissa. Esimerkiksi Estrellan maalaissipsejä saa vain 180g pusseissa ja ovat aika pitkälti Estrellan parhaimmistoa.Aivan liian isoja pussit nykyään on. Halpiskamaa saa pienempänä, mutta eihän ne ole maultaan niin hyviä. Tämä on suuri ongelma.
Just näin, nää laatusipsit on sellaisissa sopivan kokoisissa pusseissa. Saadaan jaettua kahteen pekkaan hyvin tommoinen vajaa 200gItse olen kyllä törmännyt nimenomaan laatusipseihin pienemmissä pusseissa aina vain enemmän. Useimpia parhaimmista sipseistä ei edes saa isoissa pusseissa. Esimerkiksi Estrellan maalaissipsejä saa vain 180g pusseissa ja ovat aika pitkälti Estrellan parhaimmistoa.